De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Folders en reclame wat je normaliteit zou weggooien zou ik nu door bladeren en in de gaten houden want vaak staan daarop de leukste aanbiedingen, verder zou ik je aanraden het bij een telefoon zaak te kopen/afsluiten en niet via een online site. Puur omdat je zo toch direct een zaak verantwoordelijk kunt stellen voor eventuele problemen en klachten. Verder niet naar directe providers gaan want die naaien je waar je bij staat.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik hem een omnia met wm6.1 (jajaja suckie suckie). Ik krijg een foto via mms en als ik hem open krijg ik een wit scherm en zie ik onder een timer van 0 naar 5 sec lopen alsof ie een filmpje afspeelt. Ik weet ZEKER dat er een foto gestuurd is. Vorige keer deed ie dit ook al.

hoe op te lossen?

3. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Morgen maar eens gebruik maken van de Mediamarkt BTW actie: Nokia N97 inruilen voor een HTC Desire HD. Eindelijk van die kut Nokia af, wat een rotding is dat zeg. Verkoop die Nokia dan aan Zonzoo via de Mediamarkt en koop daar gewoon een nieuwe Desire HD met 19% korting, die BTW actie dus.

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Dat was ik dus ook van plan, alleen dan de HTC Desire :+ Ik moet alleen nog even kijken wat het toestel bij de MM kost.

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook geldig met de n97 mini?

6. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je neem ik aan nog wat op bijleggen dan? Of zie ik iets over het hoofd?

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Je kan gewoon elke telefoon verkopen aan zonzoo.. Voor de N97 mini krijg je volgens mij nog meer zelfs dan de gewone N97. Ik heb nu gewoon mijn N97 als voorbeeld gebruikt maar je kunt gewoon elke telefoon verkopen die nog wat geld waard is.

Ja, ik schat dat ik iets van 300 euro moet bijleggen. De los toestel prijs van de Desire HD was uit m'n hoofd 488,- de laatste keer dat ik bij de MM was. Maar heb het er wel voor over om nu een nieuwe telefoon te hebben, ik moet anders nog tot november met mijn N97 doen en dat hou ik echt niet vol, als de telefoon het al vol zou houden.

Linkjes Mediamarkt en Zonzoo site met info:
    Zonzoo
    Mediamarkt

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost de normale desire dan in de MM?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Welke mobiel is een aanrader voor een abbo van 20-35 euro? Ik kan heel misschien 10 euro bij passen, wat dan 45 euro wordt. Graag ook uitleg bij je advies :eek:...
    E: Ohja, ik wil graag internet voor what's app (of pingen als het een BB wordt).

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Motorola defy.
    Goede prijs/kwaliteits verhouding, waterdicht en stof/stoot bestendig, 3.7 inch touchscreen, Android 2.1, 5 megapixel met LED-flitser, Anti kras Gorilla glas, Motoblur, 2gb intern geheugen, 800mhz processor en een resolutie van 480 x 854.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oops, misschien handig om er bij te zeggen, maar het moet van T-mobile zijn (volgens mij). Op de site staat niet de Defy.

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :mad:, wat ben ik blind. Komt er nog wat bij kijken als ik van telefoon opstap? Me moeder zegt dat ik niet meer aan mijn telefoon vast zit oid en dat ik een nieuw abbo kan krijgen. Ik heb alleen het gevoel dat er toch iets moet gebeuren voordat ik een nieuwe telefoon kan krijgen..

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je geeft aan een mobiel te willen die aan te raden is, dus een BB zal het zeker niet worden:+
    Zou zelf naar een Android telefoon kijken.
    Geloof dat je een Desire al voor die prijs hebt. Maar ook de Desire Z, alleen zul je geloof ik €100,- bij moeten betalen alleen dat is het meer dan waard als je alle positieve feedback hoort.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is een BB zo slecht :p? Ik ben zelf niet echt bekend met smartphones tegenwoordig. Op T-mobiel staat de HTC Desire HD voor 45 euro, en ik hoef geen extra kosten te betalenv oor het toestel zelf.

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    BB is niks mis mee, maar je kunt er lang niet zoveel mee en je betaalt even veel.
    Als je touchscreen en toetsenbord wil zou ik voor de Desire Z gaan.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Batterij duur is echt dramatisch.
    Ik lach me altijd ziek om al die mensen uit m'n klas die zo'n ding hebben(80%) die een lokaal binnen rennen opzoek naar een stopcontact. Er is zelfs iemand die een stekkerblok in z'n tas heeft zitten om er zeker van te zijn stroom te hebben:emo:
    Daarnaast heeft m'n maatje(en tevens klasgenoot) in anderhalf jaar tijd al 8 BB's er doorheen gejaagd.
    Hij is dan wel is waar niet de zuinigste, maar een telefoon moet gewoon tegen een stootje kunnen.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ongeveer 3 maanden geleden (of korter :+) heb ik mijn abo verlengt, heb een Desire erbij gekregen en betaal nu €21,- per maand inclusief internet, ideaal!

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen loopt hier ook met BB rond. Het is wel erg handig voor het pingen. Alleen daar blijft het denk ik ook bij.

Hoe bevalt de Desire? Is het internet een beetje snel?

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ligt ook aan je provider maar als ik in een 3G netwerk zit gaat het best wel snel, valt niks tegen. Heb alleen spijt dat ik geen duurder inet abonnement heb genomen :mad:

Desire bevalt prima, eerst liep hij constant vast maar een andere microSD kaart erin verhielp dit probleem. Voor de rest niet echt problemen, soms meldt hij dat het interne geheugen volzit maar je kunt nu de meeste apps verplaatsen naar de SD kaart.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina