Willem II inderdaad. Het verhaal vd Heijden is toch wel een beetje anders. Op 19 jarige leeftijd debuteerde hij al waarna een hernia en een daaropvolgende knie-blessure zijn ontwikkeling in de weg zaten. Bij Willem II wordt hij toch wel gezien als de beste man in de selectie heb ik vernomen en is vaak ook gewoon de beste op het veld. Wat mij betreft heeft hij veel kwaliteiten en ik ben benieuwd of hij zich kan manifesteren op een goed voetballend middenveld (met Eriksen bijvoorbeeld) in een team dat duidelijk en goed positiespel speelt. Ik denk van wel, daar komt bij dat hij door zijn verhuur-periodes aan Willem II aan andere kwaliteiten heeft gewonnen (duelkracht, strijd, hetgeen dat meekomt als je degradatievoetbal speelt). Ben wel benieuwd of hij genoeg handelingssnelheid heeft, maar dat moet de tijd wijzen, want dat kan je natuurlijk niet echt afzien aan zo'n periode bij Willem II.
Hij heeft vooral een goeie trap:
[yt]VTIJLyUtKIQ[/yt]
Een goed overzicht, en een fijne techniek:
[yt]O6bCGJXCe_A[/yt]
(dacht laat ik het even illustreren met twee mooie filmpjes )
Edit: Leek beetje op een aanval op jouw persoon, maar ik bedoel dat hij niet echt opviel, omdat het vervolg niet een assist/goal bleek, maar je zag in zijn balbehandeling en beweging zonder bal gewoon dat hij wel veel talent heeft.
Ik had begrepen dat er niet echt een heel groot talent achter zit op het middenveld, behalve misschien Bouy, maar daar zijn veel forumleden nog aardig kritisch over. Ik kan het niet zelf beoordelen dus dit is allemaal uit de tweede/derde hand, maar met het wegvallen van zoveel ervaring komend seizoen lijkt me Seedorf een ideale speler om de selectie bij de hand te nemen. Bovendien heeft hij wel gewoon onwijs veel kwaliteiten, ik zie het meer als tussenstap en met het idee erachter dus dat hij vooral als mentor van een heel jonge selectie kan fungeren (hopellijk net als Chivu).
Laatst bewerkt: 9 jan 2011