The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Over die spoiler:

Je zou het dus overleven en vanuit daar dus verder gaan. Ik heb alleen het idee dat ze je dan te sterk maken omdat je wraak wilt nemen, difficulty even niet meegerekend. Zit hem namelijk meer in het idee dat het dan lijkt of je onsterfelijk ben na die executie. Het kan vervelend uitpakken voor de mensen die meteen voor het moeilijkste gaan. Ik weet niet hoe jullie erover denken, zelf vind ik het wel best natuurlijk, mocht het zo zijn, maar hoop dat jullie daar ook aan gedacht hebben.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Raar dat je daar zo over denkt. 8) Je kan toch ook gered worden? Het is bekend dat de speler een Dragonborn is. Dus wellicht weet je bevrijder dit en bevrijd hij je daarom. Of wellicht opent het spel met een geweldige aanval van een draak, wat jou de gelegenheid geeft te ontsnappen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Moet je btw het einde van Oblivion hebben gespeeld om het begin te snappen? Anders kap ik nu met spoilers lezen en ga ik met de game verder :+

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, je kan elk Elder Scrolls spel spelen en snappen zonder het vorige deel gespeeld te hebben. Vaak zijn er wel veel referenties naar de geschiedenis van de vorige spellen, maar die kan je lezen in boeken. Dus tja, dan mis je ook niet veel.

6. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet met de game verder moet gaan. Nog niet uitgespeeld? Ga es heel snel doen! :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
  8. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Zo net de nieuwe PU gehaald en die coverview is wel vet. Er staan 3 nieuwe screenshots in die ik nog niet eerder heb gezien. op 1 screenshot is te zien dat de personage iemand afslacht en het bloed over het scherm spat_O_

Ik ga nu eerst even het artikel doorlezen;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Daar heb je gelijk in, maar je zult het toch ook wel met me eens zijn dat we in deze industrie al de raarste dingen hebben meegemaakt? ;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Scan ze even dan :+

13. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb even die artikel over skyrim gelezen in de PU en ik kan 1 ding zeggen. Deze game wordt vet, super vet. Ik heb wat voorbeelden in een spoiler gezet.

Even een voorbeeld over die Radiant systeem. Iedere personage heeft een rol en aan alle situaties worden condities toegekend. Stel jij laat je zwaard vallen, dan pakt een omstander deze voor je op en geeft hem terug aan jou. Als je onaardig tegen deze persoon bent dan zal hij het zwaard zeker niet oppakken voor jou. Misschien valt hij jou wel aan met dit zwaard.

Een ander voorbeeld over die Radiant systeem is het volgende. Je bent op zoek naar een ontvoerd meisje. Het Radiant systeem kan dan kijken welke dungeons je nog niet hebt ontdekt en plaatst het meisje daar, zodat je haar niet misloopt.

Ook die shouts lijken super cool te gaan worden. deze kun je gebruiken tegen de draken, door eerst de woorden te gaan leren. Als je deze woorden hebt geleerd, kun je verwoestende aanvallen uitvoeren op deze draken_O_

En zo zijn er nog veel meer nieuwe en vooral leuke vernieuwingen in het spel
    Ik kijk nu nog meer uit naar deze game.

14. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Het zijn wel al eerder gebruikte screenshots, alleen met net iets meer omgeving erin.

Hier in iedergaval 1 screenshot

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan je nog iets meer uitleggen over die 'shouts'? Of stond er niet meer in de PU?

16. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    jawel hoor. Ik zal het even hier neerzetten hoe het ook in het blad staat.

Verreweg de stoerste aanvallen zijn de shouts die je leert van de Greybeards, een mysterieuze stam die op The Throat of the World woont, de hoogste berg in Tamriel. Draken brullen niet, dat is voor hun gewoon praten. En als mensen dit gebrul in de vorm van shouts leren, kun je vernietigende aanvallen uitvoeren. Nieuwe woorden leer je door deze te lezen vanaf muren waar draken ze met hun kleuwen in hebben gekrast. Je begint een shout bestaande uit een woord, om uiteindelijk dezelfde shout met drie woorden te brullen waardoor deze velen malen krachtiger wordt. Zo heb je Unrelenting Force, een pushback aanval . Schreeuw je deze met één woord dan zullen vijanden terugdeinzen. Breng je dezelfde shout met drie woorden ten gehore dan zal alles op je pad met vernietigende kracht omver worden geblazen. Dit is weliswaar de enige gesproken tekst voor je held maar het klinkt verschrikkelijk bruut. Geen verassing als je weet dat de drakentaal bedacht is door de schrijver van de Dark Brotherhood verhaallijn uit Oblivion.

17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de PU staat dat je met die shouts speciale krachten oproept en hoe meer woorden je van een shout kent (1 tot :cool: hoe krachtiger de shout is

Edit: beetje laat, moet vaker f5-en xD

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ah gewoon dus info die ook in de GameInformer staat?
    Vrijdag maar even doorbladeren.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Heb de nieuwe PU vanmorgen al gekregen. 8)

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina