Mooi doelpunt hoor Winter. Speciaal voor d'n Roy zet ik er even een post op en ga ik heel kinderachtig weer een analyse doen. Gewoon, omdat het moet!
We spelen soms Godsverklaard goed, maar soms ook behoorlijk slecht. Wisselvalligheid komt met name door mij als any. Ik ben zo'n type die maar 2 wedstrijdjes z'n concentratie kan vasthouden. Het lijkt me dan ook een slim plan om veelvuldig te wisselen als any tussen Villa, Jackson en ik. Hierdoor voorkom je verslapping en blijven we ons niveau halen.
De combinaties lopen vaak pas goed als de any met veel druk naar voren speelt en het middenveld laat doorschuiven. Dit moet echter niet te vaak gebeuren, anders ligt de hele verdediging open!
Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de mensen die erbij zijn gekomen. Zo is Jackson erg behendig aan de bal en staat hij garant voor minimaal 1 goal per wedstrijd. Project Zer0 kan de bal panklaar op je hoofd leggen en loopt vaak goed de ruimte in. ThaNick is de afgelopen tijd weinig online geweest. Wellicht is het beter als onze wegen scheiden. Zo ontstaat er weer wat ruimte in de selectie.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat we met de keeperspositie gaan doen. Batroy gaat keer op keer met grote tegenzin zijn wanten aan doen, terwijl Villa het meer als een lolletje ziet met 'assisted'
. BattleKing is soms invaller bij ons als keeper en dat gaat erg goed, maar hij is er natuurlijk niet altijd. Statistieken wijze sowieso uit dat mét keeper spelen meer overwinningen worden behaald. Dus dan is het de vraag regelen wij een vaste keeper of blijven we op deze voet doorgaan?
Kortom; ik ben erg tevreden met de ontwikkelingen bij Ohrson. Met bijna 3700 punten doen we het erg goed online. Ik wil verder afsluiten met een steunbetuiging richting Luigi Bruins. Hij wordt keer op keer met de dood bedreigd en heel NL Ohrson (op een enkeling daargelaten) leeft mee met dit moeilijke bestaan. Sterkte jongen, het ga je goed!
Klik om te vergroten...