De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij vat toch ook wel dat je door het grote aantal doelpunten statisch al het belang van Messi kunt aantonen m.b.t. het kampioenschap? Dat blijkt minder uit de statistieken van Xavi en Iniesta. Sowieso heeft hij natuurlijk ook de gouden schoen gewonnen. Niet zo gek hoor, om dat mee te wegen. ;)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nu ben je me toch kwijt 8). Eerst zeg je dat je voor de Gouden Schoen niet naar aantal prijzen moet kijken, maar nu gaat het om 3 Barca spelers en dan moet je opeens wél naar statistieken zoals doelpunten kijken 8). Nogal krom dit.
    Daarnaast, Iniesta en Xavi zullen nooit meer scoren als Messi, dat is logisch. Dat is ook niet hun hoofdtaak.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij haal jij dingen door elkaar. ;) Gouden schoen is voor de Europees topscorer, daar wordt per definitie alleen maar voor naar doelpunten gekeken. Ik zou dus wel eens willen nalezen waar ik zoiets heb gezegd.8) Verder is je laatste zin nogal krom. Messi is namelijk ook geen typische spits en maakte ze wel. Buitenspelers scoren namelijk ook nooit zo veel (op Messi en Ronaldo na dus, het afgelopen jaar). Dat Messi ondanks zijn positie toch zo absurd veel weet te scoren hoort dus in zijn voordeel te werken. Dat is een uitzonderlijke prestatie. Verder snap ik ook wel dat hij gezien zijn functie in het team ook vaker voor het doel te vinden is dan Iniesta en Xavi, maar ik gaf ook al aan dat statisch al wordt aangetoond dat het een grote prestatie is. Dat een goede voetballer meer is dan louter statistieken snap ik ook wel. Iniesta is daar een goed voorbeeld van. Maar je kunt niet ontkennen dat de statistieken in het voordeel van Messi spreken.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je selectief bent in die statistieken zou je inderdaad kunnen zeggen dat ze in het voordeel van Messi spreken ja ;) Maar zoals je zelf al zegt draait voetbal niet alleen om statistieken en is er bovendien iemand die nog betere statistieken kan overleggen dan Messi (Sneijder).

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet qua doelpunten. 8) Verder snap ik je hele punt niet. Wat heeft dit ermee te maken dat Messi wel degelijk grote prijzen gepakt heeft (zowel bij zijn club als individueel) en dat het daardoor niet zo vreemd is dat hij uiteindelijk de gouden bal heeft gewonnen? Dat Sneijder er misschien meer recht op zou hebben dat blijft een opinie en is een hele andere discussie.

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie niet gewoon stoppen met deze discussie!8)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ander onderwerp: wat een fuckin gare transferperiode is dit. Zo saai heb ik ze zelden meegemaakt. Er gebeurt echt gewoon helemaal niets! 8)

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldinho zien we nu nooit meer terug.:+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bedacht ik me inderdaad vanochtend ook, ik moest zelfs nog effe nadenken of hij niet pas in februari begon aangezien er geen zak gebeurt.. Transfermarkt ligt echt keihard op z'n gat.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oké, dat zou goed kunnen, want ik heb alleen jullie laatste berichten gelezen :+

@ Hierboven: Transfermarkt in Italië gebeurt wel het een en ander hoor:

- Toni naar Juventus
    - Cassano naar Milan, Ronaldinho naar Flamengo
    - Ranocchia naar Inter, Mancini (eindelijk) weg

...om maar eens wat te noemen.

@ Dyonko: What the hell moet jouw avatar voorstellen? Ik zie er echt helemaal niks in :D

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  11. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd vreselijk saai, Hoelang duurt de transferperiode nog? Hoop dat er in de top nog wat dingen gaan gebeuren zodat het in andere landen ook een beetje los komt.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wrex uit Mass Effect. Dacht eerst ook dat ik naar een broodje rosbief aan het kijken was :+

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hehe, zelfs na het Googlen van Wrex uit Mass Effect zie ik nog dat wezen er niet in :lol: Hoe ik m'n hoofd ook kantel, ik zie er geen vorm in. Edit: Oh ja, ik zie 'm!

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hem ook niet. :+ Het is Grunt!

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat klopt qua kleuren nog beter ja :+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wrex? Gewoon een foto van m'n favoriete beleg.

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hehe ook goed :9

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dzeko voor 35 miljoen naar Man. City is niet niks toch ;)
    En hij is nog tot 31 januari open dus er kan nog genoeg gebeuren.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Normaal is dat niet niks inderdaad, behalve dat hij naar Man City gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina