[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Shit man. Ik had voor de afgelopen veldtrainingen ongeveer 2 maand niet getrained, nu train ik weer voluit maar damn, wat ben ik kapot de dag na de training.

Dat Polamalu zijn aanwezigheid alleen al erg belangrijk is lijkt mij duidelijk.

2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja balen is dat, conditie breekt sneller af dan dat je het opbouwt.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Niet zozeer conditioneel, meer een stijve nek, kapotte schouder, pijnlijke polsen elke ochtend na de training ;P.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Conditie is binnen 7 dagen weg als je het niet blijft onderhouden.
    Bij de eerste paar trainingen zijn al die kleine pijntjes nog aanwezig de dag erna.
    Dan voel je blauwe plekken ook nog enzo.
    Wij zijn nu weer een maand bezig ofzo en heb er zelf geen last meer van.
    Behalve dan dat ik zondag een goede tik op m'n nek/schouder heb gekregen dat zondag avond en gister m'n arm het niet meer deed.
    Kan nu eindelijk weer m'n arm omhoog krijgen maar ik moest net 2 toetsen maken alleen ik kon m'n pen niet vasthouden.

5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat erover na te denken om bij de Amsterdam Crusaders een keer te komen trainen, gewoon effe kijken hoe Football werkelijk in elkaar zit, lijkt me zeer intressant. Ik heb helaas geen ESPN meer, weten jullie dan wel of er nog sites zijn met een gratis live stream?

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is wel moeilijk om aan speeltijd te komen bij de Cru gezien ze meestal 40+ man aan de zijlijn hebben staan.

Wat streams kijk ik altijd op www.firstrow.net
    Je bent alleen beetje laat, seizoen is zo goed als afgelopen.
    Komende zondag is de Pro Bowl en de week erop de Superbowl.

7. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat bij de Untouchables?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten geloof ik tussen de 25-35 man.
    Onze oude headcoach is daar nu de HC en we horen van alle kanten dat hij precies dezelfde trainingspatroon heeft aangehouden. Iets wat er bij ons voor gezorgd heeft dat er heel veel gestopt zijn.
    Die nu allemaal weer terug aan het komen zijn sinds de nieuwe HC er is.

9. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha oke thanks.

Ik denk dat ik daar binnenkort eens op de koffie ga.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je beter naar Hilversum komen.
    Bijna net zoverweg.

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah de velden van amersfoort zitten wel erg dichtbij waar ik woon.

Wat zijn de voordelen aan Hilversum? (jaja behalve dat ze natuurlijk een goede LB hebben :p)

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nah je kan prima bij Amersfoort gaan spelen, je zult me er geen kwaad woord over horen zeggen.
    Kan je alleen wel vertellen dat Hilversum veel gezelliger is.
    Amersfoort bestaat uit een stelletje ego trippers.
    Spelen ook een hoop oud Hilversum spelers die bij ons niet meer welkom waren omdat ze een kanker in het team waren.
    Als het slecht ging tijdens een wedstrijd zaten ze op elkaar te schelden enzo.
    Ik begrijp dat ze laatst een oefenwedstrijd tegen Groningen speelde en dat ze tijdens de wedstrijd weer aan het kutten waren.
    Opmerkingen als ik ga je knieën breken enzo.
    Begreep dat #4 dat deed, en dat is dus een oud Hurricane. Maar dit kan Ypuh waarschijnlijk wel beamen.

En daarnaast is het talentniveau in Hilversum overal hoger.
    Als je kijkt naar de resultaten van onze 2 wedstrijden tegen elkaar, de eerste hebben zij in de aller laatste seconde gewonnen met een 70 yard sweep omdat ons team kapot was omdat wij die wedstrijd 18 man hadden die speelde en zij 30.
    De tweede wedstrijd wonnen zij ook in de laatste seconde door een geblockde fieldgoal met nog 6 seconden te spelen.
    Ook toen stonden zij met 25+ langs de zijlijn en wij met 16 man spelende(4 geblesseerde in pak langs de zijlijn)

Wat wel opvallend is, is dat in al die jaren dat ozne vorige HC er was, die nu Hc in Amersfoort is, zijn er 3 nieuwe spelers bijgekomen.
    Hij is nu een kleine 4 maanden weg bij ons en we hebben alweer 5 nieuwe spelers erbij en we krijgen er elke week wel weer meer bij.

Owja, en Amersfoort doet dit::+

http://www.facebook.com/album.php?aid=18366&id=100001751974018

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  13. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He bah, ik zie het douchen daar iig niet meer zitten...

Het enige voordeel is dat ze maandags en vrijdags trainen, die dagen komen mij wel goed uit.
    Popiejopies hou ik ook totaal niet van.

Wanneer trainen jullie, 1 dag in de week toch?

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag avond en zondag.
    Tijdens het seizoen doen we ook de dinsdag erbij.

Douchen zat er vorige keer niet eens in op dat veld:+

15. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vorig seizoen tegen utrecht schreeuwde de HC toen ik scramblede ook tegen zijn spelers duik op zijn knieën! pak zijn benen! echt triest. je kan ook naar maastricht komen is ook niet zo ver rijden:+

16. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de sfeer is voor mensen op instaplevel gunstiger (voor mij dus) in Hilversum?
    Betere teamsfeer dus? Vind ik namelijk wel erg belangrijk.

@ Vassili, haha, tegen de tijd dat ik een helo heb zal ik erover denken.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal je een voorbeeld geven.
    Wij gaan vrijdag op trainingskamp.
    De kosten zijn 25 euro + een kratje bier:+

Vorig jaar op trainingskamp kwam iemand aan(De QB notabenen) met z'n 40"tv en xbox etc om er vervolgens achter te komen dat ie z'n pads thuis had laten liggen haha. We zaten toen in de buurt van Assen dus was wel ff eindje terug rijden. Gelukkig moest iemand anders nog weg vanuit Hilversum en die heeft toen zijn spullen mee genomen.

Toen afgelopen November ofzo onze HC opstapte naar Amersfoort dachten heel veel mensen dat Hilversum dood was omdat er geen spelers zouden zijn.
    Toen heeft die coach bijna iedereen van Hilversum opgebeld om asjeblieft mee te gaan naar Amersfoort omdat ze ze wel konden gebruiken.
    Dit hebben ook de oude spelers van Hilversum gedaan die nu bij Amersfoort zitten.
    Die hebben ook oud leden van Hilversum gebeld en hebben ze verteld dat Hilversum niet meer bestaat. Dus die hebben één of meerdere keren meegetrained in Amersfoort.

Ondertussen trainen al die mensen weer met ons mee omdat dat hun club is, maar ook voor de gezelligheid.
    Er is zelfs een speler geweest die heeft zich in november bij ons uitgeschreven, heeft 3/4 keer meegetrained in Amersfoort en heeft zich in December weer terug bij ons ingeschreven.

Maargoed, misschien is het wel allemaal anders.
    Ik zou gewoon bij beide gaan kijken, geloof dat het maar 5-8 KM verschil is, en als je toch met de auto moet is dat niets, en zelf je oordeel vellen.
    All I'm saying, je bent altijd welkom in Hilversum(en het bier staat koud, Amersfoort had/heeft niet eens een kantine:+).

@Ed: Ja ik weet het, wij hadden daarvoor ook een wedstrijd in Utrecht tegen Groningen en zijn nog bij die wedstrijd blijven kijken.
    Waren toen wel verbaasd hoe goed Utrecht in het begin speelde.
    Tot jullie op stoom kwamen though haha
    Dat van die Coach hoorde wij ook ja. Maargoed, die is geloof ik opgestapt.

18. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, ik kom binnenkort zeker een keer kijken.

Ben nu eerst weer aant hardlopen om m'n conditie weer op peil te brengen na een kuitblessure van toen ik nog op voetbal zat, die een paar maanden geduurd heeft.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Prima.

@Ypuh Zijn jullie al klaar voor 27-2?!:D

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Superbowl ben ik erg benieuwd naar om te kijken.
    Ja maar ik ben nog 17, dus ik kom in de ''Junior Tackle''. Volgens mij zitten daar niet zo veel gasten op ofwel?

Deel Deze Pagina