1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 Cold = recruiting 1/8 best dutch clan!! GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Micro ic3, 21 feb 2007.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik vind niet dat ik kansloos bezig ben. + wat ik zeg is waar. Het is trouwens ook triest dat er door gebande personen talloze accounts worden aangemaakt om zo toch op dit forum te blijven, terwijl zij het hebben verpest en je weet wat ik daarmee bedoel.
    Bijv. er wordt een nieuwe clan aangemaakt. En er staat iets in hun recruit-criteria (zoals wij verwachten een 2.0+k/d). Dan wordt er gelijk van verschillende kanten op hun ingebashd. Verder heb ik totaal niks tegen je, wil alleen niet dat er weer conflicten e.d onstaan hier.

    @ Revenge, echt heb net wat posts vanmezelf terug gelezen:eek::F:.
    Bijna alles wat er staat is dikke onzin, Kan het net zo goed weghalen.
     
  2. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha vind je het gek? Je had je naam doorgegeven als Herman de blijker geloof ik :p en je adres was in de kalverstraat. :p

    Ik had wel mijn echte adres gegeven met 1 aanmelding dus ik kreeg thuis een brief voor de keuze tussen die card en goud *)



    Leuk voorbeeld, maar ik bash niet. Ik zie wel dat mensen een discussie vormen over de k/d maar dat is bijna in elke clantopic met dat soort gegevens. Wat ook niet raar is, maar het heeft niks met mij te maken.

    Verder een perm ban heb je voor de rest van je leven, gaat nergens over. Ik weet nieteens waarom er ooit is 1 account geband is, en zodra je dan een nieuw account ( maand later ofzo) maakt wordt die ook geband en krijg je vervolgens een perm ban. ( terwijl er niks aan de hand is op dat nieuwe account, maar omdat je ooit geband bent wordt je standaard weer geband).

    Het gaat op Dutchmada maanden goed, zonder enige waarschuwing of wat dan ook. Maar die perm ip-ban die blijft eeuwig bestaan. Ik wil toch af en toe het forum lezen, mensen helpen en vragen stellen. Gaat prima dus dat wil ik zo houden.
     
  3. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zei net nog dat het niet waar was_0/
     
  4. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt de clan iC3 helemaal opnieuw opgericht als Gears of War 3 eenmaal uit is ? O-)

    Ik mis de gouden tijden bij GoW1 maar bij GoW2 is niet zoals ik had graag gewild.
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik herinner me nu ook weer dat ik ooit eens in Ic3 heb gezeten, met MicroZ enzo. Zo'n 3 jaar geleden:)
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij nog de wedstrijden tegen Ic3 herinderen. Was altijd lekker gezellig :p

    Maar zijn jullie nu de beste Dutch clan omdat iedereen gestopt is of spelen er nog veel mensen GoW? Gimbly? ZeR0SaN? De hele qG shizzle
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
  7. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is omhoog gekicked nadat er jaren niet in was gereageerd.

    Verder weet ik niet heel veel over Gears community maar ik weet dat Gimbly voor Fariko.Yin CoD speelt, nu zal hij met ECL eraan komen Gears spelen.. (met Imperial?)
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Of er kan ook een slotje op komen?!
    Mag wat mij en MicRoZ betreft.
     

Deel Deze Pagina