Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben er morgen. Met vriendin. Die heb ik gek genoeg gekregen om hiphop te waarderen. Daarnaast woon ik echt een minuut lopen van de Melkweg. De laatste twee zinnen om afgunst op te wekken.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    OMG

GEKKENHUIISSS

kom net terug van melkweg.

Fresku, winne, zwart licht, FB groep

allemaal te gek voor woorden

jiggy helaas gemist omdat ik moest pissen, peukie roken en winne uitliep
    maar fak die shit.
    onvergetelijke avond.
    gek gezicht getrokken naar winne die moest toen lachen, akwasi en leeroy tegengekomen en box gegeven.
    Met fresku gepraat en op de foto. (foto krijgen jullie wel te zien so so lobi)

Enigste nadeel is dat het nu alweer oudejaarsdag is gvd..

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Was zeker vet, Jiggy zou ook niet optreden, heb hem wel zien lopen.
    Akwasi kwam het hardst met Zwart Licht, ben ook naar Zo Moeilijk geweest, Rosco was echt een baas. Fakkelbrigade was ook weer zalig en Winne ging ook weer hard. Tijdens Winne kreeg een maat waarmee ik was een aanval, hij ging knock-out en toen we hem naar de bar tilden kwamen er 2 security's aangerend die hem naar buiten hebben gedragen, toen hij buiten was, was alles opeens weer normaal 8)

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ziek :eek:!
    nja wel begrijpelijk.
    op sommige momenten besloot ik zelf maar naar buiten te gaan want toen ging ik ook bijna van mijn stokkie.
    Zoals toen ik bij winne in de pit stond en vol een elleboog in mijn zij kreeg. Eventjes helemaal geen adem meer krijgen is niet echt fijn als er allemaal mensen om je heen los aan het gaan zijn.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja het pitten was wel nice, het duurde alleen niet zo lang omdat het gewoon moeilijk warm is, kreeg ook weer last van me schouder die ik vorige week gekneusd heb, dus niet continue meegedaan, maar wel leuk bij Zo Moeilijk

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

ik ben rechts

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat album van Surya klinkt echt heerlijk, niemand hier die Surya kent? :eek:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ken hem alleen van die clip van 'Blijf m'n stad af' en daar klinkt ie nogal als Spacekees. Wat mijn insziens niet echt voor hem pleit. Album is dus wel goed?

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel, album veel geluisterd, zet hem regelmatig op. Vind veel nummers top :)

Ik wacht nu op het album van Per.verz.

10. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Suryalisme is inderdaad wel een redelijk album, maar ik had eigenlijk meer brag en boast verwacht (en misschien wel op gehoopt) gezien zijn battle-status en zijn 101-sessie. Misschien dat ie juist daarom wel het wat minder gedaan heeft. Vooral Darwins Nachtmerrie vind ik erg goed. Zijn maatje Robian moet eens opschieten met zijn album!

Iemand nog de mijvraagis van Rico gezien? Dit jaar komt een album van hem met Kubus. Als dat niet vet wordt, weet ik het ook niet meer/

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Net wat nummers geluisterd op YouTube: Eenzaam, Darwins Nachtmerrie , De Weg Erheen en Samenraapsel. Smaakt wel naar meer opzich, album maar ff downloaden. Of heb ik er precies de goeie nummers uitgepikt?

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Zo uit mijn hoofd is 'over een gast' ook dope. Dan heb je in feite het album grotendeels al. En blijf van m''n stad af vind ik ook erg goed. In ieder geval zijn deel.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Intro - Blijf van mn stad af - Weg ft per.vez^^ - Eén klap - Je weet hoe het gaat

Vind ik ook nog allemaal goed, gewoon downloaden :)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem idd gecheckt. Zitten wel een paar kutnummers tussen zeg. :+ Maar wel redelijk.

Iemand trouwens nog Fresku gezien bij Ali B op Volle Toeren paar dagen terug op Nederland3? Hij moest een nummer van Ben Cramer 'coveren' en Ben Cramer moest Twijfel coveren. Voor mij werd het goed duidelijk dat Fresku een echte artiest is, die man is echt getalenteerd. Verder krijg je ook nog een beetje te zien hoe het voor hem begon, kijkje in die riemenfabriek waar hij werkte etc.

Check maar:

http://www.funx.nl/index.php?option...ku-a-ben-cramer&catid=75:film-a-tv&Itemid=346

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een hilarisch programma :) Echt tof, meteen de hele aflevering gekeken.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De ziekenzuiden sessie op 101 bars is erg tof. Met name Fresku kwam weer erg hard.

"Ik heb een rugzak, heb een rugzak. Ik heb een rugzak waarmee ik door m'n rug zak." Haha

17. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Sowieso Fresku is het beste wat tot nu toe is geweest (En denk ook wat er nog komt) Maar Ali B vond ik op deze ook niet zo slecht, met da clown stemmeke.

Vond Eerste Verse van Per-Verz, Shock-N-Suprise, Kleine Jay ook goed :) Maar Fresku met zijn brabants gelul was gewoon het beste :+

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Iemand toevallig een link naar het album van Boef En De Gelogeerde Aap - Wij Zijn.
    Mag via PM. :)

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Is er wss nog niet. Er zijn nu nog alleen Luisterpaal rips denk ik.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dan hou ik het inderdaad nog even bij de Luisterpaal. :)

Deel Deze Pagina