Begrepen.
Mij lijkt het beste dat we eerst zorgen dat iedereen de achievement Role Model haalt (alle co-op bonussen) in de game mode klopjacht. Dan kunnen we tegelijkertijd andere bonussen boosten zoals 3x ontsnapping, 2x ontsnapping en andere bonussen, zoals we weten blijft er namelijk nog altijd tijd over na het behalen van Role Model.
Hierna kunnen we het beste gezocht (wanted) spelen, zodat iedereen die de bonus 'Extreme variatie' nog niet heeft, die behaalt. Ook dan is er tijd om andere bonussen te halen voor Abstergo Employee of the Month.
Het meest logisch lijkt mij om de volgorde aan te houden zoals deze op de pagina hiervoor staat onder de lijst deelnemers, ik houd die lijst wel bij de hand zodat dat in ieder geval duidelijk is. Hierna gewoon boosten wat iedereen nog nodig heeft.
Dit is een exacte kopie van het bericht van Commander J NL. Was dat de bedoeling of ging er iets verkeerd? Als je mee wilt doen, laat dan je gamertag achter zodat we je aan de lijst kunnen toevoegen. Het enige probleem is dat we al 8 mensen hebben en dit het maximale aantal is. Ongetwijfeld zal er wel iemand niet op dagen dus dan kun je gewoon mee doen, maar voorlopig sta je in de reserve, als het al de bedoeling was om mee te doen.
Eventueel zou iemand die alle achievements al gehaald heeft tijdens het boosten kunnen ruilen met jou.
Klik om te vergroten...