Vuurwerk 2010/2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pgrferrari, 2 sep 2010.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond hoorde ik om de 10 seconden een knal. Vandaag helemaal niets. Ze zijn blijkbaar opgerot naar familie. \o/
     
  2. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik een jaar of 14 was kocht ik voor 100 euro aan vuurwerk, heb nu nog steeds rotjes en pijltjes. Maar met dit weer blijf ik mooi binnen :).
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Had wat vuurwerk gekocht voor het eerst in jaren. De astonauten knallen niet of het lontje stopt gewoon halverwege en de babypijltjes flikkeren uit elkaar 8)
     
  4. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dikke vuurpijlen had gekocht was je helemaal genaaid, dichte mist vanavond :D.
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd net zoals 2 jaar geleden :mad:

    Het mooiste blijf ik toch altijd zo'n dikke Chinese rol vinden :)
    En die hoef je toch niet te zien :+
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha volgens mij is het hier net fout gegaan.
    Hoor net een knal, een schreeuw gevolgd door gehuil.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pijnlijk :p

    M'n hond is echt blij als het morgen is denk ik. Beestje sprong daar straks van gekkigheid van de de leuning van onze bank met als gevolg dat ze op haar rug terecht kwam. Moet zelf toegeven dat ik dit geknal ook een beetje zinloos vind, het siervuurwerk daarentegen vind ik wel mooi om te zien.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    2 jaar geleden stak ik nog voor 't laatst vuurwerk af. Die jaren daarvoor ook altijd vuurwerk, vuurwerk en nog eens vuurwerk! Ik was er dol op. Ik noemde het ook altijd: de dag van 't jaar! Nu ik inmiddels 18 ben, vind ik al die rotjes ed. ronduit irritant te noemen eerlijk gezegd. De glans is beetje verdwenen van het vuurwerk, in ieder geval voor mij. Vroeger altijd van 's ochtends vroeg tot begin in de avond vuurwerk af steken en na 12en ging het helemaal los. Achja mooi tijden, maar nu vind ik het eerlijk gezegd zonder van mijn geld. Super vlinders voor 3,50 per stuk, kom op zeg!

    Ik las net ook dat zo'n persoon hier voor over de 1000 euro heeft gekocht. Sorry, maar ben je waus :+? Kan je zoveel mooiere spullen voor kopen.

    Vroeger kon ik er ook nooit tegen als ik geen vuurwerk had. Ik moest het per se zelf afsteken! Maar ik heb geen spijt dat ik het toen heb gekocht, want het blijven leuke tijden. Sowieso moest ik vuurwerk meer gebruiken als een bom om iets te laten ontploffen oid. Als ik nu terugherinnert, heb ik toch spijt wat ik mensen/bedrijven heb aangedaan.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  9. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier lopen van die wausies al de hele dag bij een schoolpleintje vuurwerk af te steken!:mad:
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    Ik probeer vandaag nog beetje te leren, want ik heb zware tentamens na de kerstvakantie maar het zit er niet in denk ik vandaag.
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    En daar heb jij last van... omdat?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Omdat het misschien vlakbij zijn huis is? :emo:
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    Misschien dat hij zich niet kan concentreren op zijn 'aftrek handelingen' ;)!
     
  14. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik verdomme een powernap moet doen!:mad:
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit jaar wel voor 1 hele euro aan vuurwerk gekocht, 1 pak rotjes en daar heb ik alsnog de helft van over :emo: Naja, straks om 12 uur dan maar een cake maken..
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hier net van die gasten die vuurwerk in onze tuin gooien en daarna ook nog een paar sneeuwballen tegen de ruit mikken :emo:
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wow! Dat moet wel heel storend zijn! Het is maar 1 fucking dag. :{
     
  18. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel de belangrijkste dag van het hele jaar!:9
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Voor sommige mensen blijkbaar wel hé ;)
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Al jaren niks meer gekocht, echter als ik wat geld uitgeef aan vuurwerk dan is het gezamenlijk met wat maten een duizendklapper of een dikke siervuurwerkpot.

    Vind het tegenwoordig zonde van het geld ....... :)
     

Deel Deze Pagina