[Enquete] Korte enquete over Apple

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cybeln, 24 jan 2011.

1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Done.

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    cybeln, nog een tip: de mensen die geen producten van apple hebben, die kunnen de vragen over de producten van apple niet skippen, dat zal misschien een vertekend beeld van je resultaten geven.

3. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Er worden hier altijd enquêtes gedropt en dat is prima. Maar ik vraag me altijd af hoe representatief is het wanneer je geen onderzoek doet naar de populatie die je wilt benaderen en je vervolgens geen steekproef trekt. Bij mijn studie zou dit niet geaccepteerd worden.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx allemaal jullie zijn wederop Top :) Met name de open vraag is tot nu toe verrassend goed ingevuld!

Ja dat is een fout geweest, we hebben het inmiddels van verschillende mensen gehoord. Gelukkig kunnen we per persoon zien wie wat geantwoord heeft dus we kunnen filteren als dat nodig is :)

Ik ben zelf binnen mijn major ook doelgroep onderzoeken gewent die tot 2 maanden kunnen duren. Maar voor zo`n korte tijd krijgen we nu een hoop goede en duidelijk sprekende antwoorden. Het is een groot steuntje in de rug. :)

Laatst bewerkt: 24 jan 2011

Deel Deze Pagina