[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Fuck wat is deze game soms moeilijk!!!!
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha trial end error :9

    Sommige zijn idd erg frustrerend maar uiteindelijk wel makkelijk te halen , maarja dat is altijd achteraf.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vooral die timed races,waarbij je penalties krijgt voor schade rijden 8)
     
  4. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik na lang twijfelen ook het spel gekocht en ik vind hem super! Gewoon ouderwets NFS (mooie auto's en tracks) met een vleugje Burnout (nitro en slow motion crashes). En gelukkig helemaal niks noppes nada aan tuning.
    Hier ga ik me wel mee vermaken de komende tijd!
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ja, hij is goed he :) Waar twijfelde je over dan, reviews zijn niet de minste en de meeste berichten op forums zijn ook positief...
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS games als Shift hadden ook goede cijfers maar waren ook niet zoals de eerste nfs games waren. Arcade, racen in exotische autos door exotische landschappen zonder tuning bullshit of overdreven realisme is wat ik nog steeds zoek in een NFS game.

    Ging je dus uit van de oude NFS en kocht je op basis van de reviews een game als shift, of de daarvoor uitgebrachte gangster nfs games, dan kwam je bedrogen uit.
     
  7. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vond de laatste NFS games na Porsche Unleashed nou niet bijzonder goed met al dat auto tuning / pimping. Oke, Most Wanted en Shift uitgezonderd dan.
    Ik was vooral bang dat ze gewoon weer verder gingen met het street-urban hiphop gevoel van de laatste games. Daarnaast vroeg ik me af of het niet te ver doorsloeg met de EMP-grenades, spikestrips, wat gelukkig reuze meevalt. En ik speel alleen maar offline, dus de hele autolog wat ze aan het promoten waren is niet van mij op toepassing.
    Ik vind het een heerlijke game en eigenlijk wel wat ik ervan gehoopt had; auto kiezen, track kiezen en racen maar over de meest exotische locaties!
    Project Gotham vind ik een sterke serie, heerlijk door de steden scheuren. NFS Hot Pursuit sluit daar nu mooi bij aan, maar dan door uitgestrekte locaties.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    niet online gaan is wel een gemis.

    ik vind die online races juist het verslavendst. :)
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld + uiteindelijke mening

    Met uitgespeeld doel ik er op dat ik het dan eindelijk 1000/1000 heb. Wat een spel, een spel met een slechte eerste indruk via de demo, hoogtepunten via het spel, dieptepunten en dan een redelijke anti climax aan het einde.. Alhoewel dat ook kan worden gezien als een rustige uitloop naar de finish.

    Demo
    Vol verwachting startte ik de demo, ik dacht aan de mooie races van de eerste paar need for speed games. De exotische tracks met exotische autos. Wat ik terug kreeg waren exotische tracks en autos maar een besturing die alles behalve fijn was. De auto's konden nauwelijks de bocht om, en het speelde zo raar. Maarja, toen ik de andere race had geunlockt in de demo werd het al snel leuker...

    Het spel... de eerste uren
    Wat mij al snel opviel was dat de fullversion gewoon erg tof was, maar waar ik de eerste 10 uur wel erg veel moeite mee had was het inschatten of een bocht nou wel of niet in drift vorm moest worden genomen. Iets dat ik misschien wel gedurende het hele spel had. Later ging het steeds beter en vooral de gas los en dan vol gas was een goede drift techniek voor mij..

    De hoogtepunten
    Hoogtepunten waren het toen ik een mooie tijd had neergezet in een time trial, met veel geknok de politie had ontweken na een achtervolging van de politie of dat ik met hoge snelheid door het verkeer over de snelweg ging waar ik als het mee zat soms een auto ontweek zonder dat ik het door had. Ik ging gewoon even naar links en dan ontweek ik net een auto... Snelheid, en dat in combinatie met een aantal leuke nummers van EA, leukste vind ik toch wel Chiddy bang! Prachtig..

    De dieptepunten
    Dieptepunten had dit spel ook voor mij, hot pursuit races waarbij de politie alleen achter mij aan kwam. Racers die ineens 10 keer zo snel gingen, maar ook frustrerende races in de nacht. Het idee is leuk, maar zorg dan bijvoorbeeld voor minder verkeer, of geef mij meer tijd. De laatste race vond ik ook onzin, bijna 15 minuten met hoge snelheid door het verkeer gaan en dan ook nog eens ai die ineens versnelt richting de laatste 10 kilometer...

    Het spel van de kerst vakantie
    Ik heb het spel op mijn verjaardag gekregen en het was ondanks de liefde en haat toch wel hét spel van de afgelopen kerst vakantie. Een spel waar ik tevreden naar terug kijk. Grappig was dat ik bij de racer missie moest knokken om de laatste paar missies te halen en dat de politie campaign eigenlijk stukken makkelijker was. En dan ben je level 16 met de enforcer en dan hoef je alleen maar nog level 20 te worden. En dan is het eens achterover hangen en rustig wat hot pursuit races doen...

    Na circa 70 uur ben ik in elk geval even uit geraced :). Het is de eerste Need for Speed die ik volledig heb uitgespeeld, en dan ook nog eens alles heb geunlockt. Bij de eerste NFS games speelde ik misschien 10-20 uur. Dit is dus mijn favoriete Need for Speed game...

    Voor mij hét nummer van deze NFS game:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuh! Heb 'm nu ook op 1000! :D
    Laatste race in 2 keer gehaald. Eerste keer had ik de snelste tijd op m'n speedwall maar werd ik met dikke achterstand 2e, de 2e poging ging eigenlijk zwaar kut, maar de laatste 10 km kreeg ik ineens 19 seconden voorsprong. Appeltje, eitje! :+

    Nog een paar foto's:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    @MetalSonic: Dat is zeker een vet nummer, maar voor mij was het toch echt Benny Benassi met Cinema. Ik zag een review bij Gametrailers waar de racers wegscheurden op dit nummer. Meteen verkocht en het is altijd mijn favoriete track in het spel gebleven.



    Het tweede nummer dat me erg beviel om met hoge snelheid op te scheuren: Klaxons met Echoes.



    Heel ander genre, maar ook heel lekker. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog steeds een two tumbs up aanrader.

    [GT]707315[/GT]

    Heb je NFS: Hot Pursuit nog steeds niet gehaald... waar wacht je dan nog op? :)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van Benny is ook lekker, sowieso ben ik erg te spreken over de soundtrack van dit spel. Voor elk wat wils, veel verschillende soorten nummers.. Er was een nummer met iets van kill ofzo die ik ook tof vond, en het main theme vond ik leuk af en toe.
     
  14. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NFS Hot Pursuit vandaag gekocht voor € 39 bij de Media Markt in Amsterdam Noord.

    Ben benieuwd,..heb ook NFS Most Wanted en toendertijd erg van genoten. Heb positieve geluiden gehoord / gelezen over deze. Was hij niet ontwikkeld door het team van Burnout??
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Criterion, ja.
     
  16. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool,..wat vinden jullie van de controls? Voelen die goed aan?

    Kan niet wachten om hem vanavond te spelen!
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto's voelen (gelukkig) totaal anders aan dan in de demo.
    Vond dat de besturing daarin behoorlijk zwaar en stroef was.

    Racen is vrij simpel, alleen het driften is in het begin nog een beetje lastig.

    Tip v/h huis: Je kan ook driften door alleen maar gas los te laten en meteen weer in te drukken. Het lijkt een detail, maar het verschil tussen dat en driften dmv. echt remmen is echt enorm.
    Inschatten welke drift je moet gebruiken voor welke soort bocht (flauw, scherp), is de sleutel tot het halen van gouden medailles. :D
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Jeee, heb alle gouden medailles nu, incl. die van de super sports pack. Helaas ben ik met de politie pas rank 14...

    Online maar eens verder gaan racen.
     
  19. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed! Ben echt benieuwd :thumbs:
     
  20. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben altijd fan geweest van Need for Speed t/m underground, daarna nooit meer gespeeld.

    Moet ik hem kopen of niet? ik heb de demo niet kunnen spelen omdat ik daar geen tijd voor had en EA moet ook gewoon die demo's erop laten staan vind ik, maar dat is dus niet gebeurd :mad:

    Ik hou wel van arcade racers als Burnout en de eerst Hot Pursuit heb ik ook helemaal gespeeld.

    Maar nou heb ik nogal vaak met racegames als Grid/Forza/PGR/DiRT dat het gewoon saai wordt (de career dan). Is dat bij deze ook het geval?

    of kan ik beter F1 2010 kopen (maar daar ben ik nog wel banger voor dat die saai wordt )
     

Deel Deze Pagina