[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik heb die ray-gun in bijna elk potje :eek:

    ga net zo lang door met die random-box tot ik hem heb :)
    laatst hadden we alle vier een upgraded ray-gun en commando.

    alleen liet de max ammo ons in de steek rond ronde 26 :+
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nice, ik ga meestal ook gewoon zo lang mogelijk door :+ Maar de commando heeft idd niet zo veel ammo, dat is erg jammer. Maar er is ook zo'n easter egg, dat je meer powerups krijgt. Leg ik je wel uit als we een keertje samen spelen!
     
  3. Munnie

    Munnie Guest

    Ik heb hem zo'n beetje elk potje als ik speel.
    En heb ik vaak samen met thundergun/hk21 ofzo...
    Anders veel geld aan box besteden. ;)

    Wie vnv zombies?
    add: ll FCT ll
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff me friend request accept.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ray gun is alleen sterk als je hem tegen grote groepen gebruikt, zelf vind ik de famas of aug het beste wapen, maarja smaken verschillen:)
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het goed als ik jouw ff toevoeg @ xbl?
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb je al gedaan:+
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanaf 20.00 met wat mensen van m'n friendslist gespeeld die ik al wat langer ken. Nu wacht ik in een party met lukiie en fct tot ze dood zijn zodat we een nieuw potje beginnen. Er kan nog iemand bij, we zijn nu met zijn 3'n!
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Potje ging voor mijn doen erg gaar, AUG als main weapon wat ik niet lekker vind. Paar keer kwam ik op gang en dan ben ik ineens omsingeld... Maarja volgende keer zal het wel weer beter gaan. Er vielen mij trouwens wel wat dingen op, (zeg maar feedback naar het gehele team!):

    Team was: (new) EagleScream, (oud)pomas, (oud)pisaac, en (oud)ik :), oud = al een bekende in het team

    + rondjes lopen mag stukken sneller, ik was vaak al wat verder en dan moesten anderen nog eraan komen, moest ik weer wachten en voor ik 't wist weer omsingeling
    + misschien is 't handig als we goede afspraken maken vanaf wave 5 over wie waar staat, (gewoon van te voren) zodat iedereen een beetje evenveel kills krijgt
    + systeem met de deuren verliep wel eerlijk vond ik
    +note to self: ik zal voortaan wel ammo box ipv reload roepen, toen ik 't riep dacht ik dat 't duidelijk was, maarja in 't heetst van de strijd enzo..
    + eaglescream, geen deur teveel openen, volgende keer gaan we daar dus zitten
    + note to self: wissel die aug eerder in, en ga hem al helemaal niet upgraden, ding schiet alle kanten op, kan ik nog beter de Mp4 doen of de Mp5 (die liggen mij beter)
    + was in 't potje niemand die de ray gun had gekregen, wel vaag maarja.
    + ohja pisaac stel je niet zo aan als je een keertje dood bent gegaan (ik blijf toch ook gewoon rustig als ik omsingeld word en dood ben en niet eens genoeg geld heb om nieuwe shit te kopen, en je praat nu harder dan Wouter, die praat nu op een relaxt volume, en dit is uiteraard een dikke offense :D, muahaha =) )
    +leuk team om Zombie mode mee te doen =), sowieso wordt deze mode steeds leuker, Kino ftw! (five vind ik echt gaar)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
  10. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die evenveel kills vind ik een beetje overdreven je moet gewoon zelf je punten verdienen en als je zonodig punten nodig hebt kun je bijvoorbeeld iemand anders het raam laten verdedigen of zo dat je gewoon op de grote menigte knalt
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    je moet juist niet sprinten gewoon rustig lopend rondjes lopen en met ze allen door lopen en zo nu en dan ff achterom kijken en schieten :9

    en ik zal even een goeie headset regelen dan doe ik volgende keer ook even mee :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is inderdaad beter.
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    QFT
    Maar zorg aub dat jij volgendekeer niet uit de party gaat, heb nog nooit zo hard lopen vloeken:9O-)
     
  14. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Egeltje dat was toevallig een keer het komt heel vaak voor dat we jou moeten redden als je weer eens achter bent gebleven
    Dat was idd heel vervelend
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh nee niet echt, ik merkte vooral al tot en met wave 8 ofzo dat er toen al een groot verschil was in kills. Ik ga de volgende keer ook gewoon weer staan en gaan waar ik wil. Gisteren deed ik het na een tijdje ook maar, dan gaat Pisaac van "waar ga je heen" ja wat denk je, kills scoren. Anders kan ik nooit leuke dingen kopen.

    Ik vind rennen beter, rustig lopen resulteert voor mij vaak erin dat ik omsingeld ben. Beetje rennen, omdraaien en schieten, rennen, omdraaien en schieten vind ik fijner.

    Vraag jezelf dit af, waarom zou ik uit de party gaan? Ik zag de rest ineens allemaal quitten. "Distortion has left the party (..), ik weet nog dat ik het zag gebeuren en zei van, huh waarom gaat iedereen weg?". Vervolgens heb ik geen tijd om in de party te komen omdat ik dan mijn Xbox guide knop weer moet indrukken. Oook hier weer mijn offense laat je niet zo opfokken man, meteen dat gevloek etc, het is maar een spel|:-
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    =(
    Jammer dat er geen replay van de match was, ik stond ook gisteren weer niet bovenaan als 't aankwam op 't aantal downs. Ik blijf btw niet achter, ik loop juist door.

    Voor zover ik 't mij kan herinneren was het dit:
    Distortion : 11 downs
    Pomas: 6 downs
    MetalSonic: 5 downs
    Eagle Scream 2 downs
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
  17. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms van die momenten, maar je realiseert je toch wel dat je zombies niet ieder voor zich speelt?
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, daarom ren ik door, zodat ik in een nieuwe lap weer kan reviven. Eerste potje met Wouter was ik degene die hem moest reviven!. Het is gedeeltelijk wel ieder voor zich, je moet maar zoveel mogelijk kills maken. Eerst dacht ik dat het wel mee viel, maar als ik weinig kills en weinig downs heb dan weet ik genoeg :)

    Maarja, de één loopt snel, de ander langzaam. Volgende keer gewoon campen bij de deur in de alley, kijken hoe dat werkt. Gewoon veel geld verzamelen, laatste in leven laten, alles kopen/ upgraden en dan steeds verder komen... Kan ik hopenlijk ook de collector achievement bemachtigen.
     
  19. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de camp tactiek werkt vaak maar tot wave 20 of zo daarna wordt het vaak te lastig
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het daarna dus laps maken =) Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik iets heb van, loop gewoon door. Kijk je kan wel met zijn 3'n in bijvoorbeeld de begin kamer gaan staan, maar dan komen er monsters van alle kanten. Als 2 moeten herladen, de 3de ineens down gaat. Tja wat doe je dan, als je revived ga je zelf waarschijnlijk ook down. Beter maak je dan snel een lap, maar wacht, doordat er zo langzaam werd gelopen was iedereen al omsingeld. M.a.w, 3 mensen zijn uiteindelijk down. Ondertussen loop ik al verder, en kan ik met een beetje geluk in de volgende lap wat reviven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina