De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als het om ernstig gemeen spel gaat dan telt de schorsing door in de competitie. Volgensmij heeft Gabri dat ook een keer gehad.

Oordeel zelf maar:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hmm ja ik weet het niet echt, mag natuurlijk niet maar ja..

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Op 0.55 trapt hij flink na, maar een betere camerapositie zou geen kwaad kunnen in dit geval.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik zie niet ernstig gemeen spel ofzo, hoor... Alleen een piep klein beetje natrappen op 0:55, maar dat gebeurt zo vaak.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe die Castaignos wordt aangepakt na het natrappen, prachtig.

Rood was wel terecht IMO, eerst zo fel inkomen en dan natrappen. Ja, klopt wel.
    Was niet vreselijk erg wat hij deed, maar wel natrappen dusja.

Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Klopt, maar Shin David overdrijft hier wel. :+

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Shin David overdrijft niet, hij zegt alleen dat het kan doortellen in de competitie mits het om ernstig gemeen spel gaat.
    Hij zegt toch: oordeel zelf maar. :+

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Oh, overheen gelezen. :+

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wordt ie nou serieus door die tweede Spartaan bij zijn neus gepakt als ie op de grond ligt? ziet er echt raar uit.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij krijg je een directe rode kaart alleen voor 'ernstig gemeen spel', dus het is niet de mening van ShinDavid, maar die van de KNVB/UEFA/FIFA :+ Ik vind het overigens nergens op slaan dat je voor dit soort potjes (waar sloeg die wedstrijd überhaupt op?) een straf kunt krijgen voor de Eredivisie, maargoed.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    [yt]xA8_N3lmx9w[/yt]

Haha wtf, dan krijg je 'm sowieso ook hard op je smoel

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    /spuit 11; had de pagina al een uur niet vernieuwd. 8)

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Romaric heeft normaal echt een goed schot, ookal was dit geluk natuurlijk :+. Hij is echt een beest, zijn vrije trappen :cool:.

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, kaarten in de knvb beker tellen ook mee voor de competitie. Dat vind ik ook idioot. 8)
    En die wedstrijd was een of andere traditie tussen de Rotterdamse clubs. Deden ze vroeger elk jaar en willen ze nu weer in ere herstellen. (Zilveren Bal)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    KNVB beker valt nog te begrijpen, maar dit is gewoon hetzelfde als een of ander vriendschappelijke wedstrijd imo. Dus dat is gewoon grote onzin als dat meetelt in de Eredivisie.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat Sparta lager speelt heeft er volgens mij niets mee te maken. Ook als Sparta zou promoveren houden ze hem erin. Ze zijn ermee gestopt omdat de animo toendertijd steeds verder terug liep.

En Misschien dat het op dat filmpje niet goed te zien was maar Castaignos schopte Knol dacht ik midden in z'n gezicht, de idioot. Hij heeft nogal een kort lontje heb ik het idee.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Was gezellig op het Kasteel gisteren. En die Simon speelde echt een heerlijke wedstrijd. Heb het gevoel dat dat eindelijk weer eens een succesje op het gebied van scouting kan worden. Heeft in één wedstrijd meer laten zien dan Biseswar het hele seizoen.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je in een vriendschappelijke wedstrijd een schandalige overtreding maakt en terecht rood krijgt, dan maakt het niet uit, want je wordt toch niet geschorst? Je moet dan toch ergens een schorsing uitzitten en in Nederland hebben ze voor de Eredivisie gekozen, blijkbaar.
    Het is misschien wel idioot, maar het is nog idioter dat je dus gewoon iemand door midden kan trappen en ermee wegkomt (in het algemeen dan, losstaand van die rode kaart van Castaignos)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt vet om te zien hoe die Crouch en Van der Vaart elkaar steeds weer vinden, moet echt geniaal zijn om zo'n spits te hebben die elk luchtduel wint. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina