[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach ik word zo moe van altijd die rivalry tussen skiërs en boarders.. Echte liefhebbers hangen gewoon met elkaar, of je nu 1 of 2 plankies hebt :p.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Omdat skiërs gewoon fucking irritant zijn op de piste voor snowboarders en waarschijnlijk ook wel andersom. :+ En omdat skiën gewoon een beetje gay eruit ziet maar dat willen ze niet toegeven en nu is het te laat om over te stappen. Ik snap ook niet waarom je zou willen skiën als je al een snowboarder bent. Ik heb het nog nooit gehoord iig. :+

3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Van andere goede skiërs/boarders op de piste heb ik meestal weinig last.
    Het zijn altijd de kneuzen en de Duitsers die compleet opgaan in hun eigen wereld die me irriteren.
    De kneuzen zitten gruwelijk in de weg, en de moffen lijken echt totaal géén inzicht te hebben in wanneer het verantwoord is om vol gas naar beneden te gaan... :mad:

Moet toegeven dat "klassiek skiën" (parallel en met van die korte suffe bochtjes incl. die overdreven stokinzet) er best wel gay uitziet, zeker als het op een blauwe piste is... Beheers die techniek wel goed, maar gebruik het eigenlijk alleen voor écht zwart, buckels of tiefschnee (voor het leuke spoor). :)

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  4. Remco

Remco Guest

Eens, ik snowboard ook, maar kan gewoon een stuk beter skiën, vandaar dat ik eigenlijk altijd de latten pak. :)
    Shiiit, jouw mening is achterhaald. De freestyle-skiscene groeit als een gek en qua kleding en attitude verschillen freestylers echt helemaal niks van elkaar, niks gays aan.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je hebt wel gelijk hoor. Voor freestyle skiërs heb ik nog wel respect. Als je af en toe ziet wat die doen. Achteruit skiën lijkt me ook echt ziek moeilijk. 8) Dan is switch snowboarden nog wel een tikkie makkelijker lijkt me. :p Maar helemaal níets gays zou ik ook weer niet durven zeggen hoor. :9

En kleding verschilt zeker wel wat hoor. Vaak zie je dat skiërs echt van die achterlijk lange jassen hebben, die tot onder het kruis van de broek komt. Of dat ze de mauwen van hun jas af halen zodat het een ultra grote bodywarmer is. En hem dan open laten hangen en je dag kan niet meer stuk! Maar dat van die mauwen heb ik in het echt nog niet gezien though, alleen op youtube.

6. Remco

Remco Guest

Maar ja, die zie je ook bij de boarders. Uitzonderingen zijn er altijd :cool:.

Switch 540s op ski's zijn awesome _O_. Vooral als het net niet lukt :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Uh hoeveel boarders hebben dat...
    Precies.
    En wat Remco zegt, skiën is in opkomst dankzij gasten als Tanner Hall.
    Als jij dat opeens gay vind, heb je gewoon niks met extreme sports?

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig gebied is dat inderdaad en zeer goede off piste mogelijkheden.
    Ben er 2 jaar geleden geweest met dezelfde omstandigheden _O_

Vet boardje ook, ben ook wel fan van Burton Custom, alleen niet zo dat ik ga schreeuwen naar iemand in de lift :+

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    0 hoezo? :confused:

Opeens? En ik denk dat als er iemand hier extreme sports vet vind, dat ik het ben. Kijk eens wie het '[Sport] Extreme / Action Sports'-topic heeft aangemaakt. ;)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou als ik een willekeurig funpark bekijk hebben alle boarders hun broek op half 6 en een te grote jas?
    Qua lifestyle is het te vergelijken dus de kleding ook...

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja maar skiërs die hebben hun broek dan wel normaal zitten en dat combineert niet. :+ Dan lijkt het net alsof ze een jurk aan hebben. :9 Maar I see your point.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Awesome filmpje:

[vimeo]18779164[/vimeo]

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat urban snowboarding niet zo heel veel aan. Geef mij maar pistes en poeder.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik vind gewoon in de bergen over het algemeen ook vetter. Snowboarden hoort niet in de stad. Maar ik vond dit wel een vet filmpje. Er zitten ook gewoon vette off piste stukjes in.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Over een maandje naar Hinterglemm :cool:
    Lekker Boarden, want skieen is voor homo's :cool:

17. Remco

Remco Guest

Inderdaad! Skiën is daarentegen onwijs stoer! :cool:

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hehe :)

Vanmiddag komt er weer een lading foto's online inclusief wat prachtige filmpje hoe ik oa tegen een boom aan board. Even kijken of ik ze hier allemaal wil posten haha ;)

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar :+

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ho... ly... shit!

[yt]5OSaYSwE2VU[/yt]

Gastje is 13! WTF.