De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Barca kampioen dus. 2011 begint slecht voor real.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Napoli blijft weer winnen, vandaag ook met 4-0 van Sampdoria. Net als Lazio houden we het toch erg lang vol en wie weet waar dit kan eindigen. Jammer alleen dat de concurrenten ook blijven winnen.

En ook voor volgend jaar ziet het er erg goed uit, overbodige speler mogen vertrekken en er komen nieuwe spelers bij. Zo zijn Inler (Udinese, 13 mil.), Victor Ruiz (verdediger, Espanyol, 6 mil.) en waarschijnlijk Matavz (Groningen, 8 mil.) na de zomer in een Napoli shirt te zien.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vertel, ik ben benieuwd :D

4. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je is zien hoe het publiek ontploft als ze scoren in een topper tegen Feyenoord, Twente of Psv.
    Of in de Uefa of CL.
    Dan donder ik altijd 3 rijen naar beneden.:lol:

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    71' K. Vadocz gele kaart
    88' K. Vadocz gele kaart

Die scheids zien we nooit meer.. terug!

Overigens een erg lullig verlies, spel lag meerdere malen stil omdat ballenjongens een bal op het veld gooiden tijdens een aanval van Madrid =(
    Weet bijna wel zeker dat deze wedstrijd nog een staartje krijgt in de vorm van een sanctie voor Osasuna en ofc de scheids.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Osasuna. :D

Nounou, als we in Bernabéu verliezen blijft het moeilijk voor Real Madrid maar wordt het wel weer mogelijk. Sowieso gaat de wedstrijd tegen Bilbao een hele moeilijke worden, als de bekerwedstrijden van dit jaar een graadmeter zijn. Hoop dat ik toch wat moois krijg voorgeschoteld die wedstrijd.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij is het gewoon een fout op die site want als ik bijv. op VI.nl kijk heeft in de 71ste minuut een andere speler geel gekregen

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Vriend van mij heeft de wedstrijd gezien en beweerde dat een speler zijn 2de geel kreeg, en ging toen op Livescore checken om het te checken

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Op LiveScore is het ondertussen ook aangepast trouwens.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Welke wedstrijd ging jij bezoeken, dacht tegen Bilbao toch?

Wel mooi dat Real eindelijk weer eens punten laat liggen, zijn die Real fanboys uit mijn klas tenminste weer even stil. :+ 7 punten los is netjes!

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dubbel post vriend!

Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wouw. Dan ben je tof als je Maaskantje scandeerd. Wel een leuke vergelijking maar toch, ik hou het liever op Brabo :+

Wedstrijd live meemaken is altijd mooi. Sfeer bij sommige wedstrijden zijn geweldig, bij andere weer niet.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zeg niet dat het tof is, ik vond het grappig. Meer niet.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat klopt ook, dont get me wrong. Zoiets heb je alleen als je er echt bij bent.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup, Bilbao inderdaad. Hoop dat ze er overheen knallen; minimaal 3-0 zou leuk zijn. Maar zoals ik al zei, de bekerwedstrijden voorspellen een moeilijke pot.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Af en toe hoor je in het stadion inderdaad wel eens een of andere idioot wat briljants roepen in de richting van de tegenstander :+

Ik heb overigens niet echt de behoefte om vaak in het stadion te zitten. Al die gekte, ik kijk toch liever in een comfortabele en rustige setting echt goed naar de wedstrijd. Eens in de zoveel tijd is het echter wel mooi om mee te maken. Vrienden van mij reizen ook gewoon anderhalf uur voor Willem II - Excelsior, dat zou ik dus nooit van mijn leven doen. Totaal geen behoefte aan.

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en zo heb je ook gasten die naar zuid-Portugal vliegen voor een oefenpotje van hun club. :+

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Beter dan naar Siberie voor een hoogstwaarschijnlijk Europees drama van je club..

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb de hele dag na zitten genieten van vanmiddag. Lekker zuipen in de pub met een brede smile op m'n smoel, HEERLIJK!

Inter is een en al emotie en passie, en daar geniet ik elke week weer van \o/

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina