De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

Ik zeg toch ook niet dat het een fout van de keeper is....

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik bedoelde Aftrek Gek ook. Jij vroeg of hij sarcastisch was, en ik reageerde erop dat hij gewoon datgene was :+.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    WTF, Gullit gaat een club in Rusland trainen:Terek Grozny8)

4. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
  5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Bent naar Aston Villa. Als je dan Agbonlahor en Bent naast elkaar zet heb je 2 ziek snelle spitsen:+

6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fifa ja :9
    Agbonlahor draait echt waardeloos dit seizoen, net als de rest van Villa. Hopen dat dit het team een boost geeft! Zat wel een prijskaartje aan zeg: 21 miljoen! 8)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ze zijn allebei wel écht goed, maar Agbonlahor is vreselijk uit vorm. Volgens mij nog geen één goal gemaakt dit seizoen.

Ze zijn allebei wel vreselijk snel, maarja..

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Bent is echt fantastisch, ben wel een fan van hem (en nee dit zeg ik niet omdat hij naar Villa gaat).. Heb al tijden gezegd dat ze gewoon Bent centraal moeten zetten bij 3 Lions als Rooney eens geblesseerd is/afwezig is.

Ik hoop echt dat Bent ze uit een dal trekt, want dit seizoen wordt er 1tje om snel te vergeten. Ik ben alleen bang dat als er geen Europees voetbal wordt bereikt Young ook snel vertrekt.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat toch pas aan het einde van het seizoen weg?
    Dan loopt zn contract toch af, dus who cares.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad 3x niks dit seizoen, maar als je die 2 voorin hebt staan terwijl ze in vorm zijn, heb je echt een beesten aanval

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die Ashley Young is wel een goede speler. Die zou zo bij Arsenal of ManU kunnen meedraaien volgens mij. Opvolgertje Giggs misschien? :+

12. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Bent is ook echt een geweldige speler hoor, 24 goals bij Sunderland vorig seizoen zegt al genoeg. Vond het toen al raar dat de Spurs hem wegdeden.

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, een haatbrief jegens Arsenal in de nieuwe VI. Dus ik verder lezen staat er: "ik heb al jaren een seizoenskaart van Tottenham", haha dat verklaart veelO-)

Zag gisteren Frank de Boer nog in z'n mercedes, die reed toevallig langs, wel een wtf-momentje.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax tikt ruim 1,5 miljoen af aan agent van Sulejmani

19/01/2011 10:11
    Ajax heeft de zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani in een klap miljonair gemaakt. Uit een reconstructie van Voetbal International komt naar voren dat de Amsterdammers de FIFA-agent Jovica Radonjic in 2008 een vergoeding betaalden van 1,65 miljoen euro.

De transfer van de speler ketste destijds bijna af, omdat de begeleiding van Sulejmani recht meende te hebben op vier miljoen euro. Dat kwam door een opmerkelijke afspraak uit 2006. Toen Sulejmani naar Nederland kwam, zou Heerenveen de toezegging hebben gedaan bij een toekomstige transfer 25 procent van de opbrengst af te staan aan de zaakwaarnemers van Sulejmani.

De Friezen wilden van een dergelijk lucratieve regeling met de zakenbehartigers echter niets meer weten toen Ajax zich meldde. Uiteindelijk kocht Ajax de zaakwaarnemer uit Belgrado af. Sulejmani heeft Ajax daardoor in werkelijkheid niet 16,25 miljoen, maar 17,9 miljoen gekost.

========

omg 8)
    al had Ajax voor Babel weer overdreven veel geld ontvangen
    maar wel raar verhaal overigens, Ajax wil Sulejmani kopen voor 16,25 miljoen, agent wil 25% (lijkt me dat dat in een contract staat?) en Ajax gaat er voor opdraaien omdat de transfer anders niet door gaat? Jammer dat Martin v Geel er niet meer zat op dat moment

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Bent speelt alleen goed als het hele team om hem draait. Bij Spurs was dit niet het geval, en raakte hij geen pannenkoek. Niet zo vreemd dat hij daar wegging dus.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Omdat het kan: Interview met Balotelli

Wat een baas. :lol:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Normaal gesproken kraamt bij een hoop onzin uit en gedraagt hij zich nogal misselijk maar dit interview is wel okay :D Nog steeds arrogant maar hij zegt wel gewoon wat hij denkt

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Heerlijke kerel dit :D.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, wat een mannetje.:lol:

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen