De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo bijzonder aan Belek? De halve eredivisie is daar geweest of is daar nu.

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de zon schijnt daar ;)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De scheidsrechters zitten er ook al. :+

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kunnen we de Klassieker daar ook niet doen in Turkije? Huren we het nieuwe stadionnetje van Galatasaray (Arena 2.0, zónder grachten_O_), mogen we allemaal met tickets en seizoenskaarten met het vliegtuig en daar doen ze ook al niet zo moeilijk over over fakkels.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Pienaar waarschijnlijk naar Tottenham. Wordt gezellig daar; vd Vaart, Modric, Lennon, Bale en misschien Beckham als middenvelders die aanspraak maken op speeltijd. Daarachter nog Krancjar, Bentley, Huddlestone en nog veel andere.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Beckham gaat niet in wedstrijden voor Tottenham spelen toch?

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, alleen trainen dacht ik.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Pienaar is een nuttige kracht in elk elftal. Beckham krijgt sowieso geen speeltijd, want die traint inderdaad alleen mee.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik vind Pienaar goed, maar wel de minste middenvelder van middenvelder hoor.
    Arteta en Cahill vind ik persoonlijk een stapje hoger.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En VdVaart en Modric wel 2 stapjes hoger.

Ik snap dat Pienaar een koopje is omdat hij transfervrij is en het een nuttige multifunctionele speler is maar gezien de selectie van Tottenham snap ik niet waarom ze hem nodig denken te hebben.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien omdat VdV nogal blessuregevoelig is? Hij heeft toch al weer een behoorlijk aantal wedstrijden gemist door kleine blessures dit seizoen. Dan is Pienaar natuurlijk een prima vervanger;)

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Om even in te haken en te reageren ;)

Ik vind vdVaart ook een betere "10", echter vind ik wel dat je Sneijder te kort doet. Ook Sneijder kan denk ik meedraaien in een technisch elftal.
    Alleen in dat geval schat ik vdVaart hoger in.

Neemt niet weg dat Sneijder i.m.o. de Gouden Bal had moeten winnen.

Belangrijke positie bij zijn club, vaak beslissend en laten zien ook in mindere wedstrijden enorm belangrijk te kunnen zijn (het WK).

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Messi heeft geen 1 enkele prijs gewonnen.. IMO had Xavi en Iniesta hem allebei meer verdiend.
    Je bent namelijk pas écht een goede voetballer als je elk team beter kan laten voetballen. Dat Messi goed draait in Barca is niet zo heel gek als zowel Iniesta en Xavi je wedstrijd na wedstrijd je op je wenken bedienen.
    Dat je zowel Inter als Oranje naar de finales leidt, en er 1 wint, dat is wel pure klasse. Kun je hem een dikke eikel vinden, dat onderscheid voor mij wel de leuke voetballers van de echte toppers.

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Modric speelt bij de Spurs bijna altijd controlerend tegenwoordig. Vd Vaart speelt meer naar voren. Eigenlijk denk ik dat Pienaar eerder als 'vervanger' van Modric zal dienen dan als vervanger voor Vd Vaart.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pienaar zal geswitched worden tussen Lennon denk ik.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon een aanvaller moeten halen, het middenveld is juist het sterkste. Al hebben ze niet echt een adequaat vervanger voor VdVaart, zonder hem is het gelijk een stuk minder. Maar goed, de stootkracht voorin, het creeren van kansen, daar gaat het vaak fout bij de Spurs. Vaak hebben ze wel een overwicht maar weten ze dat niet om te zetten in goals. Pavlyuchenko en Crouch, tja.. Defoe is wel een goeie maar die is dan weer niet zo lang(wat je wel nodig hebt met die ijzersterke wings).

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nog een aanvaller? Ze hebben al 3 spitsen rondlopen en spelen er eigenlijk altijd maar met 1. Nog een spits zou dus ook erg overbodig zijn.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als die aanvallers het benodigde niveau niet hebben schiet je er nog geen reet mee op.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind Crouch toch echt wel een prima aanvaller en zeker in dit systeem. Ook Defoe is goed, maar zoals je zelf al zegt is hij niet erg lang. Pavlyuchenko als 3e spits en je hebt imo een prima bezetting voor de spits positie.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik betwijfel het, of een fitte Mido twaalf tot vijftien goals zou hebben gemaakt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina