1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké om het overzichtelijk te houden:
    Doel:
    Achievements 'Role Model' en 'Abstergo Employee of the Month' boosten.
    Datum/tijdstip:
    Zaterdag, 20 uur
    Deelnemers:
    gerowniko (bevestigd)
    Moddereter (bevestigd)
    Commander J NL (bevestigd)
    Frangster NL (kan niet)
    cjr stone (bevestigd)
    xDaz
    Optimus Nero (bevestigd)
    I DE MEESTER I (bevestigd)

Microfoon is zeer handig!
    Als je schijfruimte hebt, kan het van pas komen als je de (gratis!) DLC download, de map Rome is namelijk erg overzichtelijk en handig om te boosten!

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de achievement waarin je alle bonussen moet halen heb ik misschien nog wel een handige tip:

Als je het spel al gespeeld hebt online kun je bij de uitdagingen kijken of je een bonus al eens hebt gehaald, scheelt kostbare tijd ^.^ :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zal ff die DLC downloaden!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb ze m'n laatste potjes bijgehouden in een word-bestandje, dus ik heb er gelukkig al een aantal staan.

Is die Take Lead in Last 10 Seconds ook een bonus? Die moet ik namelijk ook nog.

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Nope, is een uitdaging en een achievement :)

Iemand op Xbox360a.org heeft deze lijst gemaakt met alle bonussen die gehaald moeten worden voor de achievement (er zijn 3/4 bonussen die niet gehaald hoeven te worden):

6. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zaterdag om 20:00 uur ook van de partij!! Is het misschien slim om morgen een soort van volgorde / idee te hebben hoe we het aan gaan pakken? Ik zou het namelijk zonde van m'n tijd vinden als we eerst 30 min. kwijt zijn aan het bepalen wie er eerst mag etc.!

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Edit.

Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Begrepen.;) Mij lijkt het beste dat we eerst zorgen dat iedereen de achievement Role Model haalt (alle co-op bonussen) in de game mode klopjacht. Dan kunnen we tegelijkertijd andere bonussen boosten zoals 3x ontsnapping, 2x ontsnapping en andere bonussen, zoals we weten blijft er namelijk nog altijd tijd over na het behalen van Role Model.

Hierna kunnen we het beste gezocht (wanted) spelen, zodat iedereen die de bonus 'Extreme variatie' nog niet heeft, die behaalt. Ook dan is er tijd om andere bonussen te halen voor Abstergo Employee of the Month.
    Het meest logisch lijkt mij om de volgorde aan te houden zoals deze op de pagina hiervoor staat onder de lijst deelnemers, ik houd die lijst wel bij de hand zodat dat in ieder geval duidelijk is. Hierna gewoon boosten wat iedereen nog nodig heeft. :)

Dit is een exacte kopie van het bericht van Commander J NL. Was dat de bedoeling of ging er iets verkeerd? Als je mee wilt doen, laat dan je gamertag achter zodat we je aan de lijst kunnen toevoegen. Het enige probleem is dat we al 8 mensen hebben en dit het maximale aantal is. Ongetwijfeld zal er wel iemand niet op dagen dus dan kun je gewoon mee doen, maar voorlopig sta je in de reserve, als het al de bedoeling was om mee te doen.8)
    Eventueel zou iemand die alle achievements al gehaald heeft tijdens het boosten kunnen ruilen met jou.

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Helaas ben ik zaterdag niet thuis wegens andere verplichtingen. Jammer, maar helaas.

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu vast, ik moet 4 rerouters aanleggen. De 1e is gelijk in het begin dus die heb ik, maar waar vind ik de andere 3 :confused:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Buiten, gewoon eagle vision gebruiken. Of YT.

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Er ging inderdaad iets helemaal verkeerd:9

13. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me graag afmelden voor de boosting party van morgen, want ik heb zojuist de Abstergo Employee of the Month achievement gehaald!!! Ik moest blijkbaar alleen nog die twee poison bonussen...

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het misschien mogelijk zijn om in het begin mee te doen, tenzij Daz nog bevestigd en iedereen daadwerkelijk op komt dagen is het anders namelijk niet mogelijk om 3x escape te boosten. Als je compleet andere plannen hebt dan meld ik je gewoon af, maar als je om 20 uur morgen toch op de xbox zit, zou je dan in ieder geval de eerste 5-10 minuten mee willen doen? \o/

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan helaas niet. Om 21:00 ga ik een voetbal wedstrijd kijken, helaas. Daarna kan ik wel. Of het moet binnen een uur gehaald zijn..

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je anders gewoon ergens vóór 21:00 de sessie verlaten? Alle bonussen kunnen met 5 personen of minder gedaan worden, maar voor 3x escape zijn er 6 mensen nodig.

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ter herinnering:
    Doel:
    Achievements 'Role Model' en 'Abstergo Employee of the Month' boosten.
    Datum/tijdstip:
    Zaterdag, 20 uur
    Deelnemers:
    gerowniko (bevestigd)
    Moddereter (bevestigd)
    Commander J NL (afgemeld)
    Frangster NL (kan niet)
    cjr stone (bevestigd)
    xDaz (in ieder geval niet na 21:00)
    Optimus Nero (bevestigd)
    I DE MEESTER I (bevestigd)

Microfoon is zeer handig!
    Als je schijfruimte hebt, kan het van pas komen als je de (gratis!) DLC download, de map Rome is namelijk erg overzichtelijk en handig om te boosten!

Als er nog iemand mee wilt doen, graag, enige wat je hoeft te doen is reply posten met je gamertag en aanwezig zijn natuurlijk! :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het kan zijn dat ik 5 minuutjes later ben...

Edit: ik meld me vooralsnog af... Sorry!

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die toevallig nu kan helpen met Brotherhood, we hebben nog 1 persoon nodig, duurt maar iets van 5-10 minuten.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kom wel helpen, kan ik dan ook de triple escape halen?

Deel Deze Pagina