Ik ben het met je constatering eens, maar heb wel een aantekening bij 'een goed team' ... want zoals je zelf zegt in rood (en dat vind ik ook) is het allerleukst als beide teams aan elkaar gewaagd zijn.
En als jij in een GOED squad zit en het andere team oprrolt is dat wel 'goed' maar niet echt leuk. Een keer met 10-0 winnen is leuk, maar de beste potten zijn de 2-2 en 3-2's van deze wereld
En dan komt balancing toch weer om de hoek kijken. Hoe balance je een lobby? Dan heb je ook weer het nadeel van 'maar' 12 vs 12. Zou het 24 vs 24 zijn dan heb je al veel makkelijker een balance (door spreiding)
Aangezien BC ook nog vehicles heeft en die zijn weer lastig te balancen (bv, 1 goede heli piloot vern***t de hele sessie) blijft het lastig. Een game als MoH met CombatMission is al makkelijker te balancen want 12 vs 12 infantry
... lang verhaal ... maar ik wilde even een punt maken van dat perse een 'goed squad' nodig is voor een spannende sessie (dat hoeft dus niet, steeds 10-0 winnen is ook saai)
(= taak voor ontwikkelaar)
Laatst bewerkt: 27 dec 2010