[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vraagje mbt de shortcuts, kan het altijd uit om ze te nemen (vooral in het geval van tijdritten)?
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wat zeg je nu?
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    snap de vraag ook niet. klinkt als een biertje te veel.
     
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet alle shortcuts zijn korter. Sterker nog, de meeste kosten je alleen maar tijd.
    Als het een kort stukje bocht afsnijden betreft (of het echt duidelijk is dat het heel veel tijd scheelt) kan je ze wel nemen.

    Voor hot pursuits zijn ze verder handig om uit handen van de politie te blijven, maar in de time trials heb ik ze eigenlijk vooral vermeden.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het voor jezelf idd wat uitvogelen, staat ook bij de tips in het laadscherm. Sommige shortcuts zijn alleen handig als je van A naar B gaat, diezelfde shortcut is van B naar A bijvoorbeeld weer lastig.

    Bij hot pursuit races altijd shortcuts gebruiken als je een racer bent natuurlijk. Verder tja, er zijn echt een paar hele goede, die kunnen je zo 3-5 seconden aan winst opleveren.

    Meesten geven je echter 2-3 seconden winst :).....
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, bij een time trial is natuurlijk ook een afweging van "heb ik die 2 seconden echt nodig" en "neem ik het grotere risico op een fuckup", of speel ik het gewoon op safe...

    Wat ik kan aanraden is de eerste poging gewoon altijd uitrijden, hoe verneukt deze ook is.
    Aan de tijd die je dan neerzet kan je goed aflezen hoe veel moeite je moet gaan doen voor gold. :D
    (en je leert de baan een beetje kennen natuurlijk)
     
  7. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die de eerste Hot Pursuit hebben gespeeld?

    Kan me volgens mij nog herinneren dat je daar als cop echt een auto helemaal moest aanhouden (dus zonder heli/emp enzo) en dat je volgens mij alleen één spike strip of een roadblock kon. Zou wel tof zijn als ze dat erbij hadden gedaan als oldschool mode ofzo:cool:

    Eigenlijk is het wel min of meer Hot Pursuit 2 in een nieuw jasje (wat ik mij er van herinner).
     
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, in het eerste deel op de PC moest je iemand blokkeren of precies goed aanraken waardoor je hem laat crashen en vervolgens kan blokkeren. Als je dat enkele seconden had volgehouden had je hem staande gehouden, dat was geniaal.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was een stuk lastiger , het kan nog steeds wel op die manier maar vaak worden ze weer opnieuw 'gespawnd' en dan kun je er weer achteraan gaan vangen..
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, kan ik mij ook nog herinneren, ik heb die taktiek ook eens bij de huidige NFS geprobeerd maar dan is de auto soms gewoon ineens weg. En dan rijd hij een paar meter verderop van je vandaan.

    Als er iets is dat ik misschien wel mis, is dat er bij de eerste hot pursuit meer trance/ techno achtige muziek was, onder andere in het main menu. En ik mis de Diablo SV natuurlijk.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ah iemand die mijn vraag wel snapt :+

    tnx, was idd het antwoord dat ik zocht

    zie bij sommigen trouwens tijden van 17 sec bij races waar je de cop speelt. Is rammen vanaf de zijkant zodat ie tegen de rails vliegt de beste methode om dat soort tijden te halen?
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je niet goed gekeken, ik begreep je vraag ook, zie hierboven...
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bah! Wat kan deze game frustrerend zijn zeg! Even de grootste ergernissen op een rij.

    * Voorsprong opbouwen is bijna onmogelijk aangezien je tegenstanders op wonderbaarlijke wijze steeds weer direct achter je zitten na een giga crash

    * Een politie helicopter met de AI van een ei :F:

    * Gisteren in de Bugatti Super Sport op de snelweg. Zelfs op de max snelheid van dat ding werd ik nog doodleuk ingehaald door een wagen met mindere specs! Ik werd niet alleen ingehaald er ontstond ook gelijk een gat tussen mij en de nummer twee.

    * Veeeels te veel race events.

    * Een arcade racer moet geen races met strafsecondes bevatten. Daar hebben we sim racers voor.

    Verder blijft deze game ownen! Vooral online.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Des te groter is straks de voldoening als je alles op goud hebt :)
     
  15. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die strafpunten bij cops career is behoorlijk belachelijk en game zuurmakend als je het mij vraagt:F:
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0

    Met de meeste punten ben ik het wel eens, alleen, dat van die strafpunten maakt je wel beter. Je rijdt betere races als je op de juiste manier door de bocht gaat, niks raakt enzo, dan verzamel je meer boost of win je meer tijd en haal je een betere tijd..

    Het is heel ouderwets veel trial and error.... Vervelendste vond ik dat er teveel missies waren in het algemeen voor de "racer campaign" :)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Helaas, gisteren beide careers op goud weten te behalen, maar totaal geen voldoening. De extra 200G was leuk, maar ik vond het een helse en slopende rit om dit tot een goed einde te brengen. De game is oneerlijk x10 en ik begrijp niet waarom die tijdritten tot op een paar tiende van een seconde afgesteld moeten staan. Zet ze iets ruimer en het is wellicht nog leuk om te spelen. Begrijp me niet verkeerd, een game mag moeilijk en uitdagend zijn, maar deze game fucked de speler op alle mogelijke manieren. Zelfs Burnout Paradise was meer vergevend dan deze rommel.

    Deze game begon zo leuk en zo goed, maar al snel werd de singleplayer een ware trial en error. De prestaties die men van je verwacht zijn soms gods onmogelijk. Vooral de tijdritten met politie erbij zijn een ware hel. Hoe kan men nou van je verwachten dat je een perfecte tijd neerzet met 4 politiewagens constant op je hielen? Nee, Criterion heeft aardig wat respect verloren in mijn ogen met deze faalende career en tenenkrommende AI.

    Die laatste race Secrest Tour ofzo was trouwens wel te simpel voor woorden, echt een lachtertje. Ik won de race in 1 keer, met 22 seconden voorsprong op de nummer twee. Hoe bedoel je kromme verhoudingen? |:-

    Wil iemand mij trouwens even helpen met die "Biteback" achievement? Ik moet iemand z'n tijd even verbreken in een Bugatti Super Sport, maar niemand in mijn lijst heeft de DLC. Voeg me gerust toe op Live onder Frangster NL.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ook alles op goud maar niet zolang over gedaan hoor :)
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ook niet, een week ongeveer, al voelde het als 2 maanden. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij in veel van Frangster wel verplaatsen, aan de andere kant, als je het via een geheel ander perspectief bekijkt. Word er niet vaak geklaagd dat games te makkelijk zijn? dat ze te kort zijn? Dat jij (maar ook ik) er zo lang over hebben gedaan is inverband met de 1000 gamerscore, maar is die niet meer waard als je er echt voor hebt moeten zweten:).
     

Deel Deze Pagina