[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo zie je maar waarom een wedstrijd 60 min min duurt en waarom je pas na 60 min kan zeggen wie er gewonnen heeft.
    Goh:+

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, maar 2 de helft geven de Ravens het onnodig weg... En zijn de Steelers on fire.

Edit: ff serieus, dit is echt bizar. 21-7 voor staan en zo in elkaar storten...

Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is niet bizar, dat is football.
    Wat een klont die #11 v/d Ravens met z'n holding op die punt return.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Steelers_O_

En ook al is het football, Ravens hebben het totaal verkloot in de tweede helft. Nu op naar de Pats (of toch Jets?)

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als de Patriots dit vanavond niet winnen zou me echt verbazen, hetzelfde geld voor de Bears.

6. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah wat wordt het aankomende zondag vet! :p

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben gister om 2 uur naar bed gevlucht. AAARGGGHHH

8. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo verdient jets naar de superbowl en ik denk greenbay. Rodgers was geniaal tegen atlanta

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zet mijn geld nu op de Steelers die in de SB van de Packers winnen. Steelers verliezen nooit een SB, haha.

10. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ben er van overtuigd dat de jets big ben net zo gaan aanpakken als brady en manning. We zullen het volgende week zien. Green bay is beter dan chicago ze hebben een veel betere qb

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar jij was er ook bijna zeker van dat NE van de Jets zouden winnen, dus ik zou je geld maar lekker in je zak houden:+
    Jets offense heeft niets in te brengen tegen die Steelers Defense.
    GB vs. Bears kan nog wel eens heel spannend worden.
    Ze zitten natuurlijk bij elkaar in de divisie dus hebben al twee keer tegen elkaar gespeeld en geloof dat de Bears die hebben gewonnen.
    Gaat er compleet van afhangen hoe Cutler gaat spelen. Als hij in vorm is, iets wat hij de laatste paar weken zeker is, hebben ze echt wel een kans.
    Hun defense is dit jaar ook wel weer goed waardoor GB het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen.

Ik verwacht Steelers vs. Bears in de superbowl en dan hoop ik dat de Bears winnen omdat de Steelers 'm nu wel vaak genoeg hebben gewonnen haha.
    Hoewel het natuurlijk ook mooi zou zijn als de Lombarbi trofee terug gaat naar GB.

12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof niet dat de jets zijn aanval helemaal tegengehouden gaat worden als je kijkt naar week 15 daar helemaal geen turnovers en wel gewoon voldoende punten. Ik denk dat de steelers onder de 20 punten worden gehouden door de jets defense.

Ik denk dat cutler te slecht is om de super bowl te halen hij gaat veel druk krijgen en denk niet dat hij tegen green bay 2 td runt of first downs word die opgeblazen door mathews en woodson. Rodgers gaat de naar de super bowl

13. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha, Bears hebben dit seizoen idd de Packs al laten zien wie de baas is. Zondag weer!

Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  14. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff wat waren de Pats slecht vannacht |:-
    Dan hoop ik maar op een SB tussen de Jets en de Packers, de steelers in de SB heb ik nu wel gezien.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Pain is everywhere na de eerste veldtraining van 2011!

16. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe checken jullie onderhand de games?
    Nog steeds dezelfde streams (adthe.net bijv.) of is er al eens wat beters?

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als je digitale tv hebt zou je voor een euro'tje of 3 pm ESPN America moeten kunnen krijgen... Helaas niet de game naar keuze maar gewoon de meest gehypte games worden altijd uitgezonden.

Anders download ik ze gewoon the day after @ TYT, geen commercials etc, nice.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha eerste training is altijd een bitch ja.
    Moet je lichaam weer wennen aan al die pijntjes etc.
    Wij zijn ondertussen alweer 3 weken bezig. Maar bereid jullie maar voor, wedstrijd schema is bekend.
    Wij openen thuis tegen jullie(Groningen) op 27-2
    Om hier ESPN A te ontvangen moet je sport1 pakket nemen en ben je 10e p/m kwijt.
    En TYT is echt een godsgeschenk ja. Wat haal ik daar veel troep vanaf zeg!
    Het is alleen moeilijk om een hele dag tot je de game heb gezien nfl.com etc te mijden om zo niet achter de uitslag te komen:+

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zie ook net het speelschema, Hilversum uit en daarna 3 thuis wedstrijden, wordt lachen man!

Heb nu inderdaad overal wel een beetje last. Pakweg 2 maand niet getrained (blessure/winterstop), maar damn wat voelt het weer goed. Nu maar even relaxen in de sauna met ons team :).

Deel Deze Pagina