Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    @Scarlett, dat zou ook nog wel een mooie tijd zijn hoor, maar hoe vroeger hoe beter haha.

@Bonbridge, Ik vind het in ieder geval niet erg om nog 1x naar deze locatie te gaan in de toekomst hoor :9 vind ik alleen maar leuk! (reden dat ik jullie ook nog mee nam naar HH3, vind het prachtig zo'n locatie nog een keer te zien.)
    We zijn van plan rond 7/8 uur terug te zijn, dus dat zou net iets te laat zijn voor je denk ik :eek:

@Janna, hoe meer mensen hoe meer vreugd! als je een keer tijd hebt ben je welkom bij een van de fototrips :)

2. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik twijfel nog, of ik meega/kan. Ik ben zoiezo woensdagavond in Schijndel, kan dus nooit (met die vakantieregeling) vóór 9 uur in tilburg zijn. Verder moet ik ook nog donderdagavond foto's maken in Eindhoven (betaald :D). Dus dan moet ik ook nog tot een uur of 2, en dan ben ik helemaal kapot dan.

Mwoah, ik denk toch dat ik deze keer oversla. Ik ga wel met Bas (Gzdr) de eerste week van januari (volgende week) op pad, voor de mensen die a.s. donderdag niet mee kunnen.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ik neem aan dat Scarlett niet daarvoor gaat:lol:

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik wil volgende week ook wel weer mee...:)

5. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Natuurlijk ga ik daar wel over!! *ahum*

Ik wilde de zoom inkijken tijdens werk, hebben ze die gwn niet meer (ik weet zeker dat die er ooit wel was, want kheb zelf de boekjes altijd gedaan) :c

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zouden jullie mijn vriendin een plezier willen doen en haar Flickr willen bezoeken? Ze is pas begonnen met een account daar en heeft er wat foto's opgezet. Ben ook wel benieuwd wat jullie er van vinden! Mensen met een account doen haar (en mij :+ ) een groot plezier door ook te reageren of wat feedback te geven als je die hebt. ;)

7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zal eens gaan kijken!

! !Bas en ik gaan morgen misschien ook op pad. Zijn er mensen die nog kunnen/willen voor morgen?! !

Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2010
  8. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen als hey morgenmiddag en in Tilburg is....groeseind zijn ze aan het afbreken en staan en er staan wat sloophuizen leeg...

9. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    ... Ben ik de enige hier die niet snapt wat musti hier bedoelt?

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Alleen als het morgenmiddag en in Tilburg is?

En in Groeseind zijn ze aan het afbreken en staan en er staan wat sloophuizen leeg... dus ik denk dat je daar mooi kan fotograferen?

11. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik snap hem ook maar half. Hij bedoelt geloof ik dat als het 's middags kan en in Tilburg is, dat hij wel kan. En dat er een aantal panden daar leegstaan.

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had idd iets te snel getyped....nu ik de zin terug lees snap ik dat je het niet snapt, snap je?

Maar Tom, je hebt het goed. Ik kan wel mee, maar alleen 's middags en als het in Tilburg is. Ik zag in de Zoom dat je ook uit Tilburg komt dus ging ik er van uit dat je de wijk Groeseind kent. In die wijk zijn ze flink aan het slopen en er staan wat huizen al wel leeg, maar nog niet neergehaald. Misschien interessant om te bekijken

13. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Oooh, je reageerde op Tom z'n bericht, maar die was dikgedrukt dat ik dacht dat het bij z'n handtekening hoorde en vond je bericht nogal random. Nevermind me. xD

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hee Scarlett, je werkt ook bij de Jumbo :+

Kerstpakket ftw. haha

Zijn we nog van plan om de eerste week van het nieuwe jaar te gaan?

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan er zelf niet bij zijn dan, maar jullie voorzien van locaties kan ik wel :)
    Bonbridge, als jij laat weten waar je heen wilt (of je ook Hasard wilt of liever iets anders) dan zorg ik voor een adres als je dat nodig hebt ;)

A.s. Donderdag gaat iig nog wel door :)

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Wat mij betreft ook. Ben ik de chauffeur of rijdt iemand anders? Spreken we nog een tijd af voor vertrek? Wie gaat er nu allemaal mee.....wat een vragen...

17. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Pfff, dilemma's. Zowel ik als Bas hebben morgen geen vervoer, en moeten 's avonds op tijd weer in Schijndel zijn. Dus morgen gaat niet door vrees ik. (ik had wel laten weten dat het een misschien was, hé?)

Sorry boys!

Ik sta overigens wel achter het plan van Bonbridge, om het de eerste week van Januari (volgende week) een keer te doen.

Ik heb overigens een nieuw fotoprojectje, check even mijn Flickr ;)

Tom Doms Photography

Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2010
  18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hee, vlakbij mijn huis die laatste (en bij DH centraal ja, en school 8)).

2e beeld vind ik interessant. Is het een dubbele opname of een reflectie? Laatste portret is ook wel leuk, daar wordt het een beetje persoonlijk en dan wordt het interessant omdat er een soort van connectie ontstaat tussen de kijker en het beeld.

Die andere drie leunen teveel op het analoge imo. Qua foto vind ik er niet veel aan.

Ik denk dat het goed is om goed voor jezelf te bedenken wat je precies wil laten zien. Als je het alleen maar over 'mijn dagelijks leven' hebt kun je zoveel fotograferen dat je de bomen door het bos niet meer zit, het is belangrijk om een focus te hebben denk ik.

'De emotie van het dagelijks leven en de simpelheid ervan' is heel erg ruim, dat kan echt alles zijn. Het dagelijks leven is ook simpel en emotie is ook overal.

Wat wil je laten zien uit je dagelijks leven? En waarom is dat interessant voor de kijker?

/edit: er wordt trouwens heel veel mooie dagboekfotografie gemaakt, misschien ook goed om daar naar te kijken en proberen te bedenken voor jezelf wat je er mooi aan vindt en waarom je het interessant vindt.

Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mooie donkere foto die van in Ehv. ;)

20. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Lol, vrijdag is btw m'n laatste werkdag daar, ik heb ontslag genomen ('k heb een nieuwe baan~)

Ik vind je foto's trouwens mooi @ Tom
    (Niet dat je veel aan mijn mening hebt, want ik weet niet zoveel van fotograferen xp)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina