1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het meeste is wel weer weg wat sneeuw betreft. Maar in de auto krijg je nog steeds zo'n laag zout op je voorruit.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    ik laat mijne nog ff veilig binnen staan. reed vanochtend op de a2 (in auto) en voor me kwam een gigantische (naja, halve meter doorsnee zoiets) ijs plaat van een vrachtwagen af gevlogen. Zat gelukkig op een andere rijbaan, maar moest er niet aan denken dat er een motor achter reed...
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En nu maar hopen dat in januari/februari niet weer opnieuw sneeuw valt, net als vorig jaar.
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Die kans zit er wel dik in! ik heb mijn hoop gezet op eind maart.. pff wat te doen in de tussentijd ;)
     
  5. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Han gewoon richting spanje vertrekken(H)
    Haha vandaag was wel weer errug lekker te doen hier met een graadje of 17 en hier en daar een straaltje zon:D
    Toch nog ff lekker rondje gemaakt hier en daarna het apparaat terug gebracht:mad::p
    Echt heerlijk hier gewoon die wegen door de bergen haha weet meteen wat ik echt ga missen als ik weer terug ben in nederland met al die saaie rechte wegen:p
    Daar kan zo,n kronkel dijkje in nederland niet aan tippen hoor:mad::p
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even bij de mijn motorzaakje langs geweest

    Volgende week worden de nieuwe onderdelen verwacht en worden ze er meteen opgezet. Heb er zin in. Als er pekel blijft liggen wordt mijn motor met een busje gehaald, best handig :D
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @Pimmy:

    Een opsteker voor je: Van de motoren die ik in December zag op het traject A9 --> A2 dagelijks was denk ik 80 tot 90 % een BMW met Cardanas :+

    Om even aan te geven dat je niet alleen bent O-)
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand toevallig een Nederlands motormerk? Zoiets als Spyer of Donkervoord, kan niet geloven dat er geen Nederlands motormerk is.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dan aan Sparta of Batavus.
    Maar niet echt groots inderdaad, misschien moeten we maar eens wat inelkaar bouwen :+
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het prima, ben afgestudeerd, werkeloos, en motoren bouwen/verkopen lijkt me prachtig.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat zou echt een droom zijn inderdaad, zelf motoren bouwen!
    Vaak met vrienden over gefantaseerd.

    Net als die zweed die die harrier heeft gemaakt:
    [​IMG]

    Schitterend
     
  12. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfff ik vond het al een aardige klus om een 600 blok in een 400 frame te krijgen haha met alle ophangpunten moeten veranderen en verlassen:p
    Maar mocht je iemand nodig hebben ik heb nog wel een maatje in de aerodynamica die als ik goed heb in 2007 of 2008 iets aan de superbikes hier heeft gedaan qua plastic en nu actief is in de luchtvaart haha dus mocht je ergens een verkeerde luchtstroom tegen komen in je windtunnel doe ff een pmen dan haha:p
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad een gruwelijk apparaat.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Schijnt het ook nog eens heel goed op het circuit te doen :)
    [yt]2U0vpj7nFAw[/yt]

    En om mijn 2000ste post te vieren aanstaande zaterdag ga ik deze schone bekijken en misschien wel meenemen naar Twente ;)
    [​IMG]
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Je 2000ste post? Ik heb het gevoel dat mijn teller al heel lang stil staat... , maar misschien is het m'n verbeelding.


    Hey, het zou dit weekend ook redelijk weer zijn toch? Betekent dat je ook een beetje kunt sturen met die 675 dus?
     
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog zo één.... Wanneer ben je afgestudeerd?

    Hopen van niet.
    Komende dagen temperaturen weer omhoog, laat de regen maar lekker de pekel weg spoelen, kan de motor weer lekker uitgelaten worden \o/
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    In de non Xbox-hokken tellen je posts niet mee volgens mij. Jij zit trouwens ook al lang op dit forum zie ik :) echte diehards.

    Ja volgens mij moet het wel lukken om een stukje te sturen zaterdag :D moet wel heel gek lopen dat ik hem niet meeneem trouwens haha!
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb in augustus m'n scriptie ingeleverd en in oktober was de uitreiking. Ben vanaf september zo'n beetje begonnen met solliciteren, maar dat lijkt echt verspilde moeite.



    Zit er inderdaad al weer 9 jaar zowat, destijds zat ik heel veel over games te ouwehoeren, maar dat doe ik nu op een Amerikaans forum. Hier beperk ik me tot de motorfietsen :).

    Hehe, ik ben heel benieuwd. Heb je een linkje naar een advertentie of staat ie niet op internet?
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja hoor hier staat hij op MF klik
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ziet er goed uit. Ik kijk uit naar het volledige verslag :thumbs: .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina