Hee, vlakbij mijn huis die laatste (en bij DH centraal ja, en school
).
2e beeld vind ik interessant. Is het een dubbele opname of een reflectie? Laatste portret is ook wel leuk, daar wordt het een beetje persoonlijk en dan wordt het interessant omdat er een soort van connectie ontstaat tussen de kijker en het beeld.
Die andere drie leunen teveel op het analoge imo. Qua foto vind ik er niet veel aan.
Ik denk dat het goed is om goed voor jezelf te bedenken wat je precies wil laten zien. Als je het alleen maar over 'mijn dagelijks leven' hebt kun je zoveel fotograferen dat je de bomen door het bos niet meer zit, het is belangrijk om een focus te hebben denk ik.
'De emotie van het dagelijks leven en de simpelheid ervan' is heel erg ruim, dat kan echt alles zijn. Het dagelijks leven is ook simpel en emotie is ook overal.
Wat wil je laten zien uit je dagelijks leven? En waarom is dat interessant voor de kijker?
/edit: er wordt trouwens heel veel mooie dagboekfotografie gemaakt, misschien ook goed om daar naar te kijken en proberen te bedenken voor jezelf wat je er mooi aan vindt en waarom je het interessant vindt.
Klik om te vergroten...