Haha vind je het gek? Je had je naam doorgegeven als Herman de blijker geloof ik
en je adres was in de kalverstraat.
Ik had wel mijn echte adres gegeven met 1 aanmelding dus ik kreeg thuis een brief voor de keuze tussen die card en goud *)
Leuk voorbeeld, maar ik bash niet. Ik zie wel dat mensen een discussie vormen over de k/d maar dat is bijna in elke clantopic met dat soort gegevens. Wat ook niet raar is, maar het heeft niks met mij te maken.
Verder een perm ban heb je voor de rest van je leven, gaat nergens over. Ik weet nieteens waarom er ooit is 1 account geband is, en zodra je dan een nieuw account ( maand later ofzo) maakt wordt die ook geband en krijg je vervolgens een perm ban. ( terwijl er niks aan de hand is op dat nieuwe account, maar omdat je ooit geband bent wordt je standaard weer geband).
Het gaat op Dutchmada maanden goed, zonder enige waarschuwing of wat dan ook. Maar die perm ip-ban die blijft eeuwig bestaan. Ik wil toch af en toe het forum lezen, mensen helpen en vragen stellen. Gaat prima dus dat wil ik zo houden.
Klik om te vergroten...