[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ach welnee dat was gewoon een gefrustreerde support medewerker die uit zn slof schoot.

Die roept iets in de trand van 'als je niet ophoud met zeiken kappen we er helemaal mee'

dat moet je niet zien als het officiele standpunt van Activision

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dacht al, maar de support voor MW2 is wel naar de klote nu toch met al die hackers, als ik de tweets van FourZeroTwo mag geloven.

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Dat kunnen ze ook echt niet maken bij een spel die net een paar maanden uit is en door miljoenen spelers word gespeeld :+.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat weet ik niet. Je weet niet wat voor deal Activision/Treyarch hebben met partijen zoals Microsoft en Sony. Als zei een overeenkomst hebben voor het online suppporten van hun game op een bepaald platform, waarin vermeld staat dat het platform goed moet functioneren. En doet deze dat niet dat ze dan geen verplichtingen hebben richting de gebruikers op het niet goed functionerende platform. En dat de eigenaar van dit platform daar zelf verantwoordelijk voor is. Ik kan me dit goed voorstellen, anders zou een partij zoals TreyArch bij het falen van PSN heel veel geld en tijd inverteren in het netwerk om de game weer speelbaar te maken.

Even ter vergelijking een ander voorbeeld. Stel Hummer maakt een auto, deze kan zowel op de gewone wegen rijden als op een tolweg, met andere woorden ze hebben een stoere terrein wagen waarmee ze adverteren dat je er overal mee op de Nederlandse wegen kan rijden. Stel je koopt die Hummer en je wilt op vakantie naar het andere deel van het land. Je komt bij een tolweg aan, koopt een ticket en je rijd door het poortje. Na 100 meter houd ineens de weg op, en veranderd de weg in een grote zandweg met allemaal kuilen waar je zelfs met een terrein wagen zoals een Hummer niet overheen kan. Je hebt betaald voor je kaartje, je auto en logische wijs wil je het geld terug. Bij wie ga je dan je beklag doen, als je weet dat het niet aan de auto ligt maar aan de weg. Klaag je het wegennet aan of de autofabrikant omdat je je geld terug wilt? En stel je krijgt geen geld terug. Van wie eis je dan, dat de weg wordt gemaakt? Neem aan niet dat je dan Hummer een brief gaat schrijven toch?

Hummer = Treyarch
    Tolwegennetbeheerder = Sony / Microsoft
    Tolweg = PSN / XBL SILVER
    Tolwegkaartje = PSN+ / XBL GOLD

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  5. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat een ontwikkelaar zijn spel zo goed mogelijk wil laten draaien op een console. Voor hen betekend een goede game simpel weg meer opdrachten. De uitgever wil zoveel mogelijk games verkopen. Voor hen is het van belang dat de doelgroep achter het spel staat en dat het behoorlijk functioneert.activision verdient miljoenen met de cod serie. Wat zal er gebeuren als er een platform verdwijnt? Dan zakt de omzet gigantisch. Reken er maar op dat beiden ervoor willen zorgen dat de game op beiden consoles goed draait en dat ze dat supporten

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt wel wat je zegt als ze support stoppen, dan zullen ze geld mislopen voor nieuwe klanten. Al is dat maar een klein deel aangezien de meeste aankopen al gedaan is. De misgelopen inkomsten in de vorm van verkoop en imago schade voor een volgende titel gaan ze dan gewoon verhalen bij Sony. Dus ja ..

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij denk je er wat te makkelijk over, Sony is echt niet 1 op 1 aansprakelijk daarvoor. En denk alleen maar eens aan de tientallen miljoenen euro's die ze nog aan de BO Map packs willen gaan verdienen.

8. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Best een kunst om een Tomahawk tussen iemand zijn benen door te gooien... _O_

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Best wel scheef:+

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    [yt]VNHJRLy77Ww[/yt]
    De titel zegt het al!

11. Munnie

Munnie Guest

Is er iets mis met de playercard ofzo?
    Telkens als ik bijv. een andere titel wil doen veranderd hij weer in de titel die ik al had. :G

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2011
  12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja had ik gisteravond ook en een maat van mij ook. Lijkt er dus op dat iedereen er last van heeft.

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Bedoel je met mij of niet?

14. Munnie

Munnie Guest

Snap je niet helemaal? Me zin klopte alleen niet stond jij inplaats van hij.
    Al veranderd. ;)

15. Munnie

Munnie Guest

Wie vandaag multiplayer cod?
    Voeg me maar toe: ll FCT ll

16. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net men beste potje ooit gehad. Search and destroy op firing range. Ik had 2 random tomahawks op dezelfde persoon. Ik had een 9 killstreak. Choppergunner/blackbird en ik had een game winning kill met balistic knife across de map. Stond uiteindelijk 16 - 1.

Potje staat natuurlijk in men file share :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Dat is zuur

Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    edit, wtf dubbelpost

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hahaha nice man, ballistic knive is zowiezo een uber wapen. Als ik knife only speel dan heb ik meestal nog 20+ kills in TDM.

Net even een filmpje geknipt van wat ballistic knife action

Call of Duty: Black Ops - #14 - Ballistic knife 8 kill streak in 30 seconds (TDM - Havana)

[yt]IUpZ0GwZ_1I[/yt]

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zalig ! :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina