De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hadden jullie dit nog gezien?

Geweldig. 'Klootzak!' 'Klootzak noemt ie me gewoon, dat mag toch niet?!'

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mertens is toch geen linksback, maar linksbuiten? 8) Of wil je met hem nou al een vervanger voor Daley Blind halen?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    "De artsen kunnen niet garanderen dat Reis ooit nog op topniveau zal kunnen voetbal*len" :'-(.

Herinner je je het 'incident' nog?
    [yt]-_q53_-JR6c[/yt]

Net voor de wedstrijd tegen PSV even onze beste speler weghalen, :+. Als Dzsudzsak weggaat voor 10 miljoen eet ik muismat op, want dat gaat helemaal nergens over. PSV kennende doen ze hem zometeen ook nog weg voor zo'n bedrag ook :emo:.

deze verdiende een nieuwe post

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "Dordrecht 90 pakken we in....Heh?"

:lol:
    Wat een held die gast

@Rydan: Het is een goede voetballer ja, maar wij hebben een type als Mertens zowel op het veld als in de groep niet nodig.
    Ervaring + een spits, dus bijvoorbeeld die Dost voor 3,5 ~ 4 miljoen en geef een prestatiecontract aan gudjohnson. Kost je misschien een miljoen + huur. Klaar...toch?

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik geef ook enkel aan dat het een goede voetballer is, hecht er verder geen vervolg aan.

Heerenveen zet in op 6 miljoen dus Dost valt ook per direct af wat mij betreft, 5 miljoen is ook te veel, mocht je gaan onderhandelen. 4 miljoen is gewoon een marktconform bedrag en dat is dan nog gebaseerd op zijn spel bij Heracles.

Overigens zijn de posities links- en rechtsbuiten redelijk "onderbezet". Tussen aanhalingstekens, want qua kwantiteit zit het goed, maar de meeste kunnen we nog niet goed beoordelen (Lukoki, Josefzoon, Ebecilio, Özbiliz). We kunnen dus ook niet echt op hen leunen nog een half seizoen (zou ook niet eerlijk zijn, van hen kunnen we enkel verwachten dat ze aardig meedoen). Dan hebben we Sulejmani, die in principe nog niets bewezen heeft, maar dit seizoen op de goede weg is. Een exceptionele buitenspeler (Usami, de Bruyne) is dan geen overbodige luxe.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, als PSV geen kampioen wordt / geen CL haalt, wordt het financieel sowieso erg lastig voor ze. Als doedelzak akkoord heeft met de club, zie ik PSV wel toehappen voor die 10 mil.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een enorme fan van Eriksen:thumbs: Mertens speelt ook linksbuiten en is echt een ajax-waardige speler. Mocht je Dost halen dan zou mertens ideaal zijn. Geeft aardig wat assist.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Had ik er [sarcasm] tags tussen moeten zetten?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso, Lukaku is enorm overrated.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    qft, daarom zei ik het ook. :thumbs:

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Rydan: Gelukkig maar ;) :)

Zie Rydan: Die mening deel ik: Een goede voetballer, maar niet gewenst in de positie van Ajax

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Daarnaast gaat de Boer dat toch niet doen, die wil de jeugd de kans geven. Middenveld moet i.m.o. ook versterkt worden, De zeeuw bakt er al 1,5 jaar niks meer van. Valt me echt vies tegen die jongen. Speelde het eerste half jaar leuk maar is echt vrij weinig van over. Alleen op niveau is hij ajax-waardig.

Enoh is verdedigend wel belangrijk maar kan gewoon niet opbouwen. Gewoon erbij houden voor de breedte.

Enige ajax-waardige speler is Eriksen op dit moment

In Nederland zie ik nou ook niet echt spelers lopen op het middenveld die een directe versterking zijn voor Ajax. Op Theo janssen na maar de gaat toch niet komen.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nou.....Op de manier hoe Strootman de afgelopen 2 wedstrijden speelde, dat had ik echt niet verwacht na een half jaar Jupiler League

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lodeiro hebben we nog en Jan-Arie. In de jeugd Bonevacia en wellicht Bouy.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi, eindelijk kan Mounir weer mee voetballen. Hopelijk laat hij wat mooie dingen doen en scoort hij ff een paar keer. Iemand bekend met Overtoom? Rydan, Shin?

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lees dat het een zeer terechte beloning is voor zijn harde werk en dat het tijd werd op het ajax netwerk. Verder ken ik hem ook niet.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geef mij maar Willie:+

Zul je trouwens zien dat El Hamdaoui nu dit komende half jaar geen blessure/verkoudheidje/pijnlijke rechterteelbal meer heeft.

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dus niet.
    Hij kan echt wel een balletje trappen hoor.
    Is zelfs topscorer geweest in de Jupiler Pro League

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan hij zeker , maar mensen doen alsof hij nu al een van de beste spelers ter wereld is.

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat is waar.
    Dat is die nog zeker niet, maar heb wel een zo'n gevoel dat het een soort Drogba kan gaan worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina