De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Vind jij het geen goed aanspeelpunt dan? Beweeglijke spits? , het is een meevoetballende spits die kopsterk is en een echte afmaker. Geen spits die veel acties maakt(zoals El ham) en dat is een groot voordeel. Mounir loopt alles dicht in de spits.

Op basis van verleden? Vorig Seizoen heeft hij toch bewezen een goeie spits te zijn? Dit seizoen heeft hij het kwa gemiddelde ook gewoon goed gedaan.

Een exceptioneel talent kan je zowiezo niet kopen, zal je weer de hoofdprijs moeten betalen. Of het moet een hele jonge jongen zijn maar dan wordt de aanval veel te onervaren.

Als Heerenveen hem wil verkopen kun je hem nu voor relatief weinig ophalen(2-4 miljoen) Krijgt hij het vertrouwen van Jans, dan kan die zomaar weer aan de lopende band gaan scoren. Onbetaalbaar dan.

Ik zeg niet dat ik hem bij Ajax wil hebben maar hij past wel in dit systeem dat we spelen en is relatief goedkoop.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kenneth Zohore zou ook een optie zijn. Weliswaar aan de jonge kant om gelijk als eerste spits te spelen maar ik vind hem al ervaren genoeg. Heeft immers meegedraaid in de Champions League bij Kopenhagen.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zag vanmiddag Suarez met vrouw en kind in de Bijenkorf, die zit dus gelukkig niet in Engeland te onderhandelen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Daar heb je zakenwaarnemers voor 8)

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vroeg simpelweg naar je redenatie en eventueel voorbeelden zouden ook chill zijn, waaruit jij concludeert dat hij als een goed aanspeelpunt kan fungeren in het systeem dat Ajax nastreeft.
    Vorig seizoen is toch verleden tijd? Ik geef toe dat hij vorig jaar indruk op mij maakte bij Heracles, maar dat betekent niet dat ik hem in een Ajax-shirt wil zien. Een verandering van omgeving, naar een hoger niveau, verloopt vooralsnog niet gewenst en meneer begint te morren. Op basis waarvan verdient hij het om nog een stap te maken naar het hoogste niveau in Nederland? Scorebord journalistiek zegt me verder niets, dus dat is een loze opmerking.
    Bij het vertrek van Suarez komen er weer mogelijkheden. Ik zeg niet dat je 10 miljoen moet neerleggen voor een exceptioneel talent, maar probeer meer aan te geven dat er ruimte komt om simpelweg met een creatievere oplossing te komen die beter moet zijn voor de langere termijn.
    2-4 miljoen is niet weinig voor een bankspeler bij een matig Heerenveen.
    wat zeg je wel?

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nah, die komen naar Nederland toe. (Tyrant)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat bedoel je?
    Ik bedoelde dat als je Suarez ziet dat niets zegt over de staat van onderhandelingen, aangezien dat allemaal via tussenpersonen gaat.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat klopt

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In Portugal kunnen ze er wat van zeg!

8 januari 2011
    [yt]IE_euZDJeRs[/yt]

15 januari 2011
    [yt]xUdG2ZQdTmo[/yt]

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Die tweede is wel mooi. Alleen vind de meeste afstandschoten niet zo bijzonder meer. Elk jaar zitten in de top 10 meestal wel 5 afstandschoten terwijl dat meestal gewoon lucky is. Vond die van Ronaldo tegen Porto alleen wel knap.

Maar ben meer van de combinaties of unieke acties, veel bijzonderder. (bergkamp vs newcastle, barca-driehoekjes dat soort dingen)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben daar ook meer van hoor, maar als je een bal van 40 meter zo er in kan schieten vind ik ook wel mooi. Zien we ook nooit in Nederland, zo'n streep :+.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat moet hij bij Ajax worden dan, Pinchhitter? Of eerste spits?

Mooi, nu hopen dat het wat is. Dan hebben we Traoré niet nodig.

Absoluut verdiend!

Geven ze nou allemaal de hoofdscout de schuld terwijl zij ook verantwoordelijk zijn voor het aantrekken van deze spelers?..

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook een beetje overdreven Tanio en Mido waren gratis en heel weinig salaris. Mido heeft het uiteindelijk nog prima gedaan.
    Atouba was ook gratis, maar wel veel salaris en heeft volgens mij maar 1x meegedaan. Maar misschien kun je hem ook wel aanrekenen dat er de laatste jaren weinig goeds is gescout, ja die 2 Denen misschien. Scouten in de eredivisie kan iedereen die studio sport kijkt :9

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als hij Kenneth heet dan kan het alleen maar een zeer goede speler zijn. O-)

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke dan hebben we in de geruchten stroom Adi, Gudjohnson en Dost. Ik ben benieuwd.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toch raar, want vd Boer had aan het einde van het seizoen hem al op stage gehad. Toen hadden ze echter besloten niet tot actie over te gaan. Schijnbaar toch genoeg laten zien voor een tweede poging.

Moet verder zeggen dat ik niet onder de indruk ben van het lijstje tot nu toe.

Overigens ben ik echt onwijs in de war door de stilte rondom Bonevacia. Hij moet zsm een contractverlenging krijgen, maar je hoort niets.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Van die drie zie ik Dost het liefste komen. :thumbs:

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Idd, hij traint wel mee met het eerste.. Vraag me ook af hoe dat zit.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Lukoki heeft zn excuses moeten aan De Cler.
    De Boer vond dat je zo'n gerespecteerde verdediger als hij niet zomaar voor lul mag zetten dmv een panna
    (bron: http://twitter.com/#!/ajaxlife )

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kishna heeft trouwens ook zijn contract verlengd, 1 van de meest getalenteerde buitenspelers die nu in de jeugd rondloopt. Goeie zaak. Die spitsen waarmee we in verband worden gebracht word ik niet echt blij van, maar het toont dus aan dat er wel iets bezig is bij Ajax. Suarez gaat dus gewoon weg. Al hoop ik dat het Mounir is, maar dat zal wel niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina