De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is het verschil tussen Ajax en Twente/PSV
    Als Ajax wint is er vaak kritiek op het spel en is het niet genoeg om kampioen te worden (ikzelf vond de 4-1 tegen NAC heel netjes). Dat is de arrogantie dat we geweldig moeten spelen en kampioen moeten worden. Twente en PSV boeit het niet, als ze maar winnen, ik zou er niet blij van worden als ik Twente of PSV fan ben, maar een kampioenschap maakt alles goed..

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    PSV had een groot veldoverwicht maar tot echt uitgespeelde kansen kwam het niet. In de spits hebben ze gewoon niks dat iets kan creeren, zelfs niet tegen Willem II-thuis, op papier de makkelijkste wedstrijd van het seizoen. Berg doet weinig, Koef heeft het niveau niet. En Dzsudszak is nu ook al uit vorm. Je zag het ook tegen Twente. Zou me zorgen gaan maken dat het mogelijk structureel wordt.

Nu win je dan tegen Willem II met 9 man maar ik zeg het je ze gaan nog wel tegen puntverlies aanlopen. Helaas acht ik Ajax niet in staat om in te gaan halen, Twente misschien.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twente met Ruiz? Acht ik momenteel de grootste titelkandidaat hoor. Ook wel even afwachten waar Ajax mee op de proppen komt, maar zes punten (morgen wellicht meer) is wel veel in de Eredivisie.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet hoe Twente het voor elkaar krijgt om Ruiz en Janssen nog te behouden. Suarez en Afellay worden weggekocht maar voor die twee komt er weer amper wat. Terwijl Janssen voor 3 miljoen wegkan? Ik zou het wel weten als buitenlandse club. Maar ja, misschien komt dat omdat Twente nog niet super bekend is.

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dan hadden ze nu alle wedstrijden gewonnen die er waren :b:

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Haha kan er alleen maar om lachen! Als je de scoringskansen ziet! 27 tegen 3 van Willem II!

Dat had zeker 5 of 6-1 moeten zijn. Nu is het 2-1 en vorig seizoen was dit zeker 1-1 gebleven! Dit elftal wil echt kampioen worden! En dat gaat ook gebeuren!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben al om 22 uur in slaap gevallen dus heb de 2e helft niet gezien. Nogal zware week gehad :p.

Maar is Nijland nog ingevallen? Zo niet, kan den haag hem nog steeds ophalen want die jongen heeft speeltijd nodig.

Volgende week psv - ado. Krijg er spontaan vertrouwen in. Dsudszak afstoppen en dan heb je een goede kans dat je wint :).

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor.
    Tegen de toppers laten ze echt nog wel punten liggen hoor.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    In eerste instantie ga ik er vanuit dat dit gewoon incidenteel is geweest. Daarnaast had het ook makkelijk 6-1 kunnen zijn wanneer PSV is beter in de afwerking was geweest.

Excelsior staat trouwens 1-0 voor tegen ADO :eek:

En het staat 1-1 :)

Bovenberg eraf met rood omdat ie net de bal niet speelt :emo: Arblamage in Nederland laat dit weekend weer van zich horen :emo:

Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is van Sichem een achterlijke mongool. Direct rood voor Bovenberg voor een overtreding die amper geel waard is. Treurig weekend voor de KNVB.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    1-2 :) Niet te geloven.

1-3 :) Game over. Wel mooie goal.

Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord haalt Marcel Meeuwis....in dit elftal kan dat wel een versterking zijn denk ik..

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Overtuigende overwinning van ADO.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat denk ik ook ja. Kunnen ze denk ik goed gebruiken. :)

Goed zo! Anita speelde echt goed daar en deed het ook al eerder op die positie bij Jong-Oranje. Laten we hopen dat Mounir er ook in de tweede helft in komt en er een paar in schiet. Goed voor het team, en voor zijn zelfvertrouwen.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
  16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    BLIND!:D

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks Leonardo :)

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leonardo ... stomme ... :emo: als je nou naar Ajax wil had je dat ook telefonisch kunnen proberen. NOOB!

Maargoed, hier gaan we weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina