Ok, hier gaan we.
Mirrors Edge 2!
[yt]KLwKMjUxvQQ[/yt]
Een van de originelere games deze generatie en juist die krijgt geen sequel? Ben er ook net pas achtergekomen dat deze een Metacritic score heeft van 79. WTF
Kameo 2
Nog zo een game waar er véél te weinig van zijn.
Bully 2
wtf rockstar, rot op met de zoveelste GTA en listen to the people! Weinig sandbox games waren zo fun als deze. Maar neeee hooor, GTA krijgt iedere keer voorrang.
Banjo-Kazooie Nuts & Bolts 2
Ja, je hebt het goed gelezen, Nuts&Bolts 2. Geen 'echte' Banjo Threeie. N&B was zo awesome, maar de mensen konden niet verder komen dan te huilen dat het anders was dan de N64 games. Bedankt voor het verpesten van een originele game!
PoP20082
Fok de haters, dit was de beste en leukste PoP sinds SoT. Weer een gevalletje dat de zogenaamde fans verlatingsangst hebben en alleen maar 1 op 1 remakes willen zien van oude games.
Blur 2
Tsja, het gaat niet zo goed met Bizarre... Kans is dus 0,00001% dat dit gaat gebeuren. Wilt niet zeggen dat ik het niet wil! Leukste racegame in jaren!
Maar ja, het was weer wat anders dan Burnout en Forza he. Is voor velen beangstigend.
|
Zo zonde... tig Call of Duty's is prima, maar zodra devs iets nieuws proberen wilt niemand het en krijgen we geen sequels meer. En dan altijd roepen dat er te weinig vernieuwing is! Koop de games met vernieuwing dan! Nee, na er eerst om geroepen hebben gaan ze liever klagen dat het 'te anders' is...
Er zijn nog meer sequels die ik wil, maar ook al zijn die niet aangekondigd; ik weet vrij zeker dat ze zullen komen. Dus die ga ik niet posten.
/Rest van het topic nog niet gelezen, dus misschien zit ik nu zooi te herhalen.
Laatst bewerkt: 13 jan 2011