De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Waarom?
    Op eBay staan er zat. Kan ik daar gewoon een eigen simkaart ingooien, no worries?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.under-project.com/unrealistic-design-tehnology-part-2/

    Zitten ook leuke concepten tussen dacht ik zo, verder ben ik wel benieuwd met het 'hoe ver kun je gaan' idee wat de meeste bedrijven in hun concepten drukken. Bedoel ik zie sommige echt realistisch worden, maar denk gewoon niet in de komende 5/10 jaar :+ (misschien wel maar dan met absurde bedragen) Terwijl zo'n armband tot telefoon omtoveren wel erg tof klinkt
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Sinds december in het bezit van een iPhone 4 32GB.

    Ben er erg maar dan ook ERG over te spreken. Leuke apps ook. Je kan heel veel met dat ding. Nu alleen nog die TomTom APP erop knallen en dan is hij overal geschikt voor :+
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Dam moet je wel een GSM hebben, anders gaat het niet werken.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Wow thanks (again) Lenny!
    Is Tele2 nog wat? Niet echt goede naam hier, maar misschien ligt dat al anders?
    Je betaald het 2e jaar wel weer 32.50...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tele2 = KPN netwerk, dus opzich prima. Heb zelf verder geen ervaring met Tele2, zit bij Hi.
    Trouwens, als je in de trein zit ofzo moet je maar 's in de krant kijken, staan ook supervaak van die aanbiedingen in.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voor de x10 users hier: Multitouch is gearriveerd voor x10 *)
     
  9. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nokia C3 gekocht \o/

    Ik had nog maar 1,10 euro beltegoed over op mijn mobiel. Maar dat maakt niet uit.

    Ik wilde mijn mobiel via eigen WIFI ( van thuis ) testen en surfen, en het werkt. Opeens zei mijn mobiel dat ik onvoldoende beltegoed ( 0,09 euro ) had :confused:

    Moet je soms ervoor betalen om eigen WIFI mogen te gebruiken? Ik heb HI ( prepaid ). Ik mag wel blij zijn dat ik 1 euro heb opgebruikt. Stel je voor dat ik beltegoed van 20 euro had gekocht :mad:

    Graag hoor ik hoe het allemaal zit.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, Wifi is gratis. WiFi is namelijk je eigen netwerk.
    Enkel op stations e.d. zijn er WiFi-hotspots waar je enkel op kunt inloggen als je betaald voor een wachtwoord.
    Weet je zeker dat je niet per ongeluk 3G hebt gebruikt i.p.v. WiFi?
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hmmm leuke keuze gesteld door mijn werkgever: Een BB bold 9780 of een Iphone 4

    Mijn eerste reactie was meteen de Iphone, echter is het wel een zakelijke telefoon dus ga ik veel emailen. Iets wat ik nu ook al met mijn oude curve.

    Mede daarom twijfel ik een beetje, hoe is het toetsenbord op de Iphone?

    Prive heb ik een htc hero, dus ik ben gewend aan een touchscreen.

    Daarnaast ga ik ze beide uitproberen bij een phonehouse oid, maar ik was benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
     
  12. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik heb al een oplossing gevonden. Gelukkig maar.

    Vind een beetje vreemd dat 2 icon dezelfde naam 'internet' heeft :confused: Geen idee wat het verschillende is.

    Terwijl ik duidelijk voor eigen WIFI heb gekozen. Blijkbaar koos mijn mobiel stiekem voor betalende verbinding :mad:

    De oplossing kan je in spoiler vinden.
    Go to Menu –> Settings –> Configuration –> Personal Settings –> Options –> Add New then create a new account called My Web. And ACTIVATE it.

    Also Check :

    1. Menu –> Settings –> Connectivity –> WLAN –> Internet Connection it should be ‘Ask First’.
    2. 2. Menu –> Internet –> Web Settings –> Configuration Setting it should be set toConfiguration : Personal Config. And Account : My Web

    Now try to connect and every time it will ask you to choose between connection to connect to the network and you can save your GPRS Bill by using Wi-Fi connectivity at home and at Hot Spots.

    Bron: http://discussions.europe.nokia.com...ect-to-wlan-but-internet-not-work/td-p/747243


    Ik heb namelijk Nokia C3 T-Mobile Prepaid gekocht, en toch is de mobiel simlockvrij. Je krijgt wel opstart logo van T-mobile te zien. Wil je deze logo niet meer zien, dan moet je simlockvrij mobiel van 139 euro kopen. Heb 110 euro voor deze mobiel gekocht. Let op: het geldt alleen voor T-Mobile.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    tele2 was kpn. is inmiddels T-mobile....

    helaas...
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oh. Blijf in dat geval uit de buurt van Tele2 8)
     
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand ervaring met deze telefoon? Zoek namelijk een low-budget smartphone en kwam o.a. deze tegen. Verder komt de HTC Wildfire in aanmerking, die ook al op de vorige pagina genoemd werd.

    [​IMG]

    Samsung Galaxy Apollo (I5800)
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Lekker voor de htc gaan, is een goed toestel voor je geld. Dit is weer zo'n samsung vod
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Idee had ik al een beetje. Schermresolutie van de Wildfire is alleen een beetje laag. Misschien is het dan toch beter iets meer neer te leggen en voor een Desire te gaan.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me toch zeker wel de betere keuze als je die mogelijkheid ook hebt, want het verschil tussen de wildfire en desire is wel goed genoeg om te overbruggen met wat extra centjes
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Motorla defy is ook een optie.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kwam er vandaag achter dat m'n abo al bijna een half jaar is verlopen (stilzwijgend verlengen is dus ook echt stilzwijgend bij Vodafone) en ik heb nu dus de volgende keuze te maken:

    Of ik sluit ergens een nieuw contract af en neem weer een relatief duur abonnement mét iPhone 4, of ik hou m'n huidige iPhone (waar ik prima tevreden mee ben) en hou m'n N95 als back-up, mocht ie het begeven.

    Mijn vraag is nu wat de voordeligste manier is om aan zo'n iPhone 4 te komen met abo, en wat een lekker goedkoop (met veel minuten) sim-only abootje is mét internet.

    Iemand tips?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina