De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Omdat bij het bouwen van die dingen zich nooit iemand af heeft gevraagd hoe het nou rijdt.

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Prima op te rijden. Is alleen totaal andera en niet mijn ding.

Al zie ik mezelf er wel een kopen als ik een stuk ouder ben.

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Damn lees ik net nu ik op mijn werk ben, ik koppel hem vanavond wel weer af dan misschien de hele accu er maar even uit halen.

Haha ik heb precies hetzelfde!
    Als ik 50+ ben ofzo (en benzine is niet verboden) dan zie ik mezelf wel een mooie sjoppert kopen.

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Er is op te rijden, ja. Maar je zult niet snel een chopper aan de start van de MotoGP zien verschijnen als je begrijpt wat ik bedoel.

5. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Han: Nee gekheid, koel brommertje trouwens. Kom m binnenkort maar eens showen! Enne, loop niet meer in Nijverdal en Zwolle...

6. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou en? :b:

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag nog ff lekker stukje wezen sturen :) Moet wel nodig een nieuwe achterband op de fiets.. deze week maar regelen.

Meer mensen hier de kriebels? kan toch niet anders haha :D

8. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe beviel het? De max al opgezocht? :p

Is het nog gelukt met je accu?

Wou dat ik kon gaan rijden, maar zit fijn achter een bureautje te werken vandaag. Nog een uurtje daarna naar bandjes in Eindhoven :D

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb van de week 3 zo goed als nieuwe bandjes gratis meegekregen van de plaatselijke motor dealer. Is ongeveer 2 tot 3 duizend km mee gereden en kunnen nog makkelijk 6 bij. Waren bandjes die onder inruilmotoren zaten en als een klant zo'n motor weer koopt dan willen ze er graag nieuwe bandjes onder en dan gaan die "nog-zo-goed-als-nieuwe" bij grofvuil wat natuurlijk hardstikke zonde is. Met die 3 bandjes kan ik weer een seizoen mee vooruit \o/

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben toch wel benieuwd naar die rijstijl van je als je het met die drie relatief jonge bandjes het maar 1 seizoen volhoudt :D.

Absoluut, maar ik heb besloten het genot te bewaren voor als het weer echt kan.

Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  11. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Haha max niet opgezocht doe ik wel als ik een keer in Duitsland rijd en het schitterend weer is met bergen grip ;)
    Maar, moet wel even kwijt.. wat een verschil met de zrx het gaat zo snel zo hard en bij de zrx zat je dan met je kop in de wind alweer het gas terug te draaien.. hier wil je eigenlijk stiekem veel meer :+ wat een feest!

Voorbanden heeft sjorrit niet nodig ;) rijdt toch alleen met 1 wiel in de lucht!_O_

ps:Eerste boete ook binnen van 2011.. door rood lopen(ja je leest het goed LOPEN) in Utrecht.45 euries :mad:

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Door rood lopen? 7 jaar celstraf jij schoriemorrie :lol:

Maar goed dat de motor bevalt!

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet laten, heerlijk stuk gereden gister :D Eerste rit van het jaar.

Hebben ze nu ook al een quotum voor de eerste maand van het jaar =( Moeten ze die stoplichten niet zo belachelijk afstellen, helemaal rondom Utrecht CS.

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Kriebels.......kriebels????????
    Het voelt als de eeuwige jeuk en te korte armen.

Wil idd erg graag weer ploffen op de hyperdepiep.

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer gereden. En als ik zo naar buiten kijk ben ik net op tijd thuis, begint aardig donker te worden.

Beviel goed de motor :D. Eindelijk kans gehad om eens te proberen met de verbeteringen en hij pakt echt veel beter op. Wel meteen een preek gehad van zo'n onherkenbare motoragent. Stond voor een stoplicht voor de snelweg dus dacht laat ik hem eens opentrekken. Voorwiel een beetje van de grond, je kent het wel, niets gek.

Was wel een relaxte agent en kreeg alleen een waarschuwing. Snelheid kon hij niet meten omdat ik de eerste afslag van de snelweg had gepakt en daarna rustig aan moest doen door verkeer.

Morgen wordt het ook aardig weer, dan weer een ritje. Rij nu nog met db-killers in mijn akra's, morgen eens zonder proberen.

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ahah, wat voor soort motor reed hij op dan?

17. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Haalde die agent je van de weg dan?
    Ik krijg altijd de zenuwen als ik in mijn spiegel stop politie zie :p

Zonder die dB killers gaat het volgens mij helemaal lachen worden :D
    Zo even naar de motorzaak nieuw achterbandje monteren.. hopen dat de regen dan weer weg is ;)

18. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed van de eerste afslag van de snelweg af waarna meteen stoplichten staan. Daar kwam hij naast mij staan. Hij reed zelf op een BMW een R 1200 GS volgens mij (wel met reflecterende streep op zijn broek :+). Mocht daarna even met hem mee naar het tankstation.

Gesprekje gehad over of het allemaal wel veilig is. Hij zag dat ik het niet om te stunten deed aangezien ik het zo snel mogelijk weer corrigeerde maar dat je dan nog je rijbewijs kan kwijt zijn, bla bla bla. Mocht het niet meer doen.

Hij kwam van rechts bij het stoplicht net voor de snelweg en kon er niet meteen achter aan rijden.

Gelukkig heb je nog steeds schappelijke agenten.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, anders is het artikeltje 5 en kun je naar huis lopen :+ .

20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Ook gelijk de beschadiging op de goedkoopste manier weggewerkt

Goedgekeurd heren? \o/

Han je had trouwens gelijk, zonder DB-killer is het feest :)

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina