Wie is de Mol? '11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 jan 2011.

?

Wie is de Mol?

  1. Anna

    5,6%
  2. Art

    23,9%
  3. Hanna

    9,9%
  4. Horace

    11,3%
  5. Jan

    4,2%
  6. Karin

    7,0%
  7. Miryanna

    2,8%
  8. Patrick

    26,8%
  9. Pepijn

    4,2%
  10. Soundos

    4,2%
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhhh? 8) De link tussen blote voeten en de mol snap ik niet helemaal? :p Ik ben eerder benieuwd wat dat karakter betekent op Art's shirt. Dat shirt lijkt ook niet helemaal te passen?

    Mijn mol is gewoon de eerste afvaller. :'-( Trouwens behoorlijk triest dat mensen hierboven blij zijn dat ze afvalt omdat ze lelijk/dom zou zijn, maar goed. :emo: Vond haar wel een deelneemster waar ik moeilijk hoogte van kon krijgen (ofja, moeilijker dan bij andere deelnemers dan). Ze had echt een beetje iets mysterieus vond ik. Geen ideeee wie nu mijn mol zou moeten worden.
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik mocht haar ook niet, maar dan vanwege het feit dat ze bij het levend schilderij expres een fout maakte.

    Voor mij is dit overigens ook pas het eerste seizoen dat ik kijk van WIDM. Het bevalt goed!
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Sowieso is ze een van de meer intelligente deelnemers, gok ik zo. 8)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik ook, altijd zo dom doen om je verdacht te maken als mol.. Je speelt toch om geld of niet dan?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jezelf verdacht maken is ook nog altijd 1 van de factoren in het spelletje, alleen als je het zo opzichtig doet dan schiet je er geen moer mee op.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alsof iemand nog voor het geld speelt. Iedereen is zo gemaakt blij met geld, maar ik durf te wedden dat iedereen alleen maar speelt om in de finale te komen.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Tuurlijk wel, maar het geld staat gelijk aan hoe goed je het hebt gedaan, als je de finale wint met een pot van €3.000 heb je iets niet goed gedaan, en als je zelf de hele tijd aan het mollen bent geweest en dat je zo hebt voorkomen dat er wat geld in de pot komt ben je niet goed bezig vind ik.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb ik natuurlijk geen idee van, maar ik geloof je meteen. :p Bedoelde het ook niet als dat ik zelf denk dat ze dom is.

    @ Jorrie: Denk dat hun eerste prioriteit is om door te gaan, anders heb je niks aan geld. Of je dat geld nou wil om 'rijker' te worden of omdat het aangeeft dat je het goed gedaan hebt. Om door te gaan kun je natuurlijk de anderen laten denken dat jij de mol bent zodat ze de vragen verkeerd invullen en zij eruit gaan i.p.v. jij. Dus zo raar is het niet om een verkeerd antwoord te geven. ;) Persoonlijk zou ik er gewoon voor proberen te zorgen op de meest invloedrijke posities te staan en dat subtiel kenbaar te maken. Zo zou een mol het ook aanpakken lijkt me en maak je jezelf het meest verdacht.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    vette aflevering tot nu toe!
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel een heel moeilijke opdracht. Verder wel leuke aflevering inderdaad.
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha, #1 mol hier ligt eruit;).

    En Jan is gewoon de mol;)!

    EDIT: Huh, bij previews van volgende aflevering wordt aan die Karin gevraagd: Wie is de Mol. Zegt ze: Horace.

    Dus die komt terug?!
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Noes!! Soundos moest eruit :mad: Horace is juist tof, beetje jammer...

    Maar wel een heerlijk seizoen tot nu toe. Mooie en sterke échte molopdrachten en het spel wordt goed gespeeld. Stukke beter dan vorig seizoen, die vond ik echt dramatisch.
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Grr, Horace eruit :mad:
    Weer geen Soundos, ik hoop zo dat zij niet de mol is.

    Ik verdenk nog steeds Ard.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Geweldige aflevering weer, kreeg af en toe gewoon kippenvel :+, maar jammer dat Horus er uit is :mad: Had liever Soundos gezien :'-(
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Crap, die zag ik niet aankomen!
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Je hoort het dit keer gewoon aan het geluid of er iemand gaat afvallen :+
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh mijn god wat is die Karin toch ontzettend dom. Ik kan me zo aan d'r ergeren.
    ''Horace wilde alleen in de kamer, hij loopt de boel te fucken man, hij is de mol''! :emo:
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar hoe zit dat eigenlijk? Net bij dat stukje uit volgende week werd aan Karin gevraagd: 'Wie denk je dat de Mol is?' en dan zegt ze: Horace. Zou die volgende week weer terug zijn?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zo lastig zijn hun namen toch niet? :+
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, zeg, verdomme!

    Ik twijfel nu over Anna, omdat ze zo meegaand was en stuurde toen Beatrix werd genoemd.
    Miryanna viel op, maar zij was zelfs degene die als eerste met Beatrix kwam.
    Dan toch Art? Pepijn?
     

Deel Deze Pagina