[Televisie] Comedy Central

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 2 aug 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    HIMYM is niks voor CC.

2. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Ik denk met meer zendtijd, dat de programmering wel wat breder kan.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik wist niet dat Chuck op CC kwam, nice.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er zijn toch al genoeg Sitcoms (waarvan sommige ook saai)? Je hebt Spin City, Call Me Fitz, Frasier, Becker, 3rd Rock From The Sun, Better Of Ted, Bored To Death, Californication, Scrubs, That 70's Show, My Name Is Earl, 30 Rock, The Office US, Psych en dan vergeet ik misschien nog wel een. Ik zie niet waarom in dat, zeer diverse, rijtje HIMYM er niet bij kan.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Beste SP aflevering ooit is nu bezig :cool:

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Haha. Wel een super bekende ja. Ik wou de hele top 10 kijken, maar ken de meeste toch al :).

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Heeft iemand gisteren nog Chuck gezien?
    Dat moeten jullie echt kijken gasten. By far beste wat er op CC draait atm.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb tot nu alle 2 gezien die op CC waren. Het komt iedere woensdag om 22:30 (?) en volgens mij iedere vrijdag of zaterdag een herhaling.

In het begin leek het mij niet zo leuk, maar ik had het verkeerd. Wat een leuke serie zeg!

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vanavond komt het weer! Ik vind het wel leuk dat het niet elke dag komt, dan ben je er tenminste niet zo snel doorheen als bij de andere series. :)

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gisteravond weer Chuck gezien en echt _O_ gewoon. Vond het best wel grappig dat...

Chuck en Sarah bijna doodgingen door wat ze dachten een bom, en dan op het laatste moment nog zoende, en nu ook die Bryce dude weer levend is...

Dus dat beloof veel goeds. Helaas komt het alleen op woensdag, en een herhaling op zaterdag. Maar heb alvast 3 seizoenen bezig staan. Je betaalt fucking 50 euro voor een seizoen bij Frs 8)

Wat vinden jullie btw van de nieuw CC? Mij maakt het niet zoveel uit. The Middle lijkt mij niet zo heel interresant, en ik zet eigenlijk toch pas de TV aan om half 10.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk de herhaling van The Middle 's nachts. Weet niet wat ik ervan moet denken. Dat meisje heeft echt een rotkop en dat jongetje, tja, ik heb een hoop enge kindjes gezien in m'n leven maar deze staat toch wel in de top3. En hij fluistert soms ook nog tegen zichzelf. Verder focust de serie veel op de rol van de moeder, vind ik minder.

12. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jongetje is idd echt freaky haha. Serie kijkt op zich wel lekker weg maar vind nou net die moeder het saaiste personage in de hele serie en daar focussen ze juist steeds op idd.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Verder blijf ik toch elke keer vergelijken met Malcolm in the Middle, iets wat de serie niet ten goede komt aangezien MITM natuurlijk beter is. En oja, die vader blijft gewoon dé Concierge.

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha heb precies hetzelfde. Had bij die reclame al zo'n idee van is dit een rip-off van MITM ofzo. En inderdaad elke keer als ik hem zie denk ik toch meteen aan Scrubs. Naja, iig beter dan Frasier, Spin City en die meuk.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind The Middle echt geweldig, ik had dezelfde verwachting als Reuj van te voren maar op een aantal vlakken vind ik het misschien nog wel beter dan MITM. MITM had toch wel regelmatig afleveringen die imo een stuk minder waren. En Brick vind ik zo droog, wat een held hoe hij acteert :lol:

Acteeeeeeeeert.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vind het zelf ook wel leuk, maar toch minder dan Malcolm in The Middle (mag ik het daarmee vergelijken? :cool:)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van die kinderen allemaal geweldig. Brick als die fluistert. _O_

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt heel eng. :+ Maar wel klasse hoe hij acteert hoor, zo'n klein jochie.

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat tosh.0 is nog best grappig ook moet ik toegeven.

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ja hoor, soms wel. Nu TDS op CC.

Deel Deze Pagina