Dat denk ik ook niet nee. Helaas. We moeten ook niet denken dat de toptalenten uit Belgie nog naar Nederland willen.
Jammer dat het koppel Knabbel en Babbel nou toch niet meer gevormd kan worden! Maar echt een goede zaak dit voor Ajax, meer hadden ze niet voor hem kunnen vangen!
Ajax zou Lukaku eens moeten polsen.... Iedereen weet toch dat het Dost of Van Wolfswinkel wordt. Persoonlijk zou ik zeggen haal: Mertens en Dost.
Suarez voor 22 miljoen vast en 4,5 miljoen variabel hopelijk zijn die variabele dingen geen vage dingen als Liverpool kampioen
Dost...En opeens 6 miljoen, totaal niet marktconform, maar ja zo gaat het. Voor 4 miljoen hoef ik hem ook niet, maar dat is tenminste nog enigszins realistisch. Heb ik liever dat ze verder kijken.
Echt belachelijk is Heereenveen, zuigende club, 6 miljoen is abnormaal. Wat ik al dacht, gebeurt. Zo veel geld vragen voor een speler die op de bank zit. Dan bekijken ze het inderdaad maar met hun te dure huishouding.
Sulejmani excelleerde toen, en wat doet Dost? De bank warm houden. Dus ze zijn helemaal gek geworden daar in het noorden.
Ik las dat Van den Boog had gezegd dat als Suarez gewoon speelt dat ze dan het volle bedrag binnenkrijgen. Goed gedaan dus. Het liefst heb ik Gudjohnsen en Dost. De laatste niet zo'n fan van maar er zijn nogal wat mensen lyrisch over hem dus misschien zie ik het wel verkeerd. Maar lees nu ook weer dat Heerenveen 6 miljoen wil, IMO moet je hem niet eens voor hoger dan het aankoopbedrag willen kopen. Ach ja, zat er dik in dat Heerenveen zoiets zou flikken. Netjes is het niet maar dat zijn we wel gewend van de Nederlandse clubs.
Heerenveen gaat toch nog wel akkoord voor 4miljoen. Heerenveen moet saneren en heeft nu dost op de bank zitten die capitaal gekost heeft. Ze willen hem graag verkopen. Wat zou mertens ongeveer moeten kosten? Iemand enig idee? Denk dat Utrecht de hoofdprijs zal vragen.
Waarom Mertens als ik vragen mag? Waarom moet een #10 bij Ajax vanaf minuut 1 Jari doen vergeten? Ik heb aannames, steekballen, pogingen tot steekballen en loopacties van Eriksen gezien die ik lang geleden heb gezien. Als mensen wat meer richting het spelletje denken in plaats van goals en assists dan zien ze dat Eriksen er zeker wel komt......Dus waarom dan Mertens halen? Utrecht vraagt zeker de hoofdprijs en dan hebben we een #10 en een linksbuiten die bij Utrecht leuk speelde....
Bovendien is het een vervelend ventje dat alleen maar loopt te zeiken en ruzie loopt te zoeken in het veld. Zal wel compensatiegedrag zijn ofzo.
Mertens voor linksbuiten niet voor de plek van Eriksen. Goeie voetballer, zo'n beetje de beste die haalbaar is voor Ajax in de Nederlandse competitie. Sno en Donald krijgen godzijdank geen nieuw contract overigens, Sno was wel duidelijk maar Donald zou nog in aanmerking komen...Waarom weet ik ook niet.