Ik wil graag zien...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 12 jan 2011.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En hij is wel eerder gezegd hier, maar een nieuwe Midtown Maddness zou echt epic zijn _O_

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Timesplitters, meer ga ik er niet aan vuil maken...fuck die gasten bij Crytek

3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe GTA! Weet toch wel dat die er uiteindelijk gaat komen, maar vind het wel tijd worden in ieder geval iets van een aankondiging. :mad:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, hier gaan we.

Mirrors Edge 2!
    [yt]KLwKMjUxvQQ[/yt]
    Een van de originelere games deze generatie en juist die krijgt geen sequel? :mad: Ben er ook net pas achtergekomen dat deze een Metacritic score heeft van 79. WTF :mad:

Kameo 2

Nog zo een game waar er véél te weinig van zijn.​

Bully 2

wtf rockstar, rot op met de zoveelste GTA en listen to the people! Weinig sandbox games waren zo fun als deze. Maar neeee hooor, GTA krijgt iedere keer voorrang.​

Banjo-Kazooie Nuts & Bolts 2

Ja, je hebt het goed gelezen, Nuts&Bolts 2. Geen 'echte' Banjo Threeie. N&B was zo awesome, maar de mensen konden niet verder komen dan te huilen dat het anders was dan de N64 games. :emo: Bedankt voor het verpesten van een originele game!​

PoP20082

Fok de haters, dit was de beste en leukste PoP sinds SoT. Weer een gevalletje dat de zogenaamde fans verlatingsangst hebben en alleen maar 1 op 1 remakes willen zien van oude games. ​

Blur 2

Tsja, het gaat niet zo goed met Bizarre... Kans is dus 0,00001% dat dit gaat gebeuren. Wilt niet zeggen dat ik het niet wil! Leukste racegame in jaren!
    Maar ja, het was weer wat anders dan Burnout en Forza he. Is voor velen beangstigend. ​

Zo zonde... tig Call of Duty's is prima, maar zodra devs iets nieuws proberen wilt niemand het en krijgen we geen sequels meer. En dan altijd roepen dat er te weinig vernieuwing is! :emo: Koop de games met vernieuwing dan! Nee, na er eerst om geroepen hebben gaan ze liever klagen dat het 'te anders' is...

Er zijn nog meer sequels die ik wil, maar ook al zijn die niet aangekondigd; ik weet vrij zeker dat ze zullen komen. Dus die ga ik niet posten.

/Rest van het topic nog niet gelezen, dus misschien zit ik nu zooi te herhalen.​

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark 2
    Serious Sam The Third Encounter
    Blur 2
    Fallout 5
    Alan Wake 2
    Bayonetta 2
    The Orange Box 2
    Mirrors Edge 2

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Mooi gezegd ja, gamers hebben veel meer macht. Nee iedereen koopt gewoon blind Black Ops en gaan dan met zn allen Treyarch zitten bashen :emo:

7. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    _O_

Road Rash 1 voor de Megadrive, zo waanzinnig veel gespeeld.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pgr5
    Midtown madness
    Rallisport challenge
    Conker
    Crash bandicoot , maar dan door naughty dog gemaakt aub
    Timesplitters

Road rash zou ook mega gaaf zijn idd :)

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jep, zo zonde. Iedereen koopt de zelfde games, wat best jammer is.
    Het wordt de nieuwe developers zo ook verrekte moeilijk gemaakt denk ik.
    Maarja, nu iedereen zo op de hoogte is van games en wat voor cijfers die games krijgen etc is dat ook wel logisch.
    Vroegah ging je gewoon naar de winkel en bepaalde de achterkant van het hoesje of je de game ging kopen of niet.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    - Crusader No Remorse (remake of vervolg)
    - Enslaved 2
    - Shadow Complex 2
    - Crash Bandicoot remake serie
    - Jet Force Gemini 2

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tegenwoordig heb je metacritic, xboxworld, allerlei magazines en internetsites

12. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Had je vroeger ook hoor.
    Geen internet natuurlijk, maar wel professionele magazines als Electronic Gaming Monthly, Mean Machines, CVG. Vooral Mean Machines (later Mean Machines Sega en Mean Machines Nintendo) was de shit._O_

13. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Hmmm wat ik echt graag zou willen zien is:

- Lost Oddysey 2
    - Tales of ......
    - Remake van FFVIII op de 360
    - Remake van Stawing FX op de 360
    - Castle Crashers 2

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar toen had nog niet iedereen een uber internetverbinding :)

Vroeger ging ik gewoon naar de Bart Smit / FRS of de Intertoys om mijn spel te kopen voor 170 gulden . Ik wist niet beter

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Doen vrienden van mij nog steeds, die hebben een dag vrij ofzo en hebben zin in een game, lopen gewoon de FRS in en kopen het meest intressante hoesje voor 60 euro.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha true. Het is echt een wonder dat ik games zoals Diablo ooit heb uitgekozen. Als ik in m'n oude kast kijk zie ik ook zoveel zooi liggen. 8)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk een keer een goeie 3D MegaMan game, maar vergeet dat maar rustig. Zoals al eerder gezegd...Shenmue 3, schande dat die gewoon nooit meer zal komen. Bully 2 zou fantastisch zijn.

Een nieuwe Jak & Daxter game, waar de fuck blijven die? Tja..Uncharted is een te groot success i guess. En al die gave Snes games zoals Joe & Mac, Adventure Island en dan in 3D op de Wii of ook gewoon 360/PS3.

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook wel een leuke zou zijn is Oddworld , die heb ik echt kapot gespeeld op de ps1 destijds :)

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    oddworld idd! en dat mensen een game blind kopen zonder reviews gebeurt nu steeds weer meer.. geschiedenis herhaalt zich :p

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag zien...

Een vervolg verhaal van Resident evil 3.

Edit": Abe's oddworld ja dat was wel te gek

Deel Deze Pagina