Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Was het maar zo. Ik merk zelf dat het nogal slordig is af en toe (myself included). Ik heb het gevoel dat mensen ook vaak teveel willen, en iets te ego gaan doen. De coach heeft ook vaak benadrukt dat het vrijlopen niet goed gaat en dergelijke.

Ik denk dat, als we systemen willen toepassen, we eerst in de basics beter moeten worden. Al lijkt het me opzicht wel fijner, want dan heb ik een tenminste een rol, waar ik me echt op kan focussen.

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ok flink blijven oefenen dus ;) en je coach moet daarin natuurlijk ook aan meewerken en niet lekker laten gaan(neem aan dat ie dat wel doet)

Zeker in de zomer elke dag op een veldje gaan schieten enz.
    Deed ik vroeger ook en heeft zeker geholpen.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hell yeah! _O_

Ik wacht ook totdat het weer mooi is. Dat wordt buiten oefenen, schieten etc :D.

Over het systemen en dergelijke: Ze probeert ook vaak (bijna altijd) te helpen met het vrijlopen en dergelijke, maar het werkt niet altijd even goed. Soms komt het omdat er teveel gepraat wordt en soms komt het omdat het niet altijd 1, 2, 3 duidelijk is. Enfin, ik geef de hoop niet op ^^.

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jullie spelen zelf geen 5 out?
    Dat is de basic aanval, voor als het niveau nog niet heel hoog is.
    5 mensen rondom de driepunterslijn verdeeld, als je passt bijvoorbeeld vanaf de kop naar iemand naast je, snij je in, vragend om de bal en loop je, als je de bal niet krijgt, onder de basket door naar de andere kant dan waar je naar passte.

Dat deden wij altijd bij de aspiranten en u14.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben, uit mijn hoofd, niet die exacte oefening gedaan. Wat ik opzicht fijn vond, was 1 tegen 1. Je had 5 spelers verdeeld over het hele veld. Je moet zigzaggend passen. Je hebt echter een defenderc onstant op je, dus je moet de ball goed bij je houden, je moet een goede pass geven, je moet vrij lopen om de bal te ontvangen en dergelijke. Zoiets vond ik zelf lekker om te doen.

Ik had gelijk ook wat tips gekregen, dat ik meer mijn lichaam moet gebruiken, omdat ik groot ben en dergelijke. Maar het probleem voor mij toen was, in hoeverre mag ik mijn lichaam gebruiken.

BTW: Ik wou echt dat ik Clips vs Heats had gezien! De recap zag er hard uit.

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ook eens even in dit topic kijken, idd goed oefenen en in de zomer.

Had vroeger een basketbalring voor de deur hangen, nu al enige tijd weg, maar kan je wel vertellen dat ik en me broertje er altijd boven uitstaken tegenover de rest m.b.t skills en schieten etc ;)

Weet niet hoe oud jullie zijn? Maar als je al wat ouder bent gaat het natuurlijk allemaal net wat trager voor je het oppakt!

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf 16 en ik vind dat ik het opzicht best goed oppak. Al houd ik er niet van om over mezelf te oordelen. Helaas zal het hier niet lukken om een basketbal ring op 3m hoogte te plaatsen...

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    16 is nog wel een mooie leeftijd, ik begon al op mijn 9de en ben nu 20.

Speel zelf H2 2de klasse en doe nog wel eens mee met de U20 als ze me nodig hebben. H1 speelt bij ons 1e klasse, enige reden dat ik nog niet mee doe is dat het mij iets te serieus gaat en ik er nog wel plezier in wil beleven. Niveau kan ik iig wel aan.

Verder zijn er zelfs bij mij nog gasten die niet eens normaal een lay-up kunnen maken met hun verkeerde hand, of nog steeds een rare schiettechniek hebben. Doordat ik zo vroeg ben begonnen is dat er bij mij echt ingeramt, ben zo goed als 2-handig nu. Wat ook wel belangrijk is als guard. Mooiste is altijd als mijn verdediger me denkt op mijn verkeerde hand te verdedigen en ik er dan met mijn verkeerde hand nog voorbij ga.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap zelf geen zak van de klasses etc, maar 2de klasse klinkt wel hoog :eek:. Tevens ben ik het met je eens dat je nog wel plezier moet hebben in het spelen.

Het klinkt ook dat je veel voordeel hebt gehad dat je vroeg was begonnen.

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Heat hebben al 2x op rij verloren zag ik.

Eerst zelfs tegen de Clippers en daarna Denver.

Lebron ging ook nog eens lelijk door zijn enkel en in de zelfde play ging Wade ook nog eens naar de grond.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het zag er niet bepaald goed uit voor Lebron, toen het gebeurde. De commentator zei ook dat hij de rest van de wedstrijd aan het huppelen was. Ik hoop niet dat hij voor een lange periode niet kan spelen wegens een blessure. Dat zou Heat niet ten goede doen, terwijl ze juist nu bezig zijn/waren met een erg sterk team te worden (IMO).

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Idd dat kan de Heat echt niet gebruiken om James te missen.
    Hij is de leading scorer.
    Jammer genoeg hebben ze niet echt een bank die de starters aanvult zoals de Celtics.
    Als ze dat ook voorelkaar hebben dan worden ze echt sterk.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is het met Wade eigenlijk? Is zijn injury erg of valt het wel mee?

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij viel die wel mee,zie weinig op nba.com staan.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    I see. Dat is wel goed nieuws. Ik ben benieuwd hoeveel matches Lebron gaat missen, want zijn blessure is best slecht, volgens mij. Ik hoop dat hij spoedig geneest, zodat Heat er weer met volle kracht tegen aan kan gaan. Vanavond spelen ze toch tegen de Bulls?

@ Heat & Bulls: Bosh heeft nu ook iets aan zijn enkel. Lebron speelde tevens niet mee, en ze hebben hun derde wedstrijd achter elkaar verloren. 2 van The Big Three hebben nu een blessure. Het gaat niet goed zo :mad:.

Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer lekker eerste wedstrijdje met 59-72 gewonnen :)

17. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nice! heb a.s zaterdag weer eerste wedstrijd van het jaar.

Maar wel in de dezelfde poule gebeleven ondanks dat #1 waren voor de kerstvakantie :confused:
    Poule is nu wel groter geworden met 3 nieuwe teams erbij dus meer wedstrijden dat is dan wel weer lekker.
    Alleen had liever een klasse hoger gespeeld.

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand een stream van Lakers - Clippers?

19. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook H2 2e klasse. Al ben ik zelf nog steeds geblesseerd aan mijn pink waardoor ik met links niet kan vangen, stealen, etc. Ik zit dus al twee wedstrijden aan de kant en die zijn jammer genoeg ook beiden verloren gegaan. Hopelijk snel weer wat beter zodat ik weer mee kan doen.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kom je vandaan? regio west?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina