Potje ging voor mijn doen erg gaar, AUG als main weapon wat ik niet lekker vind. Paar keer kwam ik op gang en dan ben ik ineens omsingeld... Maarja volgende keer zal het wel weer beter gaan. Er vielen mij trouwens wel wat dingen op, (zeg maar feedback naar het gehele team!):
Team was:
(new) EagleScream, (oud)pomas, (oud)pisaac, en (oud)ik , oud = al een bekende in het team
+ rondjes lopen mag stukken sneller, ik was vaak al wat verder en dan moesten anderen nog eraan komen, moest ik weer wachten en voor ik 't wist weer omsingeling
+ misschien is 't handig als we goede afspraken maken vanaf wave 5 over wie waar staat, (gewoon van te voren) zodat iedereen een beetje evenveel kills krijgt
+ systeem met de deuren verliep wel eerlijk vond ik
+note to self: ik zal voortaan wel ammo box ipv reload roepen, toen ik 't riep dacht ik dat 't duidelijk was, maarja in 't heetst van de strijd enzo..
+ eaglescream, geen deur teveel openen, volgende keer gaan we daar dus zitten
+ note to self: wissel die aug eerder in, en ga hem al helemaal niet upgraden, ding schiet alle kanten op, kan ik nog beter de Mp4 doen of de Mp5 (die liggen mij beter)
+ was in 't potje niemand die de ray gun had gekregen, wel vaag maarja.
+ ohja pisaac stel je niet zo aan als je een keertje dood bent gegaan (ik blijf toch ook gewoon rustig als ik omsingeld word en dood ben en niet eens genoeg geld heb om nieuwe shit te kopen, en je praat nu harder dan Wouter, die praat nu op een relaxt volume, en dit is uiteraard een dikke offense
, muahaha =) )
+leuk team om Zombie mode mee te doen =), sowieso wordt deze mode steeds leuker, Kino ftw! (five vind ik echt gaar)
Klik om te vergroten...