Helaas, gisteren beide careers op goud weten te behalen, maar totaal geen voldoening. De extra 200G was leuk, maar ik vond het een helse en slopende rit om dit tot een goed einde te brengen. De game is oneerlijk x10 en ik begrijp niet waarom die tijdritten tot op een paar tiende van een seconde afgesteld moeten staan. Zet ze iets ruimer en het is wellicht nog leuk om te spelen. Begrijp me niet verkeerd, een game mag moeilijk en uitdagend zijn, maar deze game fucked de speler op alle mogelijke manieren. Zelfs Burnout Paradise was meer vergevend dan deze rommel.
Deze game begon zo leuk en zo goed, maar al snel werd de singleplayer een ware trial en error. De prestaties die men van je verwacht zijn soms gods onmogelijk. Vooral de tijdritten met politie erbij zijn een ware hel. Hoe kan men nou van je verwachten dat je een perfecte tijd neerzet met 4 politiewagens constant op je hielen? Nee, Criterion heeft aardig wat respect verloren in mijn ogen met deze faalende career en tenenkrommende AI.
Die laatste race Secrest Tour ofzo was trouwens wel te simpel voor woorden, echt een lachtertje. Ik won de race in 1 keer, met 22 seconden voorsprong op de nummer twee. Hoe bedoel je kromme verhoudingen?
Wil iemand mij trouwens even helpen met die "Biteback" achievement? Ik moet iemand z'n tijd even verbreken in een Bugatti Super Sport, maar niemand in mijn lijst heeft de DLC. Voeg me gerust toe op Live onder Frangster NL.
Laatst bewerkt: 20 jan 2011