De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Castillion heeft een contract verlenging gekregen, goed om te zien dat die jongen weer op de weg terug is.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi zo, wil hem wel eens aan het werk zien in het 1e:) Die Adi zou een soort speler als Kanu zijn, hopen dat ie een goede indruk achterlaat deze week!

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat die Adi ook bij ADO op stage was en dat hij het daar niet helemaal kon waarmaken. Weet niet waarom hij het bij ons dan wel zou moeten maken.

Over Castillion hoor ik de laatste tijd weer wat goeie verhalen, misschien dat het toch nog wat wordt.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    El Hamdoei heeft een terugval gehad en is onzeker voor a.s. donderdag...:emo:

5. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch om te huilen, weg met die gast.

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zei het nog. Het is toch niet te geloven.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Een terugval van wat? Zijn knie of zijn 'mentale toestand'? Vanochtend stond op de site van Ajax dat hij weer vol mee trainde..... :x

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn knie, hij traint weer binnen.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik krijg ook een terugval van die gast.

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Die zit gewoon binnen te onderhandelen over een transfer met Ajax en Bordeaux (ofzo)... _0/

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff, ongelooflijk.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SUK :mad:
    Ik snap niet dat ze hem laten gaan, nu hebben ze nauwelijks spitsen in jong Ajax (ja castillion, maar die is gebleseerd toch?) En dan verlengen ze wel het contract van Zeegelaar die het imo totaal niet waard is. Zijn debuut was in 2008 en heeft nog steeds het 1e niet gehaald. :F:

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Suk hebben we toch niets aan :emo:. Castillion is fit, maar niet topfit schijnt. Zeegelaar hebben we overigens ook niets aan.

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo hebben we niks aan Suk?
    Schijnt het heel aardig te doen bij Jong Ajax, heeft vooral in het begin van het seizoen aardig wat gescoord. Met zo'n speler zou ik zeggen, verhuren, dan kan hij alleen maar beter terugkomen toch?

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    QFT

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoor andere verhalen over zijn prestaties bij Jong Ajax, maar toegegeven ik kijk die wedstrijden zelf niet. Sowieso speelt dat hele Jong Ajax dramatisch. Komt ook nog wel wat meer bij kijken als spits in Ajax 1 heh. Zie jij hem het overzicht hebben om te kunnen fungeren in een verzorgd positiespel? Ik niet, die jongen heeft oogkleppen en gaat ervoor. Leuke cult held, maar mist de kwaliteiten om het te redden in Ajax 1.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rot nou maar een keer op met die kababi. Heb 't helemaal gehad met die vent.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik anders nog wel een paar spelers van Ajax 1 opnoemen die dat ook doen hoor. :+
    Maar het is toch ook dramatisch dat ze bij Ajax niet een spits in de jeugd hebben die het waar kan gaan maken. Maar ik zeg het niet te hard, want Jol zei een paar maanden geleden nog dat Ajax geen veelbelovende vleugelspelers had en nu is er opeens een blik met dat soort spelers opengetrokken ;)

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kan je zelf ook een hele lijst van spelers geven die niet voldoen. Ik hoor opeens veel positieve dingen over Castillion de laatste tijd dus ben benieuwd of hij nog wat gaat brengen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina