Zal je een voorbeeld geven.
Wij gaan vrijdag op trainingskamp.
De kosten zijn 25 euro + een kratje bier
Vorig jaar op trainingskamp kwam iemand aan(De QB notabenen) met z'n 40"tv en xbox etc om er vervolgens achter te komen dat ie z'n pads thuis had laten liggen haha. We zaten toen in de buurt van Assen dus was wel ff eindje terug rijden. Gelukkig moest iemand anders nog weg vanuit Hilversum en die heeft toen zijn spullen mee genomen.
Toen afgelopen November ofzo onze HC opstapte naar Amersfoort dachten heel veel mensen dat Hilversum dood was omdat er geen spelers zouden zijn.
Toen heeft die coach bijna iedereen van Hilversum opgebeld om asjeblieft mee te gaan naar Amersfoort omdat ze ze wel konden gebruiken.
Dit hebben ook de oude spelers van Hilversum gedaan die nu bij Amersfoort zitten.
Die hebben ook oud leden van Hilversum gebeld en hebben ze verteld dat Hilversum niet meer bestaat. Dus die hebben één of meerdere keren meegetrained in Amersfoort.
Ondertussen trainen al die mensen weer met ons mee omdat dat hun club is, maar ook voor de gezelligheid.
Er is zelfs een speler geweest die heeft zich in november bij ons uitgeschreven, heeft 3/4 keer meegetrained in Amersfoort en heeft zich in December weer terug bij ons ingeschreven.
Maargoed, misschien is het wel allemaal anders.
Ik zou gewoon bij beide gaan kijken, geloof dat het maar 5-8 KM verschil is, en als je toch met de auto moet is dat niets, en zelf je oordeel vellen.
All I'm saying, je bent altijd welkom in Hilversum(en het bier staat koud, Amersfoort had/heeft niet eens een kantine).
@Ed: Ja ik weet het, wij hadden daarvoor ook een wedstrijd in Utrecht tegen Groningen en zijn nog bij die wedstrijd blijven kijken.
Waren toen wel verbaasd hoe goed Utrecht in het begin speelde.
Tot jullie op stoom kwamen though haha
Dat van die Coach hoorde wij ook ja. Maargoed, die is geloof ik opgestapt.
Laatst bewerkt: 25 jan 2011