Heb er nog wel een paar, weet niet of er een paar Soulchef fans zijn, en met artiesten die met hem samenwerken (nieve, 49'ers, tunji) dan moet je even kitchen dip recordings checken.
http://kitchendip.com/
Gratis downloads, geproduceerd door Soulchef & Incise
Nieve - Playback EP (Playback EP zijn 5 gratis tracks van het hele album & Playback full is ook net uit)
HY-Definition - Life we Live
Daarnaast album van Soulchef is ook nog erg aan te raden:
Soulchef - Escapism
Als je Nieve top vind en je had ook van zang erbij en je vind Cradle ook nog te gek dan moet je dit album checken natuurlijk, ideaal om ook je vriendin te overtuigen dat hip-hop leuk kan zijn. Werkte bij mij toen ik haar ''Your Love'' liet zien (vind het zelf niet één van de betere op het album )
Soulbirds - Cradle feat Nieve & Jean (2010)
Sorry kon abstract niet vinden dus dan toch het nummer voor jullie vriendin
Als je dan Cradle Orchestra lekker vind met zijn jazz-hop dan kan je nog de volgende albums beluisteren:
Cradle Orchestra - Transcended Elements (2010)
Cradle Orchestra - Velvet Ballads (2009)
Cradle Orchestra - Attitude (2006)
Cradle Orchestra feat Bee (Aloe Blacc) - Open your mind
Cradle Orchestra - Aurora Collection
Nou uiteindelijk maar deze van Substantial uitgekozen omdat ik hem gewoon geweldig vind.
Wel even genoeg om door te komen voor de dag hoop ik, ik ga proberen nog even te slapen, toch handig het niet kunnen slapen om zo muziek te kunnen luisteren. Alleen morgen laatste dag om spaans te leren wat een ramp word het! Maar heb toffe muziek bij het leren
Hopelijk hebben jullie er nog wat aan :b:
Laatst bewerkt: 19 jan 2011