De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Neemt ook niet weg dat Dzeko zich al een stuk meer bewezen heeft dan Suarez en ik het dus sowieso logisch vindt dat hij duurder is ongeacht welke club hem heeft gehaald

2. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Versterkingen idd. Dus geven ze niet alles uit aan 1 speler. Je zegt het zelf al.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem voor Ajax wordt onderhand ook, waar haal je in 7 dagen nog een versterking in de aanval vandaan als Suarez wegvalt. Andere clubs weten dat en kunnen dan ook een hoger bedrag vragen omdat Ajax anders helemaal niks kan krijgen. Suarez is in de zomer ook nog wel de 15-18 miljoen waard wat Liverpool (waarschijnlijk) wil bieden nu. Maar voor mij mag ie voor 25 weg, gewoon ff wachten op niet zo'n armoedige club als Liverpool :D
    Altijd maar zeuren dat alle grote clubs de talenten in Nederland wegkapen, houdt er een keer een club z'n poot stijf is het weer niet goed :p

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is wel het pluspuntje van het gedrag en de vorm van Luis momenteel. Minder waard worden dan dat ie nu is gaat niet lukken. Dus als je de hoofdprijs kunt vangen is dat prima en anders kan ie voor Ajax een goede tweede seizoenshelft spelen, om zo weer in waarde te stijgen.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Doei.

Mooi, komt die in ieder geval niet terug naar Ajax.

15 Miljoen is ook gewoon niet genoeg.

Tja, dat mag niet hé.

Wat een week gaat dit worden zeg. Wie blijven er, wie gaan er weg, wie komen er, gaat Suarez weg ja/nee. Pff..

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Toch gaat het moeilijk worden voor Ajax. Als hij nu niet vertrekt dan moet het de komende zomer gebeuren. Anders wachten clubs nog wel een jaartje waarna hij sowieso voor een laag bedrag weg zal gaan. Er is geen club debiel genoeg om meer dan 5 á 10 miljoen te betalen voor een speler die zich nooit in een topcompetitie bewezen heeft en nog maar over een 1 jarig contract beschikt. Ik zie Luis ook niet zo snel meer bijtekenen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop dat zowel Suárez en El Hamdaoui weggaan, en als het meezit voor Ajax Van der Wiel ook nog. Ik denk dat het tijd wordt voor Gregory om weg te gaan, hij verdient het wel en zijn laatste wedstrijd(en?) was toch dramatisch :+.

El Hamdaoui mag meteen oprotten van mij, als ik Ajacied zou zijn geweest. En tja, voor Suárez zal je echt niet meer als 20 miljoen gaan krijgen en ik zou zelf genoegen nemen met 15-20 aangezien hij het ook wel verdiend om weg te gaan.

Heb wel gemerkt dat ik met mijn 'verdient een avontuur'-mening nooit echt geliefd ben, omdat niemand mij snapt, maarja :+.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    El Ham-Kaas is een gigantische gold-digger. Geld, geld en nog meer geld. Die mag van mij bij de F'jes gaan spelen. Mislukte speler. Jammer genoeg heeft Jol daar in geïnvesteerd. Het zou fijn zijn als Ajax hem kan verkopen. Vind dat de Boer het goed doet met de jeugd.

Suárez daarintegen vind ik een speler die het verschil KAN maken. 20 miljoen van Liverpool vangen zou prima zijn. Of dat ook gaat lukken? Wie weet.

Zijn leuke tijden voor Ajax. Hoop dat Frons de Boer alles op een rijtje weet te krijgen. Het kan nog steeds ALLE kanten op.

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is Urugayaan, Amsterdam is al een mooi avontuurtje voor hem:+

City is misschien een apart verhaal, maar Dzeko heeft zich in geen enkel opzicht meer bewezen dan Suarez. Natuurlijk is elke transfer anders, maar als Aston Villa 24 miljoen betaalt voor Bent, Engelsman of niet, dan is het niet gek om aan een club als Liverpool, ook gelet op de nieuwe eigenaars, 30 miljoen te vragen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jawel, Engelsen hebben gewoon meer waarde.. Zie Milner.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]GoooYTef470[/yt]

Kaiserslautern wordt gek gedold8)
    Hij passt alleen echt amper :lol:

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb robben altijd al overrated gevonden, net zoals je zegt hij past te weinig EN omdat hij links is gaat gij altijd 1 kant op, altijd naar het midden toe , alsof hij je rechts op de flank voorbij gaat lopen. Vind het gek dat verdedigers er nog altijd in trappen.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En toch zijn er 3 soms 4 man van de tegenstander nodig om hem enigzins af te stoppen. Alleen door hem op te stellen krijgen zijn teamgenoten al 20x meer ruimte dan wanneer je 'm niet opstelt.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Verdedigers trappen er niet in, ze weten het, maar hij is simpelweg vaak gewoon niet af te stoppen. Hij passed te weinig, true, maar het is wel een speler waar men graag naar kijkt. Er gebeurt altijd wel wat als hij aan de bal is. Liever dat dan een buitenspeler die nog niet eens een pylon voorbij kan komen en de hele tijd tikkies breed geeft.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eigenlijk zou ik hem wel graag bij Barça zien, mocht Messi daar ooit weggaan. (yeah right.... O-) )

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij was wel erg op zoek naar een doelpunt zeg, dat was echt niet normaal. Hij trekt zoals eerder gezegd wel 3 a 4 spelers naar zich toe waardoor er meer ruimte voor anderen ontstaat, maar als je dan vervolgens alsnog alleen maar voor eigen succes gaat heb je daar als team ook niets aan;)

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk, hij gaat constant voor eigen succes. Als team heb je daar niet zoveel aan, toch scoort hij een goal en start hij een aanval op en geeft een steekpass in de 16 waaruit wordt gescoord. Dat zijn al 2 goals waar hij direct bij betrokken was, ik weet niet wat je nog meer wil? Dat 75% van zijn acties op niets uitdraaien, moet zeker niet inhouden dat hij het moet laten. Hij heeft het overzicht overigens wel, maar hij kiest gewoon (te) vaak voor de actie. Zulke voetballers moet je zeker niet aan banden leggen, zij moeten blijven spelen vanuit zijn intuïtie, zijn gevoel. Dat moet je hem niet afnemen, het hoort bij zulke voetballers.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Even iets anders, Gudjohnson.....Ben ik de enige die zegt: "20 ~ 25 miljoen voor Suarez prima, Gudjohnsen voor een halfjaar en een prestatiecontract en in de zomer actief scouten naar iemand anders"

Suarez gaat i.m.o. echt niet meer met plezier spelen na 31 januari als hij nog in Amsterdam voetbalt.

Dan denk ik: "Nu cashen en een tijdelijke oplossing in de vorm van Gudjohnsen"

Mede omdat ik hoorde dat het elftal van ajax tegen Feyenoord gemiddeld een jaar jonger was.....Wie heeft ervaring bij Ajax?

De Zeeuw (en dat moet ik inderdaad bijstellen) speelt erg matig, Enoh is ook niet je van het, Eriksen is nog vrij licht en Siem de Jong laat het afweten in de spits. Wat ik hem persoonlijk niet aanreken. Verdediging is i.m.o., mits de backs hun ritme weer pakken, aardig zo.
    Voorin heb je redelijke keuzes, Ebicillio is te jong, maar met de servier op links en de lamlul van een El Hamdaoui op rechts heb je i.m.o. een behoorlijk gevaarlijk elftal. Zeker als Gudjohnson in de spits staat en zijn niveau heeft van Chelsea en Barca.

Het is een Pantelic oplossing, maar ik heb zelf Pantelic geen slechte oplossing gevonden.
    Daarnaast hoeft de beste man met een prestatiecontract niet te veel te kosten. Echter is er 1 enorme voorwaarde van mijn kant: Hoe speelt die Gudjohnsen nu? Op de bank bij Stoke zitten is nou niet bevorderlijk voor je C.V.

Dan heb je die lamlul van een El Hamdaoui nog....

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit niet echt goede statistieken voor een spits.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Natuurlijk heeft hij dit weekend een prima wedstrijd gespeeld, maar het is niet iedere keer zo dat hij beslissend is voor Bayern. Een bal zoals bij 0.45 in het filmpje moet hij gewoon afleggen op z'n teamgenoot die helemaal alleen voor het doel staat.
    Bovendien verdedigde Kaiserslautern ook dramatisch slecht, dit is ook niet altijd het geval;)

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina