Even iets anders, Gudjohnson.....Ben ik de enige die zegt: "20 ~ 25 miljoen voor Suarez prima, Gudjohnsen voor een halfjaar en een prestatiecontract en in de zomer actief scouten naar iemand anders"
Suarez gaat i.m.o. echt niet meer met plezier spelen na 31 januari als hij nog in Amsterdam voetbalt.
Dan denk ik: "Nu cashen en een tijdelijke oplossing in de vorm van Gudjohnsen"
Mede omdat ik hoorde dat het elftal van ajax tegen Feyenoord gemiddeld een jaar jonger was.....Wie heeft ervaring bij Ajax?
De Zeeuw (en dat moet ik inderdaad bijstellen) speelt erg matig, Enoh is ook niet je van het, Eriksen is nog vrij licht en Siem de Jong laat het afweten in de spits. Wat ik hem persoonlijk niet aanreken. Verdediging is i.m.o., mits de backs hun ritme weer pakken, aardig zo.
Voorin heb je redelijke keuzes, Ebicillio is te jong, maar met de servier op links en de lamlul van een El Hamdaoui op rechts heb je i.m.o. een behoorlijk gevaarlijk elftal. Zeker als Gudjohnson in de spits staat en zijn niveau heeft van Chelsea en Barca.
Het is een Pantelic oplossing, maar ik heb zelf Pantelic geen slechte oplossing gevonden.
Daarnaast hoeft de beste man met een prestatiecontract niet te veel te kosten. Echter is er 1 enorme voorwaarde van mijn kant: Hoe speelt die Gudjohnsen nu? Op de bank bij Stoke zitten is nou niet bevorderlijk voor je C.V.
Dan heb je die lamlul van een El Hamdaoui nog....
Laatst bewerkt: 25 jan 2011