Het enige wat ik positief aan Amersfoort kan noemen zijn dat ze ten minste wel elke wedstrijd op komen dagen, uit of thuis (aantal teams lieten het vorig jaar afweten, Hoorn, Eindhoven en nog een team geloof ik) én dat ze een fijn kunstgrasveld hebben.
De spelers zijn inderdaad wat ego trippers en geen vriend-materiaal. Er zitten inderdaad 2 of 3 rotte appels tussen die jammer genoeg wel goed genoeg zijn om te mogen spelen. Ik heb nog maar 2 keer tegen ze gespeeld, maar heb de 'rel' tussen Hilversum en Amersfoort wel een beetje meegekregen wat van de Amersfoort kant inderdaad niet zo netjes was.
Hilversum lijkt me inderdaad een veel gezelliger team waar je wat makkelijker tussen kan komen en (waarschijnlijk) iets meer kans hebt op speeltijd (wat voor mij ERG belangrijk zou zijn). Daarnaast bleven ze gezellig overnachten tijdens een wedstrijd in Groningen, samen een trainingskamp etc. Team building is ook erg belangrijk ben ik achter gekomen in het ruime jaartje wat ik nu bij Groningen speel. Het niveau ontloopt elkaar nauwlijks tussen Amersfoort & Hilversum, terwijl Amersfoort toch veel meer spelersmateriaal heeft, hieruit kun je wel opmaken dat er bij de Hurricanes ook een prima staff rond loopt.
Overigens zie ik het sinds gister weer helemaal zitten dit seizoen. Details mogen morgen naar buiten .
Laatst bewerkt: 25 jan 2011