1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] NL Ohrson

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? (:p)

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nu niet meer. O-)

3. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vast iemand die Any speelde, al was doorlopen richting de keeper niet de juiste oplossing. ;)

5. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke potjes vanmiddag!
    Bijna alles wel gewonnen geloof ik?!
    Jammer dat we uit die ene gegooid werden!
    Hoor t wel als jullie me kunnen gebruiken! Vond t iig wel lachen!

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, altijd die kutany! |:-

7. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
  8. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi doelpunt hoor Winter. Speciaal voor d'n Roy zet ik er even een post op en ga ik heel kinderachtig weer een analyse doen. Gewoon, omdat het moet!

We spelen soms Godsverklaard goed, maar soms ook behoorlijk slecht. Wisselvalligheid komt met name door mij als any. Ik ben zo'n type die maar 2 wedstrijdjes z'n concentratie kan vasthouden. Het lijkt me dan ook een slim plan om veelvuldig te wisselen als any tussen Villa, Jackson en ik. Hierdoor voorkom je verslapping en blijven we ons niveau halen.

De combinaties lopen vaak pas goed als de any met veel druk naar voren speelt en het middenveld laat doorschuiven. Dit moet echter niet te vaak gebeuren, anders ligt de hele verdediging open!

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de mensen die erbij zijn gekomen. Zo is Jackson erg behendig aan de bal en staat hij garant voor minimaal 1 goal per wedstrijd. Project Zer0 kan de bal panklaar op je hoofd leggen en loopt vaak goed de ruimte in. ThaNick is de afgelopen tijd weinig online geweest. Wellicht is het beter als onze wegen scheiden. Zo ontstaat er weer wat ruimte in de selectie.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat we met de keeperspositie gaan doen. Batroy gaat keer op keer met grote tegenzin zijn wanten aan doen, terwijl Villa het meer als een lolletje ziet met 'assisted' :p . BattleKing is soms invaller bij ons als keeper en dat gaat erg goed, maar hij is er natuurlijk niet altijd. Statistieken wijze sowieso uit dat mét keeper spelen meer overwinningen worden behaald. Dus dan is het de vraag regelen wij een vaste keeper of blijven we op deze voet doorgaan?

Kortom; ik ben erg tevreden met de ontwikkelingen bij Ohrson. Met bijna 3700 punten doen we het erg goed online. Ik wil verder afsluiten met een steunbetuiging richting Luigi Bruins. Hij wordt keer op keer met de dood bedreigd en heel NL Ohrson (op een enkeling daargelaten) leeft mee met dit moeilijke bestaan. Sterkte jongen, het ga je goed!

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eens proberen om mijn pro te trainen als keeper binnenkort. :b:

10. datroy26

datroy26 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah mij dag is weer goed joris toen ik vanmorgen jouw bericht las, en was nog een goed stukje ook, alleen van dat je na 2 wedstrijden op de any je concentratie verliest daar sla je de plank een beetje mis want dat is namelijk al na een wedstrijd.

Zijn er nog mensen die vanavond zin hebben om een paar potjes te spelen?
    aangezien er gister niet gespeelt is moeten we vandaag maar weer even knallen.

en over de keeperpositie het is gewoon kapot saai aan het worden, zeker als we met cv en cvm spelen dan komt er bijna helemaal niks meer door.
    bij argo had ik wel vaak wat te doen en daarom vondt ik het toen ook leuk.
    Maar peter als jij zin om te keepen graag kunnen we gewoon beetje roeleren. tot dat er echt een vaste keeper komt

nou ik ga weer de beetplaatjes rebasingen en lepels en frames maken, ik spreek jullie vanavond wel...

11. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan misschien 'saai' zijn, de keeper krijgt altijd wat te doen. Neem de afgelopen 5 tegendoelpunten en je weet dat het altijd heerlijke frommelgoals zijn. Ideaal als keeper om erin te beuken en een beetje plezier mee te hebben :p. Succes met rebasingen en het maken van lepels!

12. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best wel vaker Any spelen. Had dat al een tijdje niet gedaan en het ging de laatste potjes alweer iets beter. Alhoewel we een beetje aan het kutten waren voorin. Daar moesten we iig veel effectiever zijn hehe.

En nu ga ik mn pro ff proberen te boosten, tenzij we nu gaan clubben?

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mijn bedoeling ook, als we een beetje kunnen roeleren met de keeper moet toch ook prima zijn. Ik kan me prima verstellen dat het retesaai is om een hele wedstrijd op doel te staan en geen bal te krijgen. Nog erger zal het zijn als je dan toch na een halve kans 1 tegengoal krijg |:-

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Als joris mij wat tips wil geven over alle knoppen gebruiken, welke assist aan te zetten enz wil ik het best wel proberen! lijkt me best interresant om eens te doen. En met dit team als je er eentje inlaat dan boeit het niet. We schieten er toch honderd in!

15. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Joh jongens, ik kan vanmiddag nog fftjes niet clubben. Gewoon even een tip aan iedereen, boost je pr0 even, zoek elkaar op en zorg ervoor dat u optimaal voorbereid bent voor vanavond ;).

x

Ow changing plans, ik ben er wel gewoon...

16. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wilde ik net gaan zeggen!

ff uitvogelen hoe je het beste moet keepen en dergelijke. Nog tips hoe je als keeper kan boosten?

17. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2

BRUINSSS |:-|:-:mad::mad::mad:

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz keepen was gisteren wel leuk. Heel succesvol af en toe niet. Ga wel even verder met boosten als ik de tijd heb en wel even oefenen.

19. datroy26

datroy26 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er gister niet gevoetbalt is, had wel even zin en laurens ook, zijn keeper was gister al 80 dus dat gaat de goeie kant op.

Ik ben er vanavond tot 9 uur waarschijnlijk en dan meot ik tot 10 uur werken en mischien kunnen we daarna nog wat potjes spelen.

Hoe zitten jullie van het weekend? mischien kunnen we dan even knallen.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jo villa,

Waar heb jij je pro gedownload? Heb echt geen zin om die hele keeper te gaan boosten maar hij moet wel beter zijn. Gisteren 1 tegen 1 stap hij als ik positioneren indruk gewoon de verkeerde kant op omdat die nog niet hoog genoeg is. En dat schot op goal had een 91 keeper wel gehad. Mijnn reactie was wel goed maar dit van me vp niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina