De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool kan hem best wel gebruiken denk ik zo.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, in plaats van Torres waarschijnlijk. :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Boymans is dan wel geschikt voor de Premierleague, maar in de Championship vind je dan betere spitsen.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja en Amrabat gaat een 5 jarig contract tekenen bij Real Madrid

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Manchester United is geïnteresseerd in Anita, ze willen namelijk wat lengte achterin.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als ik Premierleague coach was zou ik Lewis McGugan kopen, die kerel is echt top.
    Zie hem in 2011 wel een transfertje maken met een paar miljoen.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan of je ook daadwerkelijk nog zoveel krijgt voor Suarez, Mocht er nu hooguit 10 miljoen geboden worden dan kan je hem beter nog een half seizoen laten spelen en is hij mischien eind van het seizoen meer waard.

El hamdaoui wel houden? en Suarez niet?

El hamdaoui moet je juist lozen, mentaliteit van niks en ongeacht of alle verhalen waar zijn is de relatie tussen El Hamdaoui en De Boer al beschadigd en dat kan alleen maar negatief uitpakken voor een team.

Ik ben blij als we nog mininmaal 5 miljoen krijgen voor EHMD. Als potentiele spits zie ik graag 1 van deze spitsen komen:

1. Dost

blijft een hele goeie spits en ik zie in hem echt de nieuwe Huntelaar. Heeft het bij Heerenveen gewoon uitstekend gedaan maar door problemen met Ron Jans nu op een zijspoor beland. Is een goed aanspeelpunt en kan ook aardig meevoetballen. Verder is het een afmaker en dat is iets wat ajax zeker mist.

2. Matavs

Heb hem eerlijk gezegd niet veel live zien spelen maar wat ik gezien heb van hem is prima. Kan iemand uitleggen wat voor soort spits het precies is? Twijfel dus of hij wel bij ajax past.

3. Ricky van wolfswinkel

Zeer zeker ook een goeie spits die ook Technisch sterk is. Enige nadeel is dat Fc utrecht hem niet snel zal laten gaan en dan betaal je meteen weer de hoofdprijs ook omdat er veel buitenlandse intresse is. Denk dus eigenlijk dat hij onhaalbaar is of hij moet zelf eerst een tussenstap willen maken.

Dost lijkt mij de ideale kandidaat, Heerenveen heeft aardig wat in hem geinvesteerd en de financiele situatie bij heerenveen is ook niet ideaal. Ze zullen dus zeker geen verlies willen maken op hem en onder jans lijkt dit tot nu toe wel het geval.

Lukaku lijkt me onhaalbaar, Poepon komt te kort en Beerens is een goeie speler maar staat ook meteen de ontwikkeling van Ebecilio en Ozbilic in de weg.

Ik zeg dus Dost! Alleen jammer dat die niet op dat lijstje staat :+

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, Dost zit zich toch maar te verbijten in Fryslan.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best wel fan van Matavz.. Maar als we dan toch in de Eredivisie gaan shoppen, haal dan Castaignos, en zorg dat 'ie gaat draaien :+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Marcus Berg misschien..? Of onzen Koef? :+

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon cvitanich houden, heeft net zoveel laten zien als al die aankopen die ajax moet doen (dost, wolfswinkel, matavz, etc) :+

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja probeer Inter te overbieden :+

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Mido in de spits, vleugelspelers met goede voorzetten en een echte nr10 erachter :thumbs:

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Suarez lekker houden. Als je ziet wat hij voor het WK en tijdens het WK heeft laten zien.. dan moet je hem gewoon zo lang mogelijk houden. Tuurlijk, hij heeft een dip gehad en rare momenten (beet Bakkal), maar laten we hopen dat hij terug komt in de vorm van een Suarez die wij kennen. Onze topscoorder en geniaal brein voorin.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    ~ Voetbalzone.nl

Respectloos van Drenthe? Ik vind van niet. Hij is toch geen vrijwilliger :+
    Wat jullie? :)

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ben het er ook mee eens, jij zou toch ook niet gaan werken als je niks krijgt, altough hij wel een vette bankrekening heeft.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is ook respectloos t.o.v. Drenthe, als zijn uitlatingen waar zijn. Je hebt allebei een overeenkomst getekend en dient die gewoon na te komen. Op basis van logica (en Spaanse wet- en regelgeving er buiten gelaten) vindt ik het eigenlijk heel terecht dat Drenthe zijn diensten opschort. Zou wat zijn als de wederpartij altijd maar kan gaan niet-nakomen en deels of te laat nakomen en tegelijkertijd wel vorderen dat je zelf netjes nakomt.

8)

Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vrijwilligerswerk? :+

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Cvitanich scoort er tegen een Nac thuis of De Graafschap uit misschien 3, maar in de echte toppers zie je hem de hele wedstrijd niet.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ook niet echt de kans gehad in zulke wedstrijden. in een van de weinige wedstrijden dat hij echt in de basis heeft gestaan scoorde hij er wel 3.
    Maar ik bedoelde er ook meer mee, dat lijstje met spelers, die hebben het allemaal nog niet laten zien. Dus waarom een speler kopen die het misschien haalt/waarschijnlijk niet, als je al zo'n soort speler hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina