De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben niet de grootste fan van El Hamdaoui, en ik ben hem liever kwijt dan rijk (mits er een goeie vervanger komt), maar het slaat natuurlijk nergens op om Cvitanich te willen tov El Hamdaoui.

Babel :emo::F:(nuf said)

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Babel heeft niets te zoeken bij Ajax, blij dat hij weg is gegaan. Absoluut niet de spits die wij zoeken.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Grootste meevaller die we ooit hebben gehad. Is volgens mij ook niet echt beter geworden sinds zijn tijd bij ons.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Circa 18 miljoen, geweldig dat Liverpool dat destijds betaald heeft.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Babel is middelmatig, niet eens meer dan dat. Na al die jaren profvoetbal is hij nog altijd niet in staat om een bal fatsoenlijk aan te kunnen nemen. De bal stuitert bij hem altijd eerst 5 meter weg, voordat ie de controle heeft. Bizar dat die jongen nog steeds bij L'pool zit.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez schijnt zich te beraden op de ontstane situatie met zijn zaakwaarnemer. Dit klinkt alsof hij een arbitragezaak wil gaan aanspannen ofzo.

Volgensmij is ie echt pissig over die schorsing want waarom wil je in godsnaam zo graag naar Liverpool? Je kan echt wel beter dan dat krijgen als je nog 4 maanden blijft.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap Ajax niet helemaal. 10-15 miljoen boven marktconform gaan zitten en dan niet een bod van 20-25miljoen pond accepteren? Financieel gezien lijkt me dat heel onverantwoord.

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Cvitanich zal imo nooit een topper worden.
    Is die te klein, te licht en heeft ie gewoon te weinig kwaliteiten voor.
    Gister werd die met gemak door Wuytens opzij gezet en ik herriner me een wedstrijd tegen Sparta nog dat die niks in te brengen had tegen Ayodele Adelaye.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt, maar ik heb nog steeds liever iemand in de selectie die er voor wil gaan, dan iemand die zich als een klein verwend kind gaat gedragen zodra hij niet krijgt wat hij wil;)

Bovendien zie ik El Hamdaoui qua fysiek ook niets inbrengen tegen Adeyele;)

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ajax =( 35 miljoen euro is echt veel te veel...

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welnee, even nog de poot stijf houden. Toegeven kan altijd nog :+

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd zijn er juist te veel toppers voor te weinig de deur uit gegaan.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Juist goed dat Ajax voet bij stuk houdt, zeker tot aan de zomer. We hebben Luis echt nodig, dat hebben we gisteren wel gezien.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Echt he, laat hem lekker bij Ajax blijven. Basis plaats en samen met hem lekker kampioen worden. Je weet hoe het is gegaan destijds bij Groningen..

Tja, het is een erg goed bod natuurlijk, 24 miljoen was het geloof ik. Maar toch, er is nog maar een week om iemand anders aan te trekken en diegene moet wel Suarez kunnen vervangen natuurlijk! Liever hem nu bij Ajax laten spelen en komende zomer hem weg doen dan hem nu al weg doen IMO.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als het goed is ligt er een plan B klaar. Al heb ik met de namen Dost, v Wolfswinkel (die er gelukkig geen heil in ziet schijnt), Gudjohnson niet heel veel vertrouwen in dat plan.

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Heel goed gewoon wegjagen die rooie rakkers:)

Denk niet echt dat Suarez arbitrage aan zou spannen ofzo, tenzij zijn zaakwaarnemer hem weet wijs te maken dat Ajax hem nooit meer laat gaan ofzo. Hij heeft immers altijd, en ook afgelopen weken, gezegd dat hij nu nog niet weghoeft en slechts 'open staat' voor een topclub.

Dat gebash op Cvitanich, tuurlijk hij is nou niet heel geweldig, maar kijk nog eens terug hoe 'goed' de opgehemelde Pantelic was en je ziet dat hij niks minder is, enige probleem is zijn glazen buitenkant/pech, ja.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ajax moet gewoon de poot stijfhouden. Jammer voor Suarez dan hoor, die heeft willens en wetens een contract getekend, het is niet zo dat Suarez bij Ajax zo slecht wordt betaald dat ie eerst flessen moet inleveren voordat hij zuurkool kan kopen in de supermarkt.

Dat gezeik met die voetballers altijd, Ajax bepaalt hoeveel ze willen hebben. Dat Liverpool het geld niet heeft, jammer dan.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, daarom. Maar wat ik ook niet snap is waarom moet Suarez spits staan? Het 'Plan B' zijn immers allemaal spits namen. Wissel gewoon af met Sulejmani op rechtsbuiten en haal een Bas Dost? El Hamdaoui moet zich immers richten op de spits/linksbuiten positie. Ik denk dat Daniel Villalva gescout zou moeten worden als opvolger van Suarez. (Op de buiten positie dan). Bij River Plate speelt hij, waar Rosales ook vandaan kwam.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez is ook geen spits, maar aangezien er na het vertrek van Mido nauwelijks spitsen in de selectie zitten, hebben ze gezegd dat er met het geld van Suarez een nieuwe spits wordt gehaald. Buitenspelers heb je genoeg (Sulejmani, El Hamdaoui, Ebelicio, Ozbiliz, Josefzoon) dus waarom een buitenspeler kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina