Zo lang wouter maar niet weer in m'n oor komt schreeuwen. Oh, en: Doen ze het toch maar niet omdat ze verwachten toch 25+ te cashen?
De Boer gaf aan in de persconferentie vandaag dat dit gewoon de manier is waarop het gaat in voetbal. Hij keurde het dus zelf ook niet af of goed. Het is zoals het is. Lekker boeiend ook eigenlijk....
Greg mag lekker blijven waar hij is en zeker voor die 20 miljoen. Zie het niet gebeuren. Wat zijn hun bronnen eigenlijk? Zal wel weinig voorstellen. Voor een Van der Wiel die een draak van een seizoen speelt? Waarom zouden ze?
Bericht is overtrokken. Stond in het transferdagboek, geruchtenrubriek. Andere sites nemen het dan over alsof het een regulier bericht is van de frontpage van VI.
20miljoen voor Van der Wiel? Ik geloof er niks van. Als het waar is dan moet je per direct akkoord gaan. Die jongen zit al vanaf het WK met zijn gedachten in het buitenland, Raakt geen bal meer en zit elke wedstrijd te dromen. 20 miljoen gaat barca nooit betalen hoor, al hoop ik van wel. Dan lach ik me echt krom.
Heerlijk goal Las net dat Messi nu al op 37 doelpunten staat dit seizoen na zijn 2 doelpunten vandaag (wedstrijd nog niet afgelopen). WTF, 37!!! Nog 10 en hij heeft het record van de oude Ronaldo te pakken en wij zijn pas halverwege het seizoen.
De kans is groot dat Pazzini morgen of anders zeer snel naar Inter komt Uitstekende spits, zeker omdat Milito vaak geblesseerd is, maar we hebben ook écht iemand nodig die wat veelzijdiger is.
Ze hebben toch ogen in hun hoofd. Bovendien staat Rossel nu aan het roer en die is zo lekker overdramatisch aan het janken dat La Porta er zo'n financieel drama van heeft gemaakt. Alles is mogelijk in het voetbal, maar het zou gewoon dom zijn om Van der Wiel voor die prijs te halen. Haal dan die Srna maar. Wel een paar jaartjes ouder maar ook hoogstwaarschijnlijk een stuk beter.
Voortaan echte helden in de startpost aub. Die hoeven niet per definitie goed te voetballen. Ik heb maar even het goede voorbeeld gegeven.